Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sowieso iets zoals de CC 2.0 er aan toevoegen. Misschien zelfs 2x waarbij je de 2e tegelijkertijd met de piromax salute kan laten schieten voor maximale chaos.

Ik zou er ook nog iets aan toevoegen zoals de Tequila Blue (Zena BE) of de Diamonds in the sky/Fallen Star (Wolff)
Of anders als het moet of mag knallen misschien de wings of darkness aan laten sluiten op de sensation?

Of om de finale echt chaos te maken zou ik er fluiters aan toevoegen, zoals de stormchaser van wolff of de zena ti-whistle cloud. Die kan je of tussen de 2 CC 2.0 stoppen of lekker samen met de CC en de Salute tegelijkertijd. Dan is er geen twijfel over chaos en het hoogtepunt aan het eind van je show.

Oh en bekijk de Viking van wolff ook nog even. Dat is ook echt een steengoede cake!

Thanks voor je idee. Klinkt als muziek in de oren.

Net de viking bekeken en inderdaad zeg, wat een dikke waaier! Die gaat er ook zeker komen.

In welke volgorde zou jij aanraden als je de vrije hand zou hebben met al mijn al bestelde waaiers en jouw suggesties?

Thanks voor je idee. Klinkt als muziek in de oren.

Net de viking bekeken en inderdaad zeg, wat een dikke waaier! Die gaat er ook zeker komen.

In welke volgorde zou jij aanraden als je de vrije hand zou hebben met al mijn al bestelde waaiers en jouw suggesties?

Ik denk als ik ook binnen het budget wil blijven en het zou mijn eigen show zijn dat ik dit zou doen:

Wolff Shanghai (kleiner kaliber plaats ik zelf bij voorkeur altijd vooraan.
Zena Sensation (soort rust/ aha moment)
Mania Leaping Lions (kleuren sluiten mooi aan op de sensation. MAAR als deze een reservelont heeft dan bij die beginnen en deze met de sensation omruilen!)
Viking (indrukwekkende bak goed begin van het eind)
CC 2.0 (bekende bak zou al het eind kunnen zijn!)
CC 2.0 + stormchaser + Piromax Salute (ik vind het zelf heel leuk om dit soort producten door elkaar heen te zien deze combo zal ook echt indrukwekkend zijn)

hallo, ik ben ook een showtje (voor de 1e x) in elkaar aan het zetten.(veel compound)
alleen kom er nog niet echt helemaal uit. misschien dat iemand hier nog wat tips of opmerkingen heeft ?

voor een pre finale zat ik eerst te kijken naar collision thunder van geisha.
maar na wat verhalen viel deze erg tegen vorig jaar. dus zat ik te denken aan de full moon party.

voor mijn finale heb ik wicked whistle(2x) in geruild voor wall of willows.
ik wil toch nog wat fluit door het einde van me finale heen. maar ik denk niet dat 1x wicked whistle daar nog tussen past.

mijn finale ziet er nu als volgd uit 2x sound clash over lopend in noi-z.
noi-z, wall of willows, Heavy Legend Delicious(4x) allemaal tegelijk laten eindigen

en de laaste cake van de tournament box zat ik aan te denken om die achter de event neon box neer te zetten.

lijst:

Iconic (2x)
Kartoffelsalat
Evo Show Tails
Super Splitter
Skyline On Fire
geisha tournament box
Event NEON box

- pre finale -
full moon party (twijfel)

- finale -
sound clash(2x)
Noi-Z
wall of willows
Heavy Legend Delicious(4x)

Ik wil een langdurig goudbeeld maken, graag tips over welke cake(s) ik hier het beste voor kan gebruiken .
Ik wil dus ongeveer een minuut een gouden vuurbol zien zonder onderbreking , wel mag het in deze tijd opbouwen eventueel.
Maar wel van bruut naar bruter naar bruterder.
Ik shop alleen in Limburg en eventueel net over de grens.
Alle tips zijn welkom ....

Ik wil een langdurig goudbeeld maken, graag tips over welke cake(s) ik hier het beste voor kan gebruiken .
Ik wil dus ongeveer een minuut een gouden vuurbol zien zonder onderbreking , wel mag het in deze tijd opbouwen eventueel.

Long Willow van zena België moet je in ieder geval hebben voor de climax: https://www.youtube.com/watch?v=RnRJ06028Hw&feature=youtu.be&t=2m18s

Die begint op 2:18

Moet het puur goud zijn zoals bovenstaand?

Dat is idd een hele mooie , alleen vraag ik mij af hoe veel ik er dan nodig heb om vuur te creeëren ?
Van deze zou ik er max 30 kunnen halen .((projectbudget)

Ik wil dit jaar meer showtjes gaan geven. Hoe bereiden jullie dat altijd voor? Op een stuk hout alles bevestigen en dan de boxen/cakes met schilderstape aan elkaar bevestigen?

De crown flowers en de angel dust van evo lenen zich hier goed voor

Ik weet niet of Je een Duitse dealer met een Blackboxx assortiment in de buurt hebt maar anders eens kijken naar de Erzengel. Is echt een mooie

QUOTE=pielke;978217]Ik wil een langdurig goudbeeld maken, graag tips over welke cake(s) ik hier het beste voor kan gebruiken .
Alle tips zijn welkom ....[/QUOTE]

Ik gebruik vaak houten planken of een pallet. Zet de cakes vast met lijm en/of ductape.
Op youtube zijn wel genoeg filmpjes tevinden hierover

Ik wil dit jaar meer showtjes gaan geven. Hoe bereiden jullie dat altijd voor? Op een stuk hout alles bevestigen en dan de boxen/cakes met schilderstape aan elkaar bevestigen?

Als je een posten borse over de grens hebt zitten, zeker de golden rain in veelvoud halen. Cakeje is 5 euro en doet dit; https://youtu.be/Q5ZkNvJNiHw

Als je daar boven een dikke 30mm goudcake schiet, heb je je gouden wolk wel compleet.
Wat ook leuk kan zijn is om om de 6 seconde een 50mm singleshot erbij te schieten, een junk of de Evo shots. Dan bestaat het uit 3 lagen, nog vetter

Hoe zetten jullie cakes vast op een pallet al wil je in waaiervorm losse cakes schieten

Dan moet je met hout echt een shape maken. En er zijn mensen die tapen of lijmen cakes vast (lijmpistool werkt goed) Maar er zijn er ook die de aan elkaar getapete blokken gewoon los er op laten staan. De pallet is handig voor het tillen maar als het goed en stabiel staat dan hoeft het niet vast gezet.

bij mij staan de buitenste randen op de pallet altijd scheef, zodat ik of in een V schiet of in een W.
Meestal twee rijen naar rechts, twee rijen recht omhoog en twee rijen naar links. En dan tegen het omvallen van de cakes maak ik altijd randen aan de zijkant van de pallet

Voor een waaier zou je nog een andere aanpassing moeten maken

Golden hero van mania

Ik bouw voor mijn vuurwerk altijd een pallet. De maat van de pallet is afhankelijk van de hoeveelheid vuurwerk die je erop wil zetten. onder mijn pallet zitten ook altijd wieltjes, waardoor deze makkelijk te verplaatsen is.

Mijn voorbereidingen beginnen meestal begin december met het maken van de pallet.

Doorlonten is een mogelijkheid, maar electronisch schieten is ook een mogelijkheid, en deze is veiliger dan doorlonten, omdat je alles apart kan ontsteken

Ik bouw voor mijn vuurwerk altijd een pallet. De maat van de pallet is afhankelijk van de hoeveelheid vuurwerk die je erop wil zetten. onder mijn pallet zitten ook altijd wieltjes, waardoor deze makkelijk te verplaatsen is.

Mijn voorbereidingen beginnen meestal begin december met het maken van de pallet.

Doorlonten is een mogelijkheid, maar electronisch schieten is ook een mogelijkheid, en deze is veiliger dan doorlonten, omdat je alles apart kan ontsteken

Zet je die wieltjes er zelf onder? En gaat de pallet niet rijden wanneer deze helemaal los gaat? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan