Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Ja, sorry, ik was inderdaad niet volledig in m'n informatie: ik woon in den haag en wil maximaal 25 euro uitgeven maar dan wel behoorlijk wat af te steken... Niet 2500 baby pijltjes, maar interessante singleshots (beste kwaliteit/prijsverhouding) en leuke mini fonteintjes en ander siervuurwerk... De thunderking 2.0 ziet er bijvoorbeeld wel interessant uit. Overigens zou ik daarnaast dan dus goedkoper sierdingetjes kopen om de kwantiteit op te schroeven.

P.S. Ik weet dat die babypijltjes sws al afgeschaft zijn, maar even ter illustratie.

Ik denk dat het handig is om eerst te kijken welke producten je aan kan schaffen in Den Haag. Uit mijn hoofd ken ik daar geen grote winkels met een breed assortiment maar ze zullen er ongetwijfeld zijn. Daarnaast moet je er wel rekening mee houden dat de producten die nu in de webwinkels staan tijdens de verkoopdagen straks een stuk duurder zullen zijn. Nu staan ze nog in de voorverkoop voor een ´aanbieding´ maar die verdwijnt straks bij veel winkels!

Ik denk dat het handig is om eerst te kijken welke producten je aan kan schaffen in Den Haag. Uit mijn hoofd ken ik daar geen grote winkels met een breed assortiment maar ze zullen er ongetwijfeld zijn. Daarnaast moet je er wel rekening mee houden dat de producten die nu in de webwinkels staan tijdens de verkoopdagen straks een stuk duurder zullen zijn. Nu staan ze nog in de voorverkoop voor een ´aanbieding´ maar die verdwijnt straks bij veel winkels!

Ja.. Maar ik vind het prima om het online te bestellen om zo goedkoper uit te zijn en een groter assortiment tot m'n beschikking heb

Ik zoek nog een mooie Crossete cake voor +-15,- Dealers tot mijn bescbikking; Wolf, Vuurwerktotaal, Lesli, Zena, Vuurwerklandoutlet.nl, weco, vuurwerkmania, broekhoef, vulcan, welkoop.

The malibu action niet meer verkrijgbaar helaas.

Is Wind Up van Vuurwerkmania een idee? Misschien iets te duur voor je.

Check anders eens Silent Trails van Royal, aangezien die een stuk goedkoper is.

De Crossing Crossette van Wolff/Lidu is ook een topper :) Alleen de verkrijgbaarheid is erg laag.

Is Wind Up van Vuurwerkmania een idee? Misschien iets te duur voor je.

Check anders eens Silent Trails van Royal, aangezien die een stuk goedkoper is.

De Crossing Crossette van Wolff/Lidu is ook een topper :) Alleen de verkrijgbaarheid is erg laag.

Het gaat de Crossing Crossete worden, heb hem hier in de buurt kunnen vinden. Voor 10,50,-

Bedankt voor de tip, ik heb al redelijk veel thunderkings (o.a die van Cafferata :))

Oke, dat wist ik niet. Heb jij nog een tip voor mij: Ik zoek een leuke cake van rond de 25à 30 euro van rubro. Ook zoek ik een cakebox van rubro(prijs maakt niet uit) van goede kwLiteit.

Oke, dat wist ik niet. Heb jij nog een tip voor mij: Ik zoek een leuke cake van rond de 25à 30 euro van rubro. Ook zoek ik een cakebox van rubro(prijs maakt niet uit) van goede kwLiteit.
Immortal Gold of de 4 Seasons zijn goede boxen. Ligt aan je smaak welke je koopt. Ik vind de Immortal Gold mooier.

Ik heb nog 7 euro voor de losse verkoop, iemand ideeën? :D

Zoek je echt een cake of meer wat kleiner spul zoals grondbloemen, shocks, etc.

Liefst een cake, mat of goede knaller voor NL begrippen ;)

Ook nog voorkeur qua leverancier?

Broekhoff, Cafferata, Lesli, China Red of Wolff het liefst :)

Ik zet de vraag maar even op deze pagina, anders zakt hij weer weg :p

Back
Bovenaan