Kuiper Koekange

00.00 uur het eerste moment dat het mag heeft mijn voorkeur. Goed idee om het te scheiden van de gewone verkoop overdag, dat zal alleen maar een nog groter gekkenhuis worden door die dag minder.

Kan ik helemaal met je eens zijn. Maar het nieuws is al inmiddels dat er gewoon 3 verkoopdagen zijn:)maar het mag van mij gelijk s nachts om 12u!!!

Ik heb zeker belangstelling voor het ophalen van vuurwerk om 0.00 uur op de eerste verkoopdag.
Als dat dus een mogelijkheid wordt, zal ik er zeker gebruik van maken. :)

Eddy.

SMorgens heel vroeg heeft ook mijn voorkeur.
Voor mij is het sowieso van kinds af aan al traditie dat ik tijdens der verkoopdagen extra vroeg eruit ga.

Ik vind 's morgens gewoon prima hoor. Moet er 1,5 uur voor rijden, dus 12 uur geniet niet echt mijn voorkeur. Mensen die wel 12 uur willen ophalen mogen dat natuurlijk altijd melden. Als het voordeel heeft voor kuiper & voor mensen met animo, waarom niet?:)

Enige tijd geleden hebben wij contact gehad, maar een dealerschap van Evolution in haar huidige vorm behoort helaas niet tot de mogelijkheden.

Met ons assortiment van dit jaar verwachten wij overigens aan de meeste wensen te kunnen voldoen.

Enige tijd geleden hebben wij contact gehad, maar een dealerschap van Evolution in haar huidige vorm behoort helaas niet tot de mogelijkheden.

Met ons assortiment van dit jaar verwachten wij overigens aan de meeste wensen te kunnen voldoen.

Ok duidelijk antwoord., dan weten de mensen waar ze aan toe zijn.

Ik zag op fpm dat de gratis cakes dit jaar niet de Royal cakes zijn. Klopt dat ?
Ik zal de miraculous lily missen ... :cry:

Ik zag op fpm dat de gratis cakes dit jaar niet de Royal cakes zijn. Klopt dat ?
Ik zal de miraculous lily missen ... :cry:

Het is inderdaad een fantastische cake die mij nog nooit eerder was opgevallen maar als je hem zal missen kun je hem toch vast wel ergens anders op de kop tikken :wink:

Ok duidelijk antwoord., dan weten de mensen waar ze aan toe zijn.

Kuiper heeft idd interesse getoond.
Natuurlijk hadden we graag leverancier willen zijn.
Echter bieden we onze klanten een exclusiviteit garantie.
Dit houd in dat we in een omtrek van 20km geen andere daeler aan nemen of het gaat in overleg met de reeds bestaande dealer.

Echter weten we niet wat de toekomst brengt.
Maar ook ik geloof wel dat kuiper hun best doet voor de liefhebbers.

gr
Evolution Fireworks

Kuiper heeft idd interesse getoond.
Natuurlijk hadden we graag leverancier willen zijn.
Echter bieden we onze klanten een exclusiviteit garantie.
Dit houd in dat we in een omtrek van 20km geen andere daeler aan nemen of het gaat in overleg met de reeds bestaande dealer.

Echter weten we niet wat de toekomst brengt.
Maar ook ik geloof wel dat kuiper hun best doet voor de liefhebbers.

gr
Evolution Fireworks

Bij welke dealer moet ik dan zijn voor die mooie knalwaaier. Ik zit in het noorden van het land.

Bij welke dealer moet ik dan zijn voor die mooie knalwaaier. Ik zit in het noorden van het land.

Daar ik goed gemanierd ben en het niet netjes vind reclame te maken voor andere winkels in een tread van een verkoper raad ik je aan even wat zoekwerk te verrichten.

En zeg nooit nooit want ook Evolution levert eigen winkel collecties die vrij staan van de exclusiviteit s regeling.

gr

Daar ik goed gemanierd ben en het niet netjes vind reclame te maken voor andere winkels in een tread van een verkoper raad ik je aan even wat zoekwerk te verrichten.

En zeg nooit nooit want ook Evolution levert eigen winkel collecties die vrij staan van de exclusiviteit s regeling.

gr

kijk daar hou ik van dat vind ik netjes

Back
Bovenaan