Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oh, mijn excuses ik woon in steenbergen dus vuurwerkland steenbergen !
Bedankt
Na vorig jaar naar Duitsland te zijn geweest, ga ik dit jaar weer voor het Nederlandse vuurwerk. Woon in de buurt van een zena verkooppunt en ben ook van plan daar te bestellen. Mijn budget ligt rond de 200-230 euro. Welke cakes moet ik dan zoiezo hebben? Ben meer van het siervuurwerk dan het knalvuurwerk. Ik zit in ieder geval te denken aan de zena cakebox, de midnight mania en de high lighter. Verder nog tips?
Alvast bedankt!
Zelf heb ik ondertussen al 5 bestellingen achter de rug. Maar nu kreeg ik vanochtend een lastige vraag. Mijn moeder kwam langs om een bakkie koffie te drinken en vroeg me of ik voor haar een mooie cake wilde bestellen.
Normaal heb ik helemaal geen moeite met het bestellen van cake's. Maar nu vind het ik toch lastig.
De burstknal liever niet al te hard en er moeten geen salute's tussendoor gaan. Wat raden jullie aan?
Zo rond de 30-35 euro.
Vorig jaar had ik de Goldstrike van Hardix voor haar gekocht.
Zelf heb ik ondertussen al 5 bestellingen achter de rug. Maar nu kreeg ik vanochtend een lastige vraag. Mijn moeder kwam langs om een bakkie koffie te drinken en vroeg me of ik voor haar een mooie cake wilde bestellen.
Normaal heb ik helemaal geen moeite met het bestellen van cake's. Maar nu vind het ik toch lastig.
De burstknal liever niet al te hard en er moeten geen salute's tussendoor gaan. Wat raden jullie aan?
Zo rond de 30-35 euro.
Vorig jaar had ik de Goldstrike van Hardix voor haar gekocht.
Hallo allemaal ik heb jullie hulp nodig bij het samenstellen van mijn collectie.
Ik ga bestellen bij vuurwerkland steenbergen (www.vuurwerklandfreaks.nl) met een budget van 350-400. dat betekend dat ik een lijst kan samenstellen van 500-550 omdat daar 30% korting van af gaat.
Graag wil ik 1 cakebox en verder +/- 15 losse potten. Single shots/pijlen/fonteinen en klein spul hoef ik niet, alleen siercakes.
Zelf zit ik te denken om 6 stuks extreme salute, 3 keer salute cake 1, 1x zena cakebox + gratis at once, 2x high lighter, 2x heavy legend 25shots en een broccade finale te bestellen.
Wat vinden jullie hier van? Zijn er dingen die ik beter weg kan laten of staan er echte aanraders op de site die ik nog niet gezien heb?
Alvast bedankt!
Hallo allemaal.
Ik ben al een poos aan het zoeken wat ik dit jaar aan moet schaffen. Ik ben er in elk geval over uit dat het allemaal Rubro wordt, maar welke artikelen? Geen idee. Mijn budget is 150,- De cake die ik sowieso in de collectie wil hebben is Grande Finale/ Rainbow Fantasy, beide kosten hier 60,-, dus blijft er nog 90,- over om aan ander spul uit te geven. Zou iemand me kunnen helpen bij het maken van een keuze?
Gr.
Ohja, vergeten te vermelden, ik ben een fan van fanshape bakkenAlsnog erg bedankt voor je hulp! Hier kan ik wat mee!
Zelf vind ik het zonde om 6 dezelfde cakes te halen, hoe vet ze ook zijn. Bij vuurwerkland zijn veel toppers te krijgen, ik zou dus persoonlijk wat extreme salutes eraf halen en bijvoorbeeld een aantal van de volgende cakes bijvoegen:
- Killer instinct
- High Lighter
- Rude Awakening
- Unukalhai (vond ik vorig jaar erg vet!!)
- Secret Wave
- Delicious thunder
Succes!
pyro-freak
Bedankt voor je reactie!
De high lighter had ik zelf ook al op de lijst staan.
De killer instinct en de delicious thunder zien er inderdaad ook erg mooi uit.
Ik heb een nieuw lijstje gemaakt namelijk:
- Zena cakebox(gratis at once)
- 2x High lighter
- 1x killer instinct
- 1x delicious thunder
- Broccade finale
- 6x extreme salute
- 2x salute cake 1 in shock
- 1x rude awakening of nog 1 killer instinct( en dan de killer instincts tegelijk schieten)
Wat vinden jullie hier van ?
Vuurw3rk