Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet slim om te zetten dat je bij coevorde over de grens gaat na de aldi wouten lezen ook hier mee. ;) zolang je maar niet zo hoelaat en met welke auto haha. Tja het is net wat je smaak is.

Niet slim om te zetten dat je bij coevorde over de grens gaat na de aldi wouten lezen ook hier mee. ;) zolang je maar niet zo hoelaat en met welke auto haha. Tja het is net wat je smaak is.

Die gaan echt niet staan posten tot hij de grens passeert hoor.. dat kost meer geld dan dat het oplevert!

Ik weet het duitse vuurwerk niet allemaal meer uit mijn hoofd. Is al paar jaar terug dat ik ben geweest.
Waar je in ieder geval op kunt letten is hoeveel schoten een pot heeft. In duitsland hebben ze best veel vuurwerk waar 50/70/80/100 schoten uitkomen. Meestal is dit niet echt wat. Zoek naar 19 schots cakes en kijk naar kruitinhoud. Dan weet je in ieder geval of je wat kunt verwachten.
Reno is in ieder geval wel een leuke cake om met meerdere te schieten. Tanz der Vampire ook vond ik, maar ik weet niet meer waar die te koop is. Ipanema is ook wel leuk, Wiper is een leuke cometenbak die in waaiervorm schiet.
Alleen dan moet je nog uitzoeken welke cakes omlabelingen zijn.
Uiteindelijk moet je het zelf toch beetje uitvogelen. filmpjes kijken en dan kijken welke omlabelingen er zijn bij de aldi en lidl. Dan kom je een heel eind.
greetzz

Goedenavond ik heb een vraagje.

Ik wil nog voor ongeveer 200 euro uitgeven aan boxen of kartonvoordeel
Ik twijfel tussen:
-Big momma box 99,95
-Es 2.0 karton 6st 99,95
-Sirius 4st 99,95
-Zena New Mayhem 4st 98,95
-Zena Mixedbox 85,-

Sirius vind ik echt supergaaf eruit zien, net als de big momma box. Maar bij es heb ik mooie herinneringen omdat ik die cakes aantal jaar geleden als eerste echte cakes heb gehad.

Ik zou graag jullie oordeel willen hebben over het bovenstaand lijstje. Alvast bedankt!

Ik heb een vraag , ik wil uit duitsland nog een mooie pot voor 20 euro dan heb ik me hele budget op .
Welke raden jullie aan ? Zelf heb ik al op me lijstje:
1x black ice
4x alligator
1xchicago
5xreno
2x dragon fire
graag snel antwoord :)

Ik neem aan dat je de Super 500 van Wolff bedoeld en gezien dat prijskaartje zou ik je kunnen aanraden eens naar de doorlontboxen te kijken die tegenwoordig op de markt zijn. Elke importeur heeft er wel een (een paar). 4 Seasons van Rubro bijvoorbeeld is een van de meest krachtige, duurt niet zo heel lang en kan je voor een redelijke prijs kopen.
Was ik al geen voorstander van, maar vorig jaar desondanks toch geprobeerd en de vingers tweedegraads verbrand. Ik moet niet zelf knoeien, dat gaat fout. :) Ik zoek dus naar één box, geen combi doorlonter.

Hallo,

ik ben altijd al gek geweest van vuurwerk maar ben dit jaar van plan leuk uit te pakken.

ik wil ongeveer 750 uitgeven en ben op zoek naar een winkel waar ik het mooiste grootste vuurwerk kan kopen.

ik heb op een topic zitten kijken maar staan er zoveel in dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

weet iemand waar ik mooi veel groot vuurwerk kan kopen?? en is Zena mooi?
Ik woon in hellevoetsluis

informatie mag ook via een PB of via de email. [email protected]

Hallo,

ik ben altijd al gek geweest van vuurwerk maar ben dit jaar van plan leuk uit te pakken.

ik wil ongeveer 750 uitgeven en ben op zoek naar een winkel waar ik het mooiste grootste vuurwerk kan kopen.

ik heb op een topic zitten kijken maar staan er zoveel in dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

weet iemand waar ik mooi veel groot vuurwerk kan kopen?? en is Zena mooi?

informatie mag ook via een PB of via de email. [email protected]

Mischien handig om te vertellen waar je woon?

Siervuurwerk. misschien beetje knal maar ben gek van siervuurwerk.

En rijden maakt me niet veel uit.

Ben bij zena aan het kijken in oud bijerland en heeft wel leuke dingen heb nu alle grote karton voordeel van zena aangeklikt en kom op 770 euro

@demasnor, als ik zo vrij mag zijn dat heerlijke budget te vullen (zou overigens niet alleen maar de kartonnen nemen) hier krijg je dan een zena cakebox gratis bij:
Zena Mayhem
Ancient Knowledge + Raw Wistler volle dozen
Super 500
Pyro's Delight
Rude Awakening
2x Midnight Mania
High Lighter
Unukalhai
The Beast
Total Madness
Glitter Box
Golden Box
Brocade Crown Box/golden crown box (welke je zelf mooier vind)
Light-year
Brocade Willow Tip

Goedenavond ik heb een vraagje.

Ik wil nog voor ongeveer 200 euro uitgeven aan boxen of kartonvoordeel
Ik twijfel tussen:
-Big momma box 99,95
-Es 2.0 karton 6st 99,95
-Sirius 4st 99,95
-Zena New Mayhem 4st 98,95
-Zena Mixedbox 85,-

Sirius vind ik echt supergaaf eruit zien, net als de big momma box. Maar bij es heb ik mooie herinneringen omdat ik die cakes aantal jaar geleden als eerste echte cakes heb gehad.

Ik zou graag jullie oordeel willen hebben over het bovenstaand lijstje. Alvast bedankt!

Hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat je nog wil, maar voor echte chaos zou ik nu de ancient knowledge met raw whistler doos kopen. http://oudbeijerland.zenavuurwerk.nl/aanbieding/ancient-knowledge-raw-whistler.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan