Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

wat denken jullie van deze lijst of had ik het beter anders kunnen doen heb het nog niet besteld
hoor graag jullie mening

1x 4 seasons
1x Heron 7
1x Heron 8
1x Heron 9
1x Heron 10
1x Heron 11
1x Heron 12
1x Heron 14-2
1x Heron 14-1
1x Heron 13
1x Heron 14-3
1x Heron 14-4
1x Heron 15
1x Heron 17
1x Heron 16-2
1x Heron 16-1
1x Heron 8-2
1x Dutch Delight
1x Mystery Scent
1x 2 voor 1 - Tarantula
1x Magna Lights
1x Thunderking Jumbo Box (80)
1x 2 voor 1 - Secret Sniper
1x Buurt assortiment
1x Fearless Demon
1x Wicked Warlock
1x Juggling Bouncer
1x Great Barbarian
1x Fierce Assasin
1x Flacid Cannon
1x 2 voor 1 - Delicious Thunder
1x Light Parade
1x Heavy Legend 16
1x Heavy Legend 25
2x Secret Salvo
1x Super Starpack - 4 voor 2
1x GRATIS ARTIKEL: Lotusbloem
1x GRATIS ARTIKEL: Magic Whip 3m
1x GRATIS ARTIKEL: Royal Celebration Box

€ 803

Ik zit te twijfelen tussen de stars over paris en de Cruelty. Ik heb de stars over paris nu een aantal jaar gehad en ik blijf hem prachtig vinden maar een beetje afwisseling is ook wel leuk. Zijn de boeketten ongeveer net zo groot als de stars over paris?

Happy Thunder Q, hoorde die op de demo van de Rijswijkse, stond er zo'n 300 meter vanaf en dat ding was echt geweldig hard. Per knal zal het niet in de buurt komen van de oude salute 1, maar omdat het in 1x leeg schiet zal het alles overstemmen wat er afgestoken wordt.

De Titanium Thunder van Evolotion is ook een goede en de wat goedkopere zijn ook erg leuk en gewoon hard!:

- de White thunder
- Salute cake 2 (loud en Clear), knalde ook lekker dof vorig jaar en goed hard.
- Thunder Salute (Rubro)
- De Hardix knal cakes (Thunderstruck of Dutch Thunder)
- Sky Explosion (Haokan)

Zelf bestaat m'n eigen collectie 80% uit knal cakes, vind het heerlijk een beetje herrie te schoppen:p.

Zelf ben ik gegaan voor:
Junior Jacks (Katan)
Salute cake 1 (nog liggen)
Salute cake 2
Happy Thunder Q (Evolution)
Sky explosion (Haokan)
Thunder Salute (Rubro)
Titanium Thunder (Evolution)

Hehe:cool:

Happy Thunder Q, hoorde die op de demo van de Rijswijkse, stond er zo'n 300 meter vanaf en dat ding was echt geweldig hard. Per knal zal het niet in de buurt komen van de oude salute 1, maar omdat het in 1x leeg schiet zal het alles overstemmen wat er afgestoken wordt.

De Titanium Thunder van Evolotion is ook een goede en de wat goedkopere zijn ook erg leuk en gewoon hard!:

- de White thunder
- Salute cake 2 (loud en Clear), knalde ook lekker dof vorig jaar en goed hard.
- Thunder Salute (Rubro)
- De Hardix knal cakes (Thunderstruck of Dutch Thunder)
- Sky Explosion (Haokan)

Zelf bestaat m'n eigen collectie 80% uit knal cakes, vind het heerlijk een beetje herrie te schoppen:p.

Zelf ben ik gegaan voor:
Junior Jacks (Katan)
Salute cake 1 (nog liggen)
Salute cake 2
Happy Thunder Q (Evolution)
Sky explosion (Haokan)
Thunder Salute (Rubro)
Titanium Thunder (Evolution)

Hehe:cool:

Thnx man deze ziet er ook vrij goed uit:

https://www.youtube.com/watch?v=CHy5xrqWdGI

Ik heb de keus gekregen om
Uit een aantal boxen te kiezen
Bij mij bestelling welke van deze zouden
Jullie pakken kan moeilijk kiezen

4 seasons
Raptor box
Razor box
Star palm
Kings crown with glitter

Hallo,

Ik heb toch de boel veranderd. Heb op internet nog eens gekeken waar Huisman zat en die zit ook aardig in de buurt (38KM) en ik lees er goeie verhalen over dus besloten om daar naartoe te gaan. Ik heb men budget iets opgeschroefd naar 175 Euro max. Zelf heb ik dit lijstje gemaakt:

Zena Mayhem (Zena)
Light Year pijlen
Ready TO Rumble (Rubro)
Killer Instinct (Rubro)

Euro 154.95

Is dit leuk en weet iemand nog een leuk potje of pijlen voor max 20 Euro?

Als jullie een ander lijstje zouden maken met dit budget gewoon zeggen dan kan ik er ook eens naar kijken en eventueel alles aanpassen

Vaak bestel ik bij onze 'buurman' op het industrieterrein vaak nog wat, is een Weco dealer.
Iemand nog tips voor een paar cakes?

Dit jaar ga ik wederom mijn vuurwerk bestellen bij de Rijswijkse Vuurwerkhal, ik zit alleen te twijfelen over mijn keuzes omdat mijn budget ~ 180 euro is.

ook moet ik voor de buren een pakket of een aantal potten bij elkaar zoeken voor ~50 60 euro.

voor mijzelf geld dat ik geen pijlen wil en het liefst een zware cake als afsluiter.

voor mijzelf had ik tot nu toe:
six red ass. € 84,95 deze was vorig jaar goed bevallen kan evt vervangen worden door een aantal losse cakes.

dus als jullie suggesties hebben post het maar, bij voorbaat dank

Dit jaar ga ik wederom mijn vuurwerk bestellen bij de Rijswijkse Vuurwerkhal, ik zit alleen te twijfelen over mijn keuzes omdat mijn budget ~ 180 euro is.

ook moet ik voor de buren een pakket of een aantal potten bij elkaar zoeken voor ~50 60 euro.

voor mijzelf geld dat ik geen pijlen wil en het liefst een zware cake als afsluiter.

voor mijzelf had ik tot nu toe:
six red ass. € 84,95 deze was vorig jaar goed bevallen kan evt vervangen worden door een aantal losse cakes.

dus als jullie suggesties hebben post het maar, bij voorbaat dank

Neem de heavy 5 en nog een ander budget potje voor de buren mee. Hebben ze meer aan dan zo'n heel pakket.

Ben nog van plan om langs Zena te gaan, omdat ik de Massive toch wel heel mooi vind.
Maar ik ga niet voor 1 cakeje daar langs, weet iemand nog een andere mooie pot die je bij Zena kan kopen?

Ben nog van plan om langs Zena te gaan, omdat ik de Massive toch wel heel mooi vind.
Maar ik ga niet voor 1 cakeje daar langs, weet iemand nog een andere mooie pot die je bij Zena kan kopen?

al deze cakes zijn onder de 25,00 euro en ik vindt het toppers!!!! zijn er veel meer zoals de cakeboxen.

pyro Delight
crazy kamikaze
ti-rep
matrix
raw whistler
the force
herioc strike

Back
Bovenaan