Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kryptonite na de firebase?
Nouja, in ieder geval eerder, 100 schots voor 500 gram van de Kryptonite is niet heel veel (uitzonderingen zoals de 2 blokjes van Pangu daargelaten). Bij Fairytail heb je gewoon een bijna max gevuld pakket. Waardoor hij nogal in het niet zal vallen.
Hoe voorkomen jullie dat een show producten gaan bevatten die je los altijd vet vindt, maar wellicht geen mooie show maken.
Voorbeeld:
Ik ben gek op salvo cakes, pounding napalm, mad twister, cruelty, allemaal dik! Dan denk ik, lont ik ze aan elkaar door, maar wellicht is dat helemaal niet meer zo tof.
Snappen jullie wat ik bedoel?
Hoe beginnen jullie zo'n opzet zegmaar.
Budget voor showtje is zo'n 400 euro. En mensen waarvoor ik 'm schiet hebben zeer lage standaarden voor vuurwerk (zijn snel onder de indruk). Verder hoef ik geen enorm doorlopend ding, maar gewoon interessante elementen, een pauze hier en daar maakt dus niks uit.
ik twijfel om mijn spanish fanstyle als all in once te schieten als afsluiting wat denken jullie hiervan zou dit wat zijn?
Goeiemorgen allemaal, ik heb een klein vraagje. Voor mijn eindshow ben ik van plan meerdere blokken te schieten met variërend kaliber van 20mm, 25mm en 30mm. Om af te sluiten wil ik de transbomber schieten. Voor de transbomber staat een 149 shots 30mm blok van surex met als einde 7 salvo’s van 7 schoten. Mijn vraag is dus of de bursts en de boeketten van de transbomber zwak gaan presteren na al die salvo’s?