fernando93
VWC lid
Niet slim om te zetten dat je bij coevorde over de grens gaat na de aldi wouten lezen ook hier mee.
zolang je maar niet zo hoelaat en met welke auto haha. Tja het is net wat je smaak is.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet slim om te zetten dat je bij coevorde over de grens gaat na de aldi wouten lezen ook hier mee.zolang je maar niet zo hoelaat en met welke auto haha. Tja het is net wat je smaak is.
Die gaan echt niet staan posten tot hij de grens passeert hoor.. dat kost meer geld dan dat het oplevert!
oké, en kunnen jullie ook nog advies geven?![]()
Was ik al geen voorstander van, maar vorig jaar desondanks toch geprobeerd en de vingers tweedegraads verbrand. Ik moet niet zelf knoeien, dat gaat fout.Ik neem aan dat je de Super 500 van Wolff bedoeld en gezien dat prijskaartje zou ik je kunnen aanraden eens naar de doorlontboxen te kijken die tegenwoordig op de markt zijn. Elke importeur heeft er wel een (een paar). 4 Seasons van Rubro bijvoorbeeld is een van de meest krachtige, duurt niet zo heel lang en kan je voor een redelijke prijs kopen.
Hallo,
ik ben altijd al gek geweest van vuurwerk maar ben dit jaar van plan leuk uit te pakken.
ik wil ongeveer 750 uitgeven en ben op zoek naar een winkel waar ik het mooiste grootste vuurwerk kan kopen.
ik heb op een topic zitten kijken maar staan er zoveel in dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
weet iemand waar ik mooi veel groot vuurwerk kan kopen?? en is Zena mooi?
informatie mag ook via een PB of via de email. [email protected]
sorry heb het erbij gezet Hellevoetsluis
Goedenavond ik heb een vraagje.
Ik wil nog voor ongeveer 200 euro uitgeven aan boxen of kartonvoordeel
Ik twijfel tussen:
-Big momma box 99,95
-Es 2.0 karton 6st 99,95
-Sirius 4st 99,95
-Zena New Mayhem 4st 98,95
-Zena Mixedbox 85,-
Sirius vind ik echt supergaaf eruit zien, net als de big momma box. Maar bij es heb ik mooie herinneringen omdat ik die cakes aantal jaar geleden als eerste echte cakes heb gehad.
Ik zou graag jullie oordeel willen hebben over het bovenstaand lijstje. Alvast bedankt!
Een cake voor 00:00 tussen 20.00 en 25.00, wat raden jullie me aan? Dacht zelf bijvoorbeeld aan de monster mania of super 500 beide van burn it. Alle tips zijn welkom!