Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Update. Heb hier nog veel over zitten nadenken, en nijg nu naar onderstaande:
Wicked Whistle
Broekhoff Crossette Switch + Magnum Sydney Sunrise tegelijk
Fire Festival
Rainbow Wiper Argento / Barbary Lion luypaers
Regenboog van óf de verschillende peony cakes van broekhoff, óf de crossette cakes van broekhoff.
X aantal Wicked Whistle
Suggesties voor een mooie i-shape kleurenbox, en een leuke finale zijn welkom! Toch de Scala100A? Of Knisterden Funkenhimmel?
Heb de fonteinen genoteerd, bedankt voor het mee denken. Voor crackling fonteinen heb ik nu wel genoeg opties denk ik, mochten er mensen zijn die mooie sierlijke fonteinen weten hoor ik het graag.
Wellicht de Neon Night van Wolff? Van der Nat fonteinen?
Ben op zoek naar een hoog tempobox met veel geweld, flink hard achter elkaar door stampen.
Mooie siervuurwerk box van 20mm-30mm combinatie. Mag ook alleen een 20mm of 25 mm box zijn.
Vanaf 160 shots minimaal. Wie heeft er goede tips / adviezen en ervaringen?
Ben op zoek naar een hoog tempobox met veel geweld, flink hard achter elkaar door stampen.
Mooie siervuurwerk box van 20mm-30mm combinatie. Mag ook alleen een 20mm of 25 mm box zijn.
Wat is de TBCE ?
Ik ben van plan om de tailgate fan te koppelen aan de wings of darkness. denken jullie dat dit een mooie combo is? In mijn hoofd zie ik het helemaal voor me maar ik heb beide producten nog nooit live gezien.
Ik zou de schoonheid van de Tailgate Fan inderdaad niet belemmeren met een ander product. Tempo is hoog, schiet breed genoeg en ook redelijk hoog.
Tegelijk is ook niet de bedoeling hea. Was meer als een soort finale toevoeging van de tailgate. Maar wat koala hieronder benoemd is denk ik een beter idee, 2 tegelijk zodat de lucht ook goed gevuld wordt met kleur.