Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mijn kleur/blink project zoek ik nog een waaier en 2 cakes. Nou heb ik als waaier taserwall van rubro bedacht. En als cake 2x de hff color change. Heeft iemand nog andere suggesties of betere opties?
Blink Suggesties:
Hong Kong van Pangu. White Red Rebel van Vuurwerktotaal.

Noisekick box heb ik nog niet overwogen, ziet er wel goed uit! De massive heb ik al gehad ooit, was een mooie cake. Alleen heb ik in het desbetreffende topic gelezen dat die minder is geworden. Ja zijn ook nog 2 opties die Hong kong en white rebel.

Word in ieder geval eventjes puzzelen, maar dat maakt het ook weer leuk!

Bij steenbergen hebben ze de terminator, ook een dikke blink bak en ook de tropical storm ziet er op hun filmpjes top uit en kost ook niet alles

Ik ben nog altijd op zoek naar producten voor project rood..

Allereerst; fonteinen! Met rood? Zijn die er? Ken alleen de Titanium Vulcano's die met een rode Bengaalse vlam starten echter heb ik daarvoor al een paar stadionfakkels denk ik. En dan iets met rode mines misschien? Heb in ieder geval de Splitting Red als Crossette cake en de Red Maroon als finale.

Help!

Voor mijn showtje ben ik op zoek naar drietal losse cakes, die ik in W-shape wil afsteken.
Criteria: max ong. 15 euro per cake, en het moet veel goud bevatten (bij voorkeur brocade, willow, crown, palm)

Iemand een leuk idee?

Als je er 5 euro de cake bij legt heb je yellow rivers. Voor 10 euro zijn miss golden hero - mania (klein kaliber maar 36 shots en je schiet W shape).
Lion van pangu (15eu) is miss ook een optie maar voldoet miss iets minder aan je eisen.

Help!

Voor mijn showtje ben ik op zoek naar drietal losse cakes, die ik in W-shape wil afsteken.
Criteria: max ong. 15 euro per cake, en het moet veel goud bevatten (bij voorkeur brocade, willow, crown, palm)

Iemand een leuk idee?

Als je er 5 euro de cake bij legt heb je yellow rivers. Voor 10 euro zijn miss golden hero - mania (klein kaliber maar 36 shots en je schiet W).
Lion van pangu (15eu) is miss ook een optie maar voldoet miss iets minder aan je eisen.

Noisekick box heb ik nog niet overwogen, ziet er wel goed uit! De massive heb ik al gehad ooit, was een mooie cake. Alleen heb ik in het desbetreffende topic gelezen dat die minder is geworden. Ja zijn ook nog 2 opties die Hong kong en white rebel.

Word in ieder geval eventjes puzzelen, maar dat maakt het ook weer leuk!

Zou dan zeker weten voor de White Red Rebel gaan, beste keus qua prijs/kwaliteit vind ik.

Allereerst; fonteinen! Met rood? Zijn die er? Ken alleen de Titanium Vulcano's die met een rode Bengaalse vlam starten echter heb ik daarvoor al een paar stadionfakkels denk ik. En dan iets met rode mines misschien? Heb in ieder geval de Splitting Red als Crossette cake en de Red Maroon als finale.

De Red Blink van Lesli natuurlijk! Super rood en niet eens heel duur.

Laatst bewerkt:
Help!

Iemand een leuk idee?

Wolff Cruelty. Topper van de bovenste plank en voldoet aan jouw eisen. Wellicht iets te snel, maar wel indrukwekkend voor in je show.

Mede freaks, ik wil een mooi en snel project voor 00:00 uur neerzetten met de volgende producten maar in welke volgorde? let wel het doorlonten is met snel lont.

x1 Return of phoenix
x2 Tracer
x3 High voltage
x1 Freaky whistler
x1 Gravity

ik heb ook een aantal boxen waarvan ik uit 1 box 2 of 3 cakes wil toevoegen aan het project.

Transbomber
Crash box
Event imperial blink mix cake
Detonation box

Ik dacht zelf aan cake 1,2 en 3 van transbomber en cake 4 als finale van de nacht met 2x Happy thunder q

Ik ben benieuwd naar jullie idee en of mening.

Alvast super bedankt!!!

Blood Red Peony with tail and mine, Broekhoff :

En wellicht kun je er wat Red Dawn singleshots in verwerken:

Ik heb mijn spul aardig op orde maar twijfel over de schietvolgorde vanaf 00.00u..
Dit heb ik tot nu toe, ik kwam toevallig uit op gelijke aantallen.

8u
- Crazy Ghost
- Crank
- Palm Trophy
- Brasilian (Box) nr. 1

9u
- Brasilian 2
- Extreme Salute 2.0
- Eccetric shot
- Brasilian (Box) nr. 3

10u
- Turbulence box
- Extreme Salute 2.0
- Eccetric shot
- Brasilian (Box) nr. 4

11u
- Box van Orthen?
- Brasilian (Box)nr. 5
- Piranha
- Eccetric shot

Maar vanaf hier heb ik geen idee, heb me een beetje mee laten slepen door alle mooie boxen..

De lijst om 00.00u:
- ROTP
- Crown Mix
- Insane
- Brasilian 6
- Garden Party
- Ecstatic
- RamBam 2
- Cruel Traction
- On the beat
- Smash box 2
- Hardstyle box
- Incredible Fan
- Detonation box
- Jackhammer
- Mayhem

Finale, doorgelont:
- E-Pulz
- ROTP
- 2x Crackling Fan 2.0
- Transbomber
- 4x Happy Thunder Q

Heeft iemand wat feedback dan graag! PS excuus voor de lange lijst, tabellen zouden makkelijker zijn;)

Beste mede freaks,

Ik wil al een aantal jaar een keer een showtje fakkelen. Tot nu toe is het altijd bij kleine 18.00 projectjes gebleven met een cake of 4-6. Een 00.00 show is er nooit van gekomen omdat ik graag genoeg ruimte wil hebben om veilig te kunnen fakkelen. En laat het nou zo zijn dat er naast mijn nieuwe huis een stuk ligt van ca. 40 bij 60 meter met een houten hekje er omheen. En daarbij vier ik het dit jaar ook nog eens met vrienden. Een perfect moment dus om daadwerkelijk eens een showtje te maken. Ik heb tot nu toe de volgende lijst in schietvolgorde.

2x bardarbunga
2x night screamers
1x cadeau 3

1x sneaky 3
2x monster ride
2x stars over vienna
1x rumble in the jungle

2x blow out (hummers)
1x sun beam 4

1x brasilian box
1x smash box 2
1x snow storm
2x happy thunder q

Mijn idee erachter is een korte opening, een blinker/kleur gedeelte, rust en dan palmen. Ik twijfel met name nog over hoe ik de brasilian box in ga zetten. Heb hem nu 1-2-3 in gedachten in nog nader te bepalen volgorde. Echter zit ik er ook aan te denken om 3 stuks naar het eerste kleuren deel te halen. Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover en zouden jullie wellicht nog ergens anders andere volgordes aanbrengen dan hoor ik dat ook graag!

Alvast bedankt!

Hallo allemaal,

Dit jaar organiseer ik samen met 2 vrienden voor de 2e keer een vuurwerkshow bij ons in het dorp. Alleen dit jaar vind ik het vrij lastig om te kiezen wat voor producten ik neem. Ik zit bijna nooit op dit forum en kijk af en toe eens de reviews over verschillende potten. Kunnen jullie mij soms helpen?

Op mijn lijstje staat als volgt:(Ik plaats het hoe ik het denk in schietvolgorde te zetten)

4x Rode stadionfakkel
2x Crackling Crystal Fountain
1x Massive
4x Secret Salute
1x Rumble in the Jungle
1x HFF Cakebox
1x Full Moon Party
1x Event Flash of the Gods
1x 6 Elements
1x HFF Hardstyle Box
1x Cardinal of Souls
1x Special Attraction
1x Event Sodom and Gomorrah
1x The Voltfather
1x Mega Storm 576's
1x Tournament Box en dan tegelijk 1x Final Fate

Zijn er mensen die iets anders voor een cake in de plek zouden nemen? Zo ja, laat het me weten. Heb geen van alle cakes ooit gehad. Alles is voor mij dus totaal nieuw. Ik wil graag wat 'groot'spul, om het plein waar de show gehouden word goed te vullen. Is het ook wat om sommige cake's tegelijk te schieten om de lucht mooi vol te krijgen? Of zouden jullie dat niet doen?

Alvast bedankt!

Hallo allemaal,

Dit jaar organiseer ik samen met 2 vrienden voor de 2e keer een vuurwerkshow bij ons in het dorp. Alleen dit jaar vind ik het vrij lastig om te kiezen wat voor producten ik neem. Ik zit bijna nooit op dit forum en kijk af en toe eens de reviews over verschillende potten. Kunnen jullie mij soms helpen?

Op mijn lijstje staat als volgt:(Ik plaats het hoe ik het denk in schietvolgorde te zetten)

4x Rode stadionfakkel
1x Massive
4x Secret Salute
1x Rumble in the Jungle
1x HFF Cakebox
1x Full Moon Party
1x Event Flash of the Gods
1x 6 Elements
1x HFF Hardstyle Box
1x Cardinal of Souls
1x Special Attraction
1x The Voltfather
1x Mega Storm 576's
1x Tournament Box en dan tegelijk 1x Final Fate

Zijn er mensen die iets anders voor een cake in de plek zouden nemen? Zo ja, laat het me weten. Heb geen van alle cakes ooit gehad. Alles is voor mij dus totaal nieuw. Ik wil graag wat 'groot'spul, om het plein waar de show gehouden word goed te vullen. Is het ook wat om sommige cake's tegelijk te schieten om de lucht mooi vol te krijgen? Of zouden jullie dat niet doen?

Alvast bedankt!

4x de secret salute zou ik sws naar het eind plaatsen. Die mega storm is een 20mm compound. Leuke mix aan effecten met ook een paar fluitjes als ik me niet vergis. Maar die zou ik vroeg in je show inzetten door het kleinere kaliber net zoals de voltfather. Ik zou de event flash aan het eind zetten. Dat is toch je grootste kaliber. De hardstyle daarvoor ook omdat die harder knalt en per schot indrukwekkender is dan de kleinere kalibers. De S&G zet ik wat verder naar achter in verband met wat fluiters. En om ook je waaiers leuk te verspreiden schuif ik de Cardinal en Full moon ook een plekje op. Als ik schuif krijg je zoiets:

4x Rode stadionfakkel
1x The Voltfather
1x Mega Storm 576's
1x Rumble in the Jungle
1x HFF Cakebox
1x Special Attraction
1x Tournament Box
1x Full Moon Party
1x 6 Elements
1x Cardinal of Souls
1x HFF Hardstyle Box
1x Event Flash of the Gods en dan tegelijk 1x Final Fate + 4x Secret Salute + 1x Massive

Beste mede freaks,

Ik wil al een aantal jaar een keer een showtje fakkelen. Tot nu toe is het altijd bij kleine 18.00 projectjes gebleven met een cake of 4-6. Een 00.00 show is er nooit van gekomen omdat ik graag genoeg ruimte wil hebben om veilig te kunnen fakkelen. En laat het nou zo zijn dat er naast mijn nieuwe huis een stuk ligt van ca. 40 bij 60 meter met een houten hekje er omheen. En daarbij vier ik het dit jaar ook nog eens met vrienden. Een perfect moment dus om daadwerkelijk eens een showtje te maken. Ik heb tot nu toe de volgende lijst in schietvolgorde.

2x bardarbunga
2x night screamers
1x cadeau 3

1x sneaky 3
2x monster ride
2x stars over vienna
1x rumble in the jungle

2x blow out (hummers)
1x sun beam 4

1x brasilian box
1x smash box 2
1x snow storm
2x happy thunder q

Mijn idee erachter is een korte opening, een blinker/kleur gedeelte, rust en dan palmen. Ik twijfel met name nog over hoe ik de brasilian box in ga zetten. Heb hem nu 1-2-3 in gedachten in nog nader te bepalen volgorde. Echter zit ik er ook aan te denken om 3 stuks naar het eerste kleuren deel te halen. Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover en zouden jullie wellicht nog ergens anders andere volgordes aanbrengen dan hoor ik dat ook graag!

Alvast bedankt!

Ik zou ze per thema spreiden, maar dat zeg ik alleen omdat ik dat zelf ook doe :D
Verder is het een mooie volgorde, leuk ook die hummers!

Ik heb niet zo zeer hulp nodig bij het opbouwen van m'n show, want zo veel heb ik niet. Maar ik heb wel hulp nodig bij de volgorde, wil graag van klein naar groot.

Ik heb als volgt bedacht:

1x Crackle Mania
1x Demonia
1x the Embroyo
1x The Hoax
1x Insomnia
1x Firebase
1x Super 3-16 pakket
1x Heavy legend 16
1x Monster ride
1x Super 9-19
1x Fairytail assortiment
1x Kryptonite
2x Valk Thunderking cake tegelijk.

Is dit wat, of zouden jullie de volgorde aanpassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan