Bestelling opgehaald door mijn vrouw en schoonvader op 28 december (ik kon helaas niet wegens nieuwe baan en kon de tijd niet meer verzetten).
We hadden een tijdafspraak staan tussen 08:00/09:00, Dit liep ruim een uur uit wegens eerdere storing in het systeem. (Kan gebeuren hoor je me ook niet over klagen!)
Maar helaas is niet alles gegaan zoals ik gehoopt had, Tijdens de bestelling klaarzetten/inladen in de auto is er iets mis gegaan met 1 doos (1.2'' Titanium Brocade 2 Blue Box).
Me vrouw stuurde een foto van kijk het is thuis! waarop ik een bericht terug stuur van hee ik mis een doos! ze ging alles nakijken en ja dat klopt 1 doos minder...
Deze is waarschijnlijk door andere mensen die naast mijn vrouw stonden meegenomen...
Maar goed ik Steenbergen bellen en gezegd we missen een doos, hoe kan dit of wat is er gebeurd.
Hier kwam al meteen uit van ja de bestelling is nagekeken en akkoord gegeven (Vinkje op papier) dus het was dus compleet op de toonbank neergezet, waarop ik zei van dat het niet klopt want hij is er toch echt niet.
Hierop kwam na 4 keer bellen dat ze de camera beelden zouden gaan bekijken, Volgende dag weer terug gebeld en gevraagd hoe het nu zat.
Hier kwam best een bot antwoord uit van Dat het niet hun probleem/schuld is, de doos is uitgeleverd en klaar.
Ik vroeg nog naar de beelden, na lang vragen kwam er uit als antwoord, wij kunnen niet goed zien wie wat heeft meegenomen en de beelden zijn van slechte kwaliteit...
Ik zei nog, kijk anders na de bestelling die ernaast staan en zoek die met producten op, maar dit was niet mogelijk of iets te veel gevraagd.
Betreffende camera beelden willen/wouden ze niet verder mee werken!
Ik vind dit persoon kwa klantvriendelijkheid echt slecht! probeer eens met de mensen mee te denken? en niet in de eerste telefoongesprekken van wie weet zeg je dit wel maar heb je de doos wel... als of ik voor me plezier 250 km retour rij om het op te halen en hiervoor bel??
Vandaag is het de 31ste ik had gehoopt dat ze ergens nog wouden helpen dit jaar maar tot heden nog geen 1.2'' Titanium Brocade 2 Blue Box, het laatste antwoord (29 dec) wat ik aan de telefoon kreeg was ja we zien wel en dan kijken we wel wat we kunnen doen en dat word dan in januari...
Ik begrijp dat ze hebben afgetekend als akkoord en het dan een eigendom van de klant is, maar het is wel in jullie showroom gebeurd!
1x 1.2'' Gold Brutality Box 100's
1x 1.2'' Titanium Brocade 2 Blue Box*
1x 1.2'' Spinnerz 2 Colorz Box*
1x 1.2'' Glitter Willow 2 Colorz*
1x Full Traction Box 120's
1x Mystery Box
4x VOLT! The Bullet
2x Distraxion
4x Sirens Salvo
2x One Loud Cloud
1x Hallucinator
1x Massive
1x White Red Rebel
Was het geheel van de bestelling.
Kortom een aantal tips:
Iets van schotjes of roosters op de toonbank om de bestellingen gescheiden te houden
Een aantal karren voor de grote bestellingen zodat klanten deze kunnen gebruiken (Hoe wil je het anders helemaal doen als je in je eentje bent en je wilt je spullen laden en je moet de toonbank bewaken want het is afgetekend...)
Fijne jaarwisseling iedereen!