Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Ik heb nu een voorlopige lijst (zena), bestaande uit:

Light year pijlen
Matrix (2x)
Crackling chry 2.0
Zena triumph
Original's brutal box
Freestyle wave (gratis).

Ik zou er graag nog een cake voor 00:00 bij willen hebben, en nu zat ik te denken aan ofwel de mega mini of de it's mine. Welke zouden jullie aanraden qua prijs/kwaliteit verhouding? Suggesties voor andere soorten cakes zijn ook welkom (liefst onder de 45 euro).

arch, ik word gek, zit nu weer te twijfelen tussen de vuurwerkdumper en zena store in noordwijkerhout.

Ik vind de sneak6 en 4 enorm goed en dat is voor mij al een pluspunt, daar tegenover staat natuurlijk de mooie en relatief goedkope cakes van zena, pfft. Wat zouden jullie doen?????????????

Kep ze gezien en die sneaky indd gaaf, toch zou ik zelf gaan voor Zena als het mijn geld was.
Puur omdat ik ooit ook zo'n goedkope box van hun heb gehad en die veel erg tegen dus van hun koop ik geen combinatie boxen meer.

arch, ik word gek, zit nu weer te twijfelen tussen de vuurwerkdumper en zena store in noordwijkerhout.

Ik vind de sneak6 en 4 enorm goed en dat is voor mij al een pluspunt, daar tegenover staat natuurlijk de mooie en relatief goedkope cakes van zena, pfft. Wat zouden jullie doen?????????????

--------------------------------

Ik heb nu een voorlopige lijst (zena), bestaande uit:

Light year pijlen
Matrix (2x)
Crackling chry 2.0
Zena triumph
Original's brutal box
Freestyle wave (gratis).

Ik zou er graag nog een cake voor 00:00 bij willen hebben, en nu zat ik te denken aan ofwel de mega mini of de it's mine. Welke zouden jullie aanraden qua prijs/kwaliteit verhouding? Suggesties voor andere soorten cakes zijn ook welkom (liefst onder de 45 euro).

Ik zou de Mega mini nemen is goedkoper en altijd wel gaaf.
Van welk merk wil je suggesties?

---------------------

Ga dit jaar bij Dutch-Fireworks in Tiel mijn vuurwerk halen.
Welk siervuurwerk zouden jullie me aanraden om zeker te bestellen.

Budget is ongeveer 300euro

- Allure
- Concerto Rosso
- Cruelty
- Crossing Crossetto
- Happy Screamer
- Hitman
- Shanghai
- Silver Salute x 2
- Stars over Paris
- White Thunder x 3
- Wasp
- Speed
- Vulcan X

-> 300 euro ongeveer, Dat is wat ik dan zou dan aangezien ik ze 1 voor 1 schiet en dit vind ik allemaal toppertjes.

Kep ze gezien en die sneaky indd gaaf, toch zou ik zelf gaan voor Zena als het mijn geld was.
Puur omdat ik ooit ook zo'n goedkope box van hun heb gehad en die veel erg tegen dus van hun koop ik geen combinatie boxen meer.

--------------------------------

Ik zou de Mega mini nemen is goedkoper en altijd wel gaaf.
Van welk merk wil je suggesties?

ik vind de mega mini erg mooi hij is alleen zo klaar, maar gecombineerd met een aantal andere artikelen, zou je er wat moois van kunnen maken

ik vind de mega mini erg mooi hij is alleen zo klaar, maar gecombineerd met een aantal andere artikelen, zou je er wat moois van kunnen maken

Dat mega mini commentaar was voor Michiel94 voor de duidelijkheid :p
Klopt hij is snel over maar de tegenhanger is dat ook en die heftigheid maakt hem juist vet.

Hoe is deze in vergelijking met de 4 seasons qua burst. En is de burst slap of zeer goed te noemen? Kan hem voor 169 euro meenemen, wat een mooie prijs is voor zo'n box.

De 4 Seasons is in dat opzicht vele malen beter. Burst is harder en de boeketten zijn groter. De Zena Revolution is een goeie cakebox hoor alleen zou ik 'm zelf nooit kopen (Kreeg 'm vorig jaar als vervanger van de Garden of Eden omdat die was afgekeurd). Vrij langdradige bak...

Bedankt voor de tip! Ik denk dat het iniedergeval een cake van Zena of China red wordt. Verder ben ik een beetje op zoek naar een Wow-factor, dus daarom zat ik aan de mega mini/it's mine te denken.

Bedankt voor de tip! Ik denk dat het iniedergeval een cake van Zena of China red wordt. Verder ben ik een beetje op zoek naar een Wow-factor, dus daarom zat ik aan de mega mini/it's mine te denken.

Crackling wave van zena geeft ook een hele goede wow factor verlicht echt je hele straat. :)

Op https://internet-vuurwerk.nl/TechniekServiceSneek heb ik onderstaande besteld, zie ik nog producten over het hoofd die ik echt moet hebben? Of staan hier dingen op waarvan jullie zeggen dat ik ze beter niet kan nemen. Ik heb liever wat meer cakes van minder geld dan 1 hele dure cake, zoals jullie onderstaand kunnen zien:

- 1x Space Power
- 1x Exclusive Dream
- 1x Future Star
- 1x Stairway to Heaven
- 1x Iron Man
- 1xMagnolia Dreams
- 1x Kosmos
- 2x Thunder cake
- 1x Solanus
- 1x King of Thunder 108st
- 1x Palm Throphy
- 3x Whistle Block
- 1x Eros
- 1x DA100 "xin" fontijntjes
- 2x Missile Base 25
- 10x Romeinse kaars 10

Welke heeft jullie voorkeur van onderstaande boxen?

- Zena Revolution
- Immortal gold
- big momma
- Event box 4 season's

Andere top blokken zijn ook welkom

Ik ga dit jaar weer een bestelling doen bij Huisman vuurwerk
Net zoals vorig jaar alleen ik Kom er niet echt uit

Ik heb een budget wil alleen siervuurwerk kan iemand
Misschien wat tips in geven van goeie cakes heb een budget van 750 euro
Wil er een leuke show van kunnen maken om 12 uur
En wat leuke potten voor de voor avond

Vandaag maar eens een eerste lijstje gemaakt. Iemand nog adviezen?
Vanavond bij de nog demo even kijken welke beter is, de sick six of springwind.

Lesli:

Product Aantal
Deja Vu 2
Thunder cannon 2
CNC 1

Rubro + Broekhoff:

Sick six 1
Heavy Legend16SH1
Screamer 1
Fearless Deamon 1
Juggling Bouncer 1
Heavy Legend 25SH 1
Springwind 1
Blue Dimension 1

Zena/GVB
Pro-line Mini 1
Heroic Strike 1

hallo zou iemand mij in de richting kunnen helpen van mooi vuurwerk ik kom er dit jaar zelf niet echt uit

wat ik nu op me lijst heb staan

rubro 4 seasons
royal golden power box

iemand nog sugesties heb een bedrag van 750 tot 800 euro
bestel bij huisman vuurwerk

lief hebber van royal rubro en zena
hoor graag jullie tips hoe ik een mooi stukje show heb om 12 uur en wat leuke potten voor in de vooravond

hallo zou iemand mij in de richting kunnen helpen van mooi vuurwerk ik kom er dit jaar zelf niet echt uit

wat ik nu op me lijst heb staan

rubro 4 seasons
royal golden power box

iemand nog sugesties heb een bedrag van 750 tot 800 euro
bestel bij huisman vuurwerk

lief hebber van royal rubro en zena
hoor graag jullie tips hoe ik een mooi stukje show heb om 12 uur en wat leuke potten voor in de vooravond

Met zo'n groot budget kan je genoeg leuke spullen voor in de vooravond bestellen.
Bijvoorbeeld:
Gate of Heaven 1
Gate of Heaven 2
Heavy Legend 16
Heavy Legend 25
Juggling Bouncer
Great Barbarian
We Like It
Light Year Pijlen

Voor 12 uur zou ik zeker halen:
Sky Palms
Zena Triumph
Gravity
Massive

zoek voor 12 uur toch iets meer ben opzoek na grote mooie potten om een show mee te kunnen creeren en voor 12 uur leuke budget cakes

Back
Bovenaan