RickGAE
VWC lid
Daisy beam ghost protocol en ready to rumble heb ik al in mijn assortimemt
Delicious Thunder (25 euro en 2 halen=1 betalen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daisy beam ghost protocol en ready to rumble heb ik al in mijn assortimemt
Delicious Thunder (25 euro en 2 halen=1 betalen)
Wellicht een idee, mooie knalcake voor erbij tussen. En een cakebox? Zat te denken aan de havana tree. Weet jij of deze beetje leuk is?
Twijfel wat ik moet bestellen. Zoek een cakebox voor ongeveer €70. In eerste instantie zat ik te denken aan de donnerblitz van zena, maar zit te twijfelen of er niet iets mooiers is voor hetzelfde geld. Iemand een suggestie? Mvg darjon
Oke, dat wist ik niet. Heb jij nog een tip voor mij: Ik zoek een leuke cake van rond de 25à 30 euro van rubro. Ook zoek ik een cakebox van rubro(prijs maakt niet uit) van goede kwLiteit.
Killer Instinct is ook mooi!Wellicht een idee, mooie knalcake voor erbij tussen. En een cakebox? Zat te denken aan de havana tree. Weet jij of deze beetje leuk is?
sja geen idee. Vorig jaar wel ervaring gehad met de burn-it lijn (big five en total event), en was daar opzich wel tevreden over maar als er voor het zelfde geld iets te krijgen wat net wat beter is heb ik dat natuulijk liever.
Twijfel wat ik moet bestellen. Zoek een cakebox voor ongeveer €70. In eerste instantie zat ik te denken aan de donnerblitz van zena, maar zit te twijfelen of er niet iets mooiers is voor hetzelfde geld. Iemand een suggestie? Mvg darjon
Zier er inderdaad ook erg goed uit. Alleen jammer dat er maar 2 cakes inzitten
Heb nog ongeveer een budget van €80,-
Heb het volgende lijstje ervan gemaakt, maar ik wil er eigenlijk ook de Zena NR.1 en de Pyro's Delight bij
Dus hulp AUB:
Willow time €30,-
Rubro Ghost Protocol €20,-
Rubro Split Decision €20,-
Royal Fireworks Mystery Flowers €13,-
Totaal; €83,-
Weet niet of het iets uitmaakt, maar hier wat ik al krijg:
Zena Jawbreaker series
Wolff Stars over Paris
Rubro Daisy Beam
Alvast bedankt!
Iemand een tip voor een goedkoop pakketje voor wat aanrommelen in de vooravond? Denk dan aan een tientje of twee.
Meterpakket.