Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nitraat12

VWC lid
Kom je er niet alleen uit, of heb je de keuze uit te veel vuurwerk waardoor je de bomen door het bos niet meer kan zien ? Op vuurwerkcrew zitten veel leden die een steentje bij willen dragen aan iedereen die hier mee hulp nodig heeft. Samen hebben we genoeg ervaring, samen staan we sterk.

Mocht je er niet uit komen dan is het hier mogelijk om te vragen.

Het is niet de bedoeling om specifiek te gaan vragen om 1 product, zo goed als alle producten hebben een eigen topic op het forum dus kunnen daar ook vragen gesteld worden. Producten vergelijken mag dus wel, maar houd het simpel.

Hallo allemaal,

Ik ga voor aankomende Oud en Nieuw naar Intratuin Apeldoorn (Diamond Collection, Astro Extreme Crackers, Excellent, Crown Collection en China Red), Vuurwerkwinkel Apeldoorn (Wolff, Diamond Collection, Breeschoten), Vuurwerkgigant Apeldoorn (Cafferata) en Robin Hood (Broekhoff).
Aangezien er zo veel vuurwerk is, vind ik het lastig om keuzes te maken. Mijn budget is 101 euro. Ik wil in ieder geval 4 matjes (welke maakt niet uit, niet te duur, minimaal 90 shots), 2 dozen rotjes (goedkoopste soort) en 2 dozen van iets dat lijkt op de Ulta Bomb (Cafferata) en/of de Black Spanisch Cracker (mochten die 2 het goedkoopste zijn zijn die ook goed :P)
De rest mag alles wezen, gekleurde rook, cakes, vuurpijlen, pakketen etc.
Hebben jullie tips?
Hier onder staan de websites van de winkels:
Intratuin
Vuurwerkwinkel Apeldoorn
Vuurwerkgigant Apeldoorn
Robin Hood Apeldoorn

Mvg.
Rick

Misschien optioneel om eens aandacht te besteden aan hoe mensen geholpen kunnen worden als het budget krimpt. Ik ga hier eens over nadenken voor degenen die zelf hun budget willen laten krimpen of gedwongen te maken krijgen met minder budget.

Beetje vroeg misschien, maar wat zouden jullie nemen: Buurt Assortiment van Rubro of de China by Night van Royal?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit ligt natuurlijk ook aan je budget.
Het Buurt assortiment is wel wat spectaculairder, maar het vernieuwde china by night pakket is ook niet verkeerd, zelf zou ik voor het buurt assortiment gaan, ik heb ze beide geschoten.
De klappen van het buurt ass zijn een stukje harder en de boeketten wat groter, helaas wel allemaal een crackling finale.

Beetje vroeg misschien, maar wat zouden jullie nemen: Buurt Assortiment van Rubro of de China by Night van Royal?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit ligt natuurlijk ook aan je budget.
Het Buurt assortiment is wel wat spectaculairder, maar het vernieuwde china by night pakket is ook niet verkeerd, zelf zou ik voor het buurt assortiment gaan, ik heb ze beide geschoten.
De klappen van het buurt ass zijn een stukje harder en de boeketten wat groter, helaas wel allemaal een crackling finale.

Deze uitleg is behoorlijk helder.

Ik kan wel een kleine aanvulling geven. De kleuren van China by Night zijn wat feller. Misschien is het een idee om de prijs goed in de gaten te houden in combinatie met eventueel de korting. CBN kent lagere adviesprijs. Als ook de korting dan groter is dan dat je op een BAXXL kan krijgen, kan prijs-kwaliteit verhouding in het voordeel van CBN uitpakken. Als het verschil oploopt tot meer dan 10 euro, kan je namelijk andere producten aanschaffen.

Zoals K0enn al zegt: kijken wat het beste in je budget past en het beste aansluit bij jouw persoonlijke wens is denk ik het meest verstandig.

Ik heb dit jaar een budget van 100, maar dat zal wel weer 120 worden...of 130. Ik koop eigenlijk altijd Rubro en verwacht dat het dit jaar niet anders wordt. Een bak die ik echt wil hebben is Event Grande Finale, maar de Rainbow Fantasy 500 is bijna hetzelfde. Ze kostten hier vorig jaar evenveel, 60,-. ook vind ik de Maximum Blast en Event Cake 5 erg mooi, ook deze vind ik wel wat van elkaar hebben. De Blast is alleen 60,- en de Cake 5 75,- geloof ik. Ik wou misschien Grande Finale en Maximum Blast kopen, maar het probleem is dat Rubro ook mooie doorlontboxen heeft. Event Four Seasons had ik op het oog, die met 120 euro precies evenveel kost als de Grande Finale en de Maximum Blast bij elkaar. Misschien voel je hem al aankomen...wat raden jullie aan? 1 doorlontbak of 2 zware cakes?

Ik heb dit jaar een budget van 100, maar dat zal wel weer 120 worden...of 130. Ik koop eigenlijk altijd Rubro en verwacht dat het dit jaar niet anders wordt. Een bak die ik echt wil hebben is Event Grande Finale, maar de Rainbow Fantasy 500 is bijna hetzelfde. Ze kostten hier vorig jaar evenveel, 60,-. ook vind ik de Maximum Blast en Event Cake 5 erg mooi, ook deze vind ik wel wat van elkaar hebben. De Blast is alleen 60,- en de Cake 5 75,- geloof ik. Ik wou misschien Grande Finale en Maximum Blast kopen, maar het probleem is dat Rubro ook mooie doorlontboxen heeft. Event Four Seasons had ik op het oog, die met 120 euro precies evenveel kost als de Grande Finale en de Maximum Blast bij elkaar. Misschien voel je hem al aankomen...wat raden jullie aan? 1 doorlontbak of 2 zware cakes?

Geen van beide! Ik zou liever meer budgetcakes kopen. In het geval van rubro, heavylegend, kleine knalpotjes delicious thunder of die nieuwe budget knalcake 2 voor 10 euro), of de flash banger. En dan een groot project maken wat je doorlont. Als je dit toch niet wil zou ik voor een doorlontcake gaan, want ik vind die eventcakes te duur voor wat je krijgt.

ik wil dit jaar veel thunderkings kopen maar zijn dit goede knallers of zijn het afraders?

1-binkies
2 mad dog
2-aftershock

als je aan de binkies kan komen dan heb je goede knallers te pakken.
Mad Dog weet ik gewoon niet
Ik zou het dan houden bij de binkies.
greetzz

ik wil dit jaar veel thunderkings kopen maar zijn dit goede knallers of zijn het afraders?

1-binkies
2 mad dog
2-aftershock

ik heb geen ervaring met deze enigste wat ik kan zeggen koop eens 1 pakje van The Royal Thunder Smoke
die vond ik goed hard gaan en heb je ook overdag nog rook te zien ik durf aleen niet te zeggen wat prijs verschil is

Geen van beide! Ik zou liever meer budgetcakes kopen. In het geval van rubro, heavylegend, kleine knalpotjes delicious thunder of die nieuwe budget knalcake 2 voor 10 euro), of de flash banger. En dan een groot project maken wat je doorlont. Als je dit toch niet wil zou ik voor een doorlontcake gaan, want ik vind die eventcakes te duur voor wat je krijgt.

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Voor € 120,- kan je echt wel wat leuks halen en nog best veel ook. Zeker als je de tijd neemt om te kijken welke winkels aanbiedingen hebben. Zo is de adviesprijs van de HL 25s € 19,95, maar is deze vaak goedkoper te krijgen. Uitgaande van een aantrekkelijke korting van 20% of meer (en zeker bij de HL 16s en 25s is vaak een leuke aanbieding) kan je bijv. het volgende halen:

adviesprijs € 12,95: Heavy Legend 16s
adviesprijs € 19,95: Heavy Legend 25s
adviesprijs € 10,95: Panoramic Palms
adviesprijs € 7,95: Flash Banger
adviesprijs € 25,50: Heavy Legend Delicious Thunder (2 voor de prijs van 1)
adviesprijs € 7,95: Hot Hot Hot
adviesprijs € 25,00: Heavy Legend Ready to Rumble
adviesprijs € 7,50: Heavy Legend Secret Salvo
adviesprijs € 18,50: Potje Glitter

Totaal € 136,70 adviesprijs, met 20% korting € 109,36

Dan heb je zelfs nog geld voor los spul

Ik dacht zelf aan 1 karton mad dog en 6 pakjes binkies en 4 pakjes Thunder smoke en Heb de dealer gemaild en die zij dat de binkies 3,50 koste dus best duur:)

Huisman vuurwerk, goedkopervuurwerk.nl

Budget : 2000 +
Wat ik wil? Siervuurwerk maar wel wat er gewoon allemaal uit wordt geschoten. ( snel en mooi ) prijs is wel een plusje.

wat ik je bij goedkopervuurwerk kan aan raden is
gorgeous
hot chains
swirling daisy was mij goed bevallen vorig jaar
silver willow
collerful palm tree
temple of stone kort maar heel mooi
vuurwerk met kroon wel wat langzamer staat mij bij
en de jat man maar ja die is niet goedkoop

meeste van deze heb ik al 2 jaar gehad en nu weer bevalt mij goed
ook heb ik zelf de nieuwe waaier van roal bestelt bij hus miechien is dat ook wat voor je
mocht je fotos willen van bepaalde cake zo dat je de thubs kan zien moet je het even laten weten

succes

ook heb ik zelf de nieuwe waaier van roal bestelt bij hus miechien is dat ook wat voor je
mocht je fotos willen van bepaalde cake zo dat je de thubs kan zien moet je het even laten weten

succes

Dit moest ik toch echt ff een paar keer lezen om te begrijpen - paar punten en komma's doen wonderen ;)

Huisman en een budget van 2000+; daar kun je erg veel leuk spul voor halen!
Ik zou zoiezo de weekaanbiedingen in de gaten houden.
Neem ook eens een kijkje bij de nieuwe Zena producten, zitten echt prijstoppertjes bij.

wat ik je bij goedkopervuurwerk kan aan raden is
gorgeous
hot chains
swirling daisy was mij goed bevallen vorig jaar
silver willow
collerful palm tree
temple of stone kort maar heel mooi
vuurwerk met kroon wel wat langzamer staat mij bij
en de jat man maar ja die is niet goedkoop

succes

Die Swirling daisy is mooi zeg! Die Temple of Stone is wel mooi, maar wel erg duur.

Huisman vuurwerk, goedkopervuurwerk.nl

Budget : 2000 +
Wat ik wil? Siervuurwerk maar wel wat er gewoon allemaal uit wordt geschoten. ( snel en mooi ) prijs is wel een plusje.

Misschien is het voor anderen handig als je vertelt wat je ermee wilt.
Wil je een show schieten, veel cakes, boxen of juist weinig maar echt goede kwaliteit?
En als je 2000 euro gaat besteden zal ik zelf toch eens goed na gaan denken, want zo'n lijst zal ik echt helemaal zelf willen bedenken en daar zou ik ook flink de tijd voor nemen. Tevens kun je dan misschien kortingen mee pikken.

Als je zo'n bedrag besteedt lijk je me wel een vuurwerkfreak en denk dat je dan grotendeels zelf al wel weet wat je wilt! Dat is niet voor iedereen weg gelegd haha:) Succes:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan