Vuurwerkland Steenbergen

Nu niks anders sta al uur te wachten en mensen die later binnen zijn gekomen gaan allemaal voor.
Gaat helemaal nergens over.

Weet iemand de goede volgorde van de 100s VT Bright flower mix? :-D

Het zijn trouwens:
Cake 3 van GP2
Cake 3 van GP3
Cake 5 van GP1
Cake 3 van Colorful City :D

Ojeee ... dejavu van aantal jaren geleden . Ik moet morgen naar Steenbergen ben benieuwd !

Hoef me totaal niet druk te maken lees ik al , iedereen (merendeel) staat gewoon lekker snel weer buiten. En dat wachten heeft ook wel wat , als het dan maar wel goed is ,is idd zeker wat waard.:wink:

Weer keurig geholpen bij deze winkel! Stond met 25 minuten buiten, het was dan ook best druk met voornamelijk grote freakbestellingen. Geen slechte prestatie dus:droolthum

Voor het eerst om 00:00 vuurwerk opgehaald jammer genoeg lang moeten wachten, waardoor we pas 02:15 uur weg gingen. Toch altijd een fijne service !

Het duurde vannacht ook ietsjes langer, maar je ziet dat iedereen zich helemaal verrot werkt. Ik ga daar dan echt niks over zeggen! De eigenaar liep ook heel de tijd mee met een steekkarretje. Super geregeld en ik ben helemaal blij met m'n spulletjes voor topprijzen! Volgend jaar zeker weer.

Grappig dat ik en m'n vriendin iemand tegen kwamen die we daarvoor ook al bij Bredavuurwerk zagen! Hele aardige man was dat.

Voor het eerst hier om 00:00 uur vuurwerk opgehaald. Wel lang moeten wachten maar eenmaal aan de beurt was het zo geregeld en gecontroleerd en al. Ik reed om 01:10 uur weer weg. Bovenal goede service en alle bestelde producten aanwezig.

Vanochtend rond 7:25 kwamen we binnen, bonnetjes ingeleverd. Werden een aantal dozen op de plank er achter gezet. Toen even gewacht en mijn naam werd niet omgeroepen, toen ging ik maar eens die dozen nog is nauwkeurig bekijken. En dan zie je dat in twee van die dozen jouw bestelling zit. Heb je daar meer dan 30 min op staan wachten. Uiteindelijk zelf maar op een medewerker afgestapt, en dan blijkt je bestelling al geruime tijd in de winkel te staan. Beetje mijn eigen schuld ook, maar je gaat er van uit dat ze weten wat ze moeten doen. Eind goed al goed, we gingen rond 8:15 weer de deur uit. Bedankt voor de aanbiedingen, volgend jaar ben ik er weer. Ojah, en morgen ook, samen met een vriend nog een bestelling ophalen.

FC3CE9F5-1FA2-4A66-93A8-CBAD68788ABC.jpgVanochtend 8 uur aan de beurt binnen 20 min weer buiten Top geregeld , valt me wel op dat veel boxen vochtig zijn ,zal aan het weer liggen misschien :wink:

Bijlagen

• 92E0D1EF-557A-413F-828B-7E4ED04E5E5A.jpg
    92E0D1EF-557A-413F-828B-7E4ED04E5E5A.jpg
    130,7 KB · Weergaven: 0
  • 9EEE8511-B944-4572-9A04-1F8BF64F1D42.jpg
    9EEE8511-B944-4572-9A04-1F8BF64F1D42.jpg
    104,1 KB · Weergaven: 0
Bestelling opgehaald door mijn vrouw en schoonvader op 28 december (ik kon helaas niet wegens nieuwe baan en kon de tijd niet meer verzetten).
We hadden een tijdafspraak staan tussen 08:00/09:00, Dit liep ruim een uur uit wegens eerdere storing in het systeem. (Kan gebeuren hoor je me ook niet over klagen!)

Maar helaas is niet alles gegaan zoals ik gehoopt had, Tijdens de bestelling klaarzetten/inladen in de auto is er iets mis gegaan met 1 doos (1.2'' Titanium Brocade 2 Blue Box).

Me vrouw stuurde een foto van kijk het is thuis! waarop ik een bericht terug stuur van hee ik mis een doos! ze ging alles nakijken en ja dat klopt 1 doos minder...
Deze is waarschijnlijk door andere mensen die naast mijn vrouw stonden meegenomen...
Maar goed ik Steenbergen bellen en gezegd we missen een doos, hoe kan dit of wat is er gebeurd.
Hier kwam al meteen uit van ja de bestelling is nagekeken en akkoord gegeven (Vinkje op papier) dus het was dus compleet op de toonbank neergezet, waarop ik zei van dat het niet klopt want hij is er toch echt niet.

Hierop kwam na 4 keer bellen dat ze de camera beelden zouden gaan bekijken, Volgende dag weer terug gebeld en gevraagd hoe het nu zat.
Hier kwam best een bot antwoord uit van Dat het niet hun probleem/schuld is, de doos is uitgeleverd en klaar.
Ik vroeg nog naar de beelden, na lang vragen kwam er uit als antwoord, wij kunnen niet goed zien wie wat heeft meegenomen en de beelden zijn van slechte kwaliteit...
Ik zei nog, kijk anders na de bestelling die ernaast staan en zoek die met producten op, maar dit was niet mogelijk of iets te veel gevraagd.
Betreffende camera beelden willen/wouden ze niet verder mee werken!

Ik vind dit persoon kwa klantvriendelijkheid echt slecht! probeer eens met de mensen mee te denken? en niet in de eerste telefoongesprekken van wie weet zeg je dit wel maar heb je de doos wel... als of ik voor me plezier 250 km retour rij om het op te halen en hiervoor bel??

Vandaag is het de 31ste ik had gehoopt dat ze ergens nog wouden helpen dit jaar maar tot heden nog geen 1.2'' Titanium Brocade 2 Blue Box, het laatste antwoord (29 dec) wat ik aan de telefoon kreeg was ja we zien wel en dan kijken we wel wat we kunnen doen en dat word dan in januari...

Ik begrijp dat ze hebben afgetekend als akkoord en het dan een eigendom van de klant is, maar het is wel in jullie showroom gebeurd!

1x 1.2'' Gold Brutality Box 100's
1x 1.2'' Titanium Brocade 2 Blue Box*
1x 1.2'' Spinnerz 2 Colorz Box*
1x 1.2'' Glitter Willow 2 Colorz*
1x Full Traction Box 120's
1x Mystery Box
4x VOLT! The Bullet
2x Distraxion
4x Sirens Salvo
2x One Loud Cloud
1x Hallucinator
1x Massive
1x White Red Rebel

Was het geheel van de bestelling.

Kortom een aantal tips:
Iets van schotjes of roosters op de toonbank om de bestellingen gescheiden te houden
Een aantal karren voor de grote bestellingen zodat klanten deze kunnen gebruiken (Hoe wil je het anders helemaal doen als je in je eentje bent en je wilt je spullen laden en je moet de toonbank bewaken want het is afgetekend...)

Fijne jaarwisseling iedereen!

Idd ik vroeg ook of ze een kar hadden , mijn bestelling was ook dusdanig groot dat sjouwen toch een hele klus was. Ze mogen gewoon weg geen karren gebruiken omdat je op dat moment met meer als 25 kg de zaak verlaat :wink:. Dus toch weer dus verdomde 25 kg regel . Jammer dat Steenbergen hierin jou niet tegemoet is gekomen , had ik niet verwacht .

Was weer top geregeld dit jaar door Ramon en co.

Ik was zeer tevreden over de Ultimate prof box van Geisha (geen info over te vinden op het forum!?). Echt een dikke cakebox voor 45 euro, deze komt er volgend jaar zeker weer.

Hier is hij per twee geschoten.

@Madness1988

Wel een beetje jammer om te horen. Toen ik vorig jaar door een fout van Steenbergen enkele cakes teveel meekreeg wisten ze de camerabeelden direct te vinden. Daarnaast werd er ook direct verteld via de mail+voicemail dat ik of de cakes kon terugbrengen/betalen. Anders werd er een incassobureau ingeschakeld. Ik vond de gang van zaken toen erg onprofessioneel en had dat niet verwacht van een zaak als deze. Het is tenslotte hun fout en niet de mijne.

Maar ik als 'freak' kon zien dat het niet goed was gegaan met nachecken etc... Gewoon erg onprofessioneel voor die paar tientjes om de schuld in de klanten zijn schoenen te schuiven.

Verder ben ik wel zeer positief over deze winkel hoor. Kom er graag, en kijk weer uit naar de freakactie!

Ik ga altijd met ze 2en. 1 bewaakt alles de andere loopt constant heen en weer. Blijkbaar is het nodig ook.

Back
Bovenaan