Beste mede freaks,
Ik wil al een aantal jaar een keer een showtje fakkelen. Tot nu toe is het altijd bij kleine 18.00 projectjes gebleven met een cake of 4-6. Een 00.00 show is er nooit van gekomen omdat ik graag genoeg ruimte wil hebben om veilig te kunnen fakkelen. En laat het nou zo zijn dat er naast mijn nieuwe huis een stuk ligt van ca. 40 bij 60 meter met een houten hekje er omheen. En daarbij vier ik het dit jaar ook nog eens met vrienden. Een perfect moment dus om daadwerkelijk eens een showtje te maken. Ik heb tot nu toe de volgende lijst in schietvolgorde.
2x bardarbunga
2x night screamers
1x cadeau 3
1x sneaky 3
2x monster ride
2x stars over vienna
1x rumble in the jungle
2x blow out (hummers)
1x sun beam 4
1x brasilian box
1x smash box 2
1x snow storm
2x happy thunder q
Mijn idee erachter is een korte opening, een blinker/kleur gedeelte, rust en dan palmen. Ik twijfel met name nog over hoe ik de brasilian box in ga zetten. Heb hem nu 1-2-3 in gedachten in nog nader te bepalen volgorde. Echter zit ik er ook aan te denken om 3 stuks naar het eerste kleuren deel te halen. Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover en zouden jullie wellicht nog ergens anders andere volgordes aanbrengen dan hoor ik dat ook graag!
Alvast bedankt!