heho
VWC lid
Het gaat wellicht meevallen ...http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?36099-Kamer-tegen-inperken-verkoopdagen-vuurwerk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
00.00 uur het eerste moment dat het mag heeft mijn voorkeur. Goed idee om het te scheiden van de gewone verkoop overdag, dat zal alleen maar een nog groter gekkenhuis worden door die dag minder.
maar dan nog, 00.00 uur is dikke prima![]()
ZEN is van het zelfde bedrijf als Rubro, hier hebben we wel na gekeken alleen gaf ons niet de WOW factor.
Evulution fireworks gaan wij zeker mee proberen koffie te drinken dit jaar![]()
Enige tijd geleden hebben wij contact gehad, maar een dealerschap van Evolution in haar huidige vorm behoort helaas niet tot de mogelijkheden.
Met ons assortiment van dit jaar verwachten wij overigens aan de meeste wensen te kunnen voldoen.
Ik zag op fpm dat de gratis cakes dit jaar niet de Royal cakes zijn. Klopt dat ?
Ik zal de miraculous lily missen ...![]()
Ok duidelijk antwoord., dan weten de mensen waar ze aan toe zijn.
Kuiper heeft idd interesse getoond.
Natuurlijk hadden we graag leverancier willen zijn.
Echter bieden we onze klanten een exclusiviteit garantie.
Dit houd in dat we in een omtrek van 20km geen andere daeler aan nemen of het gaat in overleg met de reeds bestaande dealer.
Echter weten we niet wat de toekomst brengt.
Maar ook ik geloof wel dat kuiper hun best doet voor de liefhebbers.
gr
Evolution Fireworks
Bij welke dealer moet ik dan zijn voor die mooie knalwaaier. Ik zit in het noorden van het land.
Daar ik goed gemanierd ben en het niet netjes vind reclame te maken voor andere winkels in een tread van een verkoper raad ik je aan even wat zoekwerk te verrichten.
En zeg nooit nooit want ook Evolution levert eigen winkel collecties die vrij staan van de exclusiviteit s regeling.
gr