Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Ik heb ze allemaal gehad, blijft altijd een kwestie van smaak natuurlijk.
De Zena Triumph vind ik geweldig, mooie prijs en lomp rammen. De Revolution is groot, de variatie is goed, maar met name goud en blinker, wel lekker rammen. Mijn favoriet in de lijst is de 4 Seasons, mooie effecten, groot, hoog tempo en een redelijke prijs voor zo een bak is vaak wel te krijgen.

Eentje die qua geluid, tempo en gevulde lucht in mij opkomt: Screw van de Forbidden Love serie.

Kijk hier hebben we wat aan, :)

Zal zelf aan twee opties te denken, alleen de Zena revolution of de 4 seasons en de triumph. De revolution duurt wel lekker lang. Is het verschil in burst groot tussen de revolution en de 4 seasons?

Ik zou zeggen dat de 4 Seasons harder gaat en groter is ja, maar qua effectgrootte is de Zena Revolution zeker prima.
Mijn keuze zou de 4 Seasons en de Triumph zijn, het beste van beide pakken, want die blinkers uit de Revolution zitten ook in die Triumph. :)

Blijft een kwestie van smaak natuurlijk!
Wil je indruk maken op je buren, ziet een Revolution er wel het bruutste uit, enorme bak!

Thanks, qua duur is de revolution geloof ik drie minuten. :) Ik ga nog even nadenken, denk toch de 4 seasons en de triumph. Maar de revolution is ook erg mooi voor 169

Wie kan mij helpen

Ik heb eigenlijk mijn hele bestelling rond maar ik mis nog goede budget cake's voor in de vooravond.
Voorgaande jaren had ik heavy 3 en afgelopen 2 jaar had ik de royal gate of heaven 1. Deze cake's kosten dit jaar rond de 8 euro per stuk wat ik dus niet meer echt heel goedkoop vind. dit jaar heb je wel deJuggling Bouncer maar die heet alleen maar crackling en daar hoef ik geen 6 cake's van te hebben. Dus wie weet er nog andere optie's voor rond de 5 a 6 euro per cake?

Wie kan mij helpen

Ik heb eigenlijk mijn hele bestelling rond maar ik mis nog goede budget cake's voor in de vooravond.
Voorgaande jaren had ik heavy 3 en afgelopen 2 jaar had ik de royal gate of heaven 1. Deze cake's kosten dit jaar rond de 8 euro per stuk wat ik dus niet meer echt heel goedkoop vind. dit jaar heb je wel deJuggling Bouncer maar die heet alleen maar crackling en daar hoef ik geen 6 cake's van te hebben. Dus wie weet er nog andere optie's voor rond de 5 a 6 euro per cake?

Zeg even bij welke winkel je gaat kopen :P Dat maakt het wat makkelijker voor ons

Wie o Wie gaat het mij vertellen wat betreft de “in dubio” items:
-Copycat (orange) of New Moon (royal)
-Geisha Supernova (vwmania) of Dragon Box A (Broekhoff)
-Dark Boom (china red) of Thunderking 100 shots (katan)

Wie o Wie gaat het mij vertellen wat betreft de “in dubio” items:
-Copycat (orange) of New Moon (royal)
-Geisha Supernova (vwmania) of Dragon Box A (Broekhoff)
-Dark Boom (china red) of Thunderking 100 shots (katan)

Van de artikelen die ik gezien heb zou ik zeggen New Moon en Supernova..NewMoon is meer spektakel ook de nieuwe versie zal je vast geen spijt van krijgen. De supernova heb ik live gezien op de demo en ik vond het een topbak voor het geld, zeer grote effecten met een harde klap.Ik heb ze zelf ook beide weer besteld dit jaar. de onderste heb ik geen ervaring mee...

Als eerste schrijf je KOPEN achter de extreme salute 2.0, dan kijken we weer verder :P

made me giggle :p

Dus de extreme salute en verder :)

nog andere tips?

budget is max 80€ ( studenten leven :( )

wil sowieso de brocade willow tip hebben

en ruil dan de pyro's delight in voor de extreme salute 2.0?

- Extreme salute 2.0 (25,-)
- Brocade willow tip (25,-)
- Brutal (13,50)
- Pyro's delight (20,-)

kom je uit op 83,50....

Laatst bewerkt:
Wie kan mij helpen

Nog Iemand?

Back
Bovenaan