Hulp nodig bij het maken van je show/project? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien de Neon Maroon een idee voor de kleuren box? Vaak voor een goede prijs te halen. Heb hem hier een aantal keer geschoten, maar vind het echt een goede kleuren box.

Op onderstaande film zie je hem 2 x voorbij komen op 9.28 bij ons afgelopen jaar.

Update. Heb hier nog veel over zitten nadenken, en nijg nu naar onderstaande:

Wicked Whistle
Broekhoff Crossette Switch + Magnum Sydney Sunrise tegelijk
Fire Festival
Rainbow Wiper Argento / Barbary Lion luypaers
Regenboog van óf de verschillende peony cakes van broekhoff, óf de crossette cakes van broekhoff.
X aantal Wicked Whistle

Suggesties voor een mooie i-shape kleurenbox, en een leuke finale zijn welkom! Toch de Scala100A? Of Knisterden Funkenhimmel?

Mooi idee, die heb ik ook in gedachten.

Boxen:
- Special 2
- Colorful city
- Spinnerz 2 Colorz

Misschien ook deze cakes (in meervoud)?
Lemon Sky
Glittering Palms
Neon Ghost
Wings of Darkness
Weisblinker Dahlien

Ha mede-freaks,

Ik ben voornemens een showtje te gaan schieten d.m.v. het doorlonten van een tiental compounds en een aantal losse cakes. Hieronder een opzet met hoe ik het zelf voor ogen heb. Nu heb ik geen enkele ervaring en ben ik benieuwd naar hoe jullie dit zouden aanvliegen :)

Is de volgorde zo oké of zouden jullie er nog iets tussen zetten of weghalen?

De boxen/ cakes die onder "over" staan zouden er nog bij kunnen, maar deze zijn eigenlijk aangeschaft om los te schieten.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening, dus kom maar door :handsup::thumbsup:

Voorlopige opzet:

1. Katan Immortal special 100sh 30mm
2. Katan eventbox 228sh 25-30mm
3. Katan special 3 100sh 25mm
4. Katan special 1 100sh 25mm
5. 2x Evo Splitting stars + Blushing crosettes
6. Evolution Evobomber 144sh 25mm
7. Wolff Obsessed 168sh 25mm
8. Rubro Transbomber 144sh 25mm
9. 2x Wicked warlord + Sidewinder + 2x Caïro crackling
10. Evolution Noi-Z 108sh 30mm
11. Katan special 4 100sh 25mm (2022)
12. 4x Magnum Megamine 30mm

Over:

1x Wolff Kingdom 60sh 30mm
1x Bella Ciao St8ment 144sh 25mm
1x Dream Chaser WTF 112sh 25mm
1x Limited edition 3 Evolution 75sh 25mm
1x Evolution 3x Heaven 120sh 25mm
1x Espada palm display box 100sh 25mm
12x Magnum Megamine 7sh 30mm
4x Magnum Caïro crackling 25sh 30mm
4x Magnum Wckd Warlord 30sh 25mm
5x whistling to ti salute 16sh
5x black strike 16sh

Groetjes, Peter

Heb de fonteinen genoteerd, bedankt voor het mee denken. Voor crackling fonteinen heb ik nu wel genoeg opties denk ik, mochten er mensen zijn die mooie sierlijke fonteinen weten hoor ik het graag.

Wellicht de Neon Night van Wolff? Van der Nat fonteinen?

Ben op zoek naar een hoog tempobox met veel geweld, flink hard achter elkaar door stampen.
Mooie siervuurwerk box van 20mm-30mm combinatie. Mag ook alleen een 20mm of 25 mm box zijn.
Vanaf 160 shots minimaal. Wie heeft er goede tips / adviezen en ervaringen?

Ben op zoek naar een hoog tempobox met veel geweld, flink hard achter elkaar door stampen.
Mooie siervuurwerk box van 20mm-30mm combinatie. Mag ook alleen een 20mm of 25 mm box zijn.

Ik zou dan gaan voor de Transbomber champions Edition; dikke 288 shots 25mm box met harde burst, veel diversiteit en een hoog tempo!

20mm zou ik eens kijken naar de Total Display Box 400, zelf niet gehad maar vorig jaar live in actie gezien tijdens de demo van Vuurwerkstore Holten.

25mm sowieso de Magnum PI een aanrader, zelf orig jaar in de straat gehad. TBCE schijnt ook heel goed te zijn, maar die moet je volgens mij live meemaken..komt op film niet altijd even goed over

Wat is de TBCE ?

Trans Bomber Champions Edition :)

Overigens is de Magnum PI inderdaad ook steengoed!

Omdat je met 150+ shots al vaak naar een dubbele compound gaat, zou je ook 2 losse boxjes kunnen combineren tot één show. Opties opties! Welke winkels heb je in de buurt zitten?

- Evo Force One
- Joker

Als afsluiter ben ik op zoek naar salute cakes. Cruel Cannon heb ik al, maar zijn er nog meer snelle salute cakes naast deze producten:

Thunderstorm
cracklingstorm
Final Fate

Arentz had een heel rap saluteboxje afgelopen twee jaar. Weet niet of ze die nog gaan verkopen. 144 schoten in een paar seconden.

Ik ben van plan om de tailgate fan te koppelen aan de wings of darkness. denken jullie dat dit een mooie combo is? In mijn hoofd zie ik het helemaal voor me maar ik heb beide producten nog nooit live gezien.

Ik zou de schoonheid van de Tailgate Fan inderdaad niet belemmeren met een ander product. Tempo is hoog, schiet breed genoeg en ook redelijk hoog.

Ik ben van plan om de tailgate fan te koppelen aan de wings of darkness. denken jullie dat dit een mooie combo is? In mijn hoofd zie ik het helemaal voor me maar ik heb beide producten nog nooit live gezien.

Toch snap ik wel waar je idee vandaan komt! Kan best wat toevoegen, maar misschien dat zoals eerder genoemd, het contrast iets te groot is.

Allicht 2 Wings of Darkness ?dan schiet het al wat vlugger

Ik zou de schoonheid van de Tailgate Fan inderdaad niet belemmeren met een ander product. Tempo is hoog, schiet breed genoeg en ook redelijk hoog.

Tegelijk is ook niet de bedoeling hea. Was meer als een soort finale toevoeging van de tailgate. Maar wat koala hieronder benoemd is denk ik een beter idee, 2 tegelijk zodat de lucht ook goed gevuld wordt met kleur.

In één van mijn projecten van komend O&N combineer ik een aantal 30mm compounds met snelle 25mm-blokjes (Katan Specials). Mijn idee is om een grootste deel in W-shape te schieten met de 30mm compounds in het midden en de Specials aan de buitenkanten. Maar uiteraard komen nu de twijfels weer. Zou het toch niet beter zijn om het om te wisselen, dus snelle 25mm in het midden en de 30mm-blokken aan de buitenkant, of het een beetje te variëren.

Wat denken jullie?

Tegelijk is ook niet de bedoeling hea. Was meer als een soort finale toevoeging van de tailgate. Maar wat koala hieronder benoemd is denk ik een beter idee, 2 tegelijk zodat de lucht ook goed gevuld wordt met kleur.

Ah duidelijk, 2 Wings of darkness is inderdaad prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan