Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lastige keus idd, denk dat Gravity en Fast Silver Whistling voor mij persoonlijk zouden afvallen.
ROTP is een klasbak, maar tog zou ik voor de Wicked Whistle gaan denk ik, die kleuren voegen weer heel wat extra's toe en valt nog meer op dan enkel fluit.

Voor de finale besloten de Return of the Phoenix te gaan gebruiken :)
Wicked whistle ga ik in een sierlijker gedeelte gebruiken

Goedendag allemaal,

Zoals iedere freak ben ik begin dit jaar begonnen met het aankopen van vuurwerk. Aankopen deed ik op basis van prijs-kwaliteit verhouding en de reviews van de medefreaks. Hierdoor heb ik al een redelijke voorraad ingeslagen.

Maar nu komt het. Aankopen doen gaat mij goed af, maar er een mooie show van maken is een heel ander verhaal.

Hieronder de producten die ik heb gekocht die in mijn project worden verwerkt.

1x Willow Time
5x Happy Thunder
5x Sirens
5x sirens Salvo
5 stuks Aftershock damage inc.
8x Royal Artillery
2x Secret Salute
1x Horn Whistlers
6x extreme salute 2.0 A t/m F
4x Heavy Legend16 sh.
3x Heavy Legend Gravity
2x Stars over vienna
1x Mad Twister
2x Return of the Phoenix
1x Insane
3x Red Ghost
3x Skies of Gold
2x Scar
2x mega 6 vuurwerkmania.

Graag advies in welke volgorde ik de show moet schieten.

Ter aanvulling, ik ga alles doorlonten.

Alvast bedankt voor de moeite

Laatst bewerkt:
Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Wil jij ook dit jaar weer een geweldige show neerzetten of leuke projecten maken.. maar heb je daarbij nog hulp nodig van de mede-liefhebbers hier?

Laat het ons weten!

Bedankt Wesley!

Ik heb nu 9 jaar achter elkaar een show geschoten. Het begon allemaal klein en dat eindigde groot. Sinds twee jaar doe ik dat niet meer op die manier. Nu alleen nog om 12 uur met wat boxen die ik achter elkaar zet. Voor dit jaar betekend dat tevens het enige wat ik zo'n beetje ga afsteken dus het moet wel wat moois zijn waar ik eigenlijk zelf ook op een afstandje van kan genieten. Daarom de keuze gemaakt om zo'n 10 tot 15 boxen achter elkaar te zetten en met een fakkel af te steken.

Ik kom er alleen niet uit welke volgorde ik ga aanhouden en welke box ik het beste kan gebruiken om af te sluiten.

Als fluit heb ik in ieder geval de Horn Whistlers en ik wil niet afsluiten met een knalcake! Om het lastig te maken.. Ik ben eigenlijk van plan om een hele bonte finale ervan te maken. De Snowstorm heb ik al in de show zitten.

Eigenlijk moet het iets zijn wat groots, hard en kleurrijk is! O, en alles moet recht omhoog gaan!

Oude kwaliteit Massive is inderdaad wel iets wat ik zoek! Wel veel vaker gebruik in een show dus misschien op zoek naar wat nieuws! De Ultimate is een waaier dus die kan ik niet gebruiken! Ik zat zelf eerst te denken aan een karton Yellow River maar dat vind ik net even wat te donker voor een bont gebeuren. Ben er niet echt een fan van om verschillende cakes te combineren. Ik denk dat er toch wel cakes zijn die per 4 een mooie afsluiter kunnen maken. Daarvoor schiet ik alle boxen gewoon zoals ze bedoeld zijn dus per stuk.

Idd, White Red Rebel of Der Hammer lenen zich perfect om een redelijk goedkope, maar heftige finale neer te zetten lijkt mij.

Misschien handig om ook even te vermelden uit welke importeurs je kan kiezen? Wanneer je de beschikking hebt over Vuurwerktotaal zou ik je het volgende kunnen aanraden:
- 3x Wicked Whistle
- 6x White Red Rebel

Heb je toch een ''afsluitmoment'' met fluit, wat ik persoonlijk in een finale vind horen. Hier komen bonte kleuren in voor, die als aanvulling dienen op de witte en rode kleuren van de White Red Rebel. Echte goede blinkercakes voor een zachtere prijs dan de White Red Rebel ga je niet vinden verwacht ik.

Vuurwerktotaal is zeker een optie, anders Evolution Fireworks, Pangu Fireworks, Rubro Vuurwerk of Vuurwerkmania. Die Wicked Whistle is inderdaad wel gaaf, maar ben niet op zoek naar een waaiervorm of iets in verband met beperkte ruimte.

Goeiedag mede vuurwerkfanaten

Ik heb jullie mening nodig. Ik ben van plan om een singleshot project op te zetten.

De tail: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?50494-Evo-Show-Tails-*NIEUW-2018*
Het knalboeket: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?50489-Eccentric-shots-*NIEUW-2018*

Het idee is 5 rijen van 6 singleshots.

Rij 1
Tail en knalboeket

Rij 2 & 3
Naast elkaar

Rij 5 & 6
Naast elkaar

Als eindknal 2x de finale cake (4) van de transbomber

Mijn vraag is eigenlijk, zouden jullie nog wat veranderen aan de volgorde van de opstelling?

Laatst bewerkt:
Ik lees mee voor het kleuren gebeuren! :D

Ben van plan 3 projecten te maken dit jaar, kleur, goud, knal & fluit.

Nu zijn de laatste niet zo lastig maar kleur valt me toch tegen. Weinig nog echt goede cakes met multi color peonies

Vuurwerktotaal is zeker een optie, anders Evolution Fireworks, Pangu Fireworks, Rubro Vuurwerk of Vuurwerkmania. Die Wicked Whistle is inderdaad wel gaaf, maar ben niet op zoek naar een waaiervorm of iets in verband met beperkte ruimte.

Wicked Whistle is geen waaier. Ik had gewoon 3x i-shape in gedachten! Als je alleen cakes met burst wilt, zou je de Hong Kong van Pangu eens kunnen overwegen. Prachtige blinkers, ik vind hem beter dan de Massive!

Ik lees mee voor het kleuren gebeuren! :D

Ben van plan 3 projecten te maken dit jaar, kleur, goud, knal & fluit.

Nu zijn de laatste niet zo lastig maar kleur valt me toch tegen. Weinig nog echt goede cakes met multi color peonies

Hong Kong (Pangu), Massive (Vuurwerktotaal), Distraxion (Vuurwerktotaal), Colorfull Peony (Cafferata), in de Pyroshow lijn van Broekhoff zitten veel peony cakes met één kleur.

Wicked Whistle is geen waaier. Ik had gewoon 3x i-shape in gedachten! Als je alleen cakes met burst wilt, zou je de Hong Kong van Pangu eens kunnen overwegen. Prachtige blinkers, ik vind hem beter dan de Massive!

Ohh ja, maar hij waaiert wel flink uit! :handsup:

Nee inderdaad dit is wel iets wat ik zoek. Even kijken of die nog voor een mooie prijs verkrijgbaar is.

Ohh ja, maar hij waaiert wel flink uit! :handsup:

Nee inderdaad dit is wel iets wat ik zoek. Even kijken of die nog voor een mooie prijs verkrijgbaar is.

Dan zet je aan beide kanten een ventilator zodat hij terug waaiert :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan