jessevuurwerk
VWC lid
Iemand? Kan er nog steeds niet uitkomen.
Ik zal voor 2 maal secret wave gaan. 30 euro voor 2 is niet veel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oke dus ik ga mijn vuurwerk kopen bij vuurwerkzeeland.nl (aka vuurwerkpaleiszeeland).
Mijn budget is redelijk laag en ik was van plan om met een budget van 250 (maar kan opzich ook 300) een showtje te maken. So far ziet het er als volgt uit MAARRR ik twijfel nog
1. 5x freewheeler (van een andere winkel) in w shape 2,00 euro
2. Missile base 300
3. 200 romeinse kaarsen in w shape
3. de #1, heb deze gratis
4. The sixpack(dat is de excellent box + nog 2 cakes), hier twijfel ik nog over, ik zou ook het big box sierpakket kunnen kopen of losse cakes, ook word de heavy 5 verkocht. De six pack kost 112.50, big box kost 147.50, heavy 5 kost 42.90.
5. Feuer platte, kost 55 euro
6. ik dacht 4 of 5x magna lights tegelijk, die is maar 10 euro ipv 33 nu. Kan natuurlijk ook een andere losse cake een paar keer, bijvoorbeeld iets uit de german power lijn ofzo.
7. Stuk of 50 epic shocks met qm aan elkaar.
totaal: ongeveer 255 euro
Dit jaar ga ik mijn vuurwerk kopen bij: mega-vuurwerk Leeuwarden
http://www.mega-vuurwerk.nl/leeuwarden/
Het budget ligt ronde de 100 euro.
Tot nu toe heb ik uitgezocht:
1x we like it
1x thu lucifer
1x (2) big trouble
Prijs van de cakes is allemaal onder de 20 euro dit hoeft natuurlijk niet, wellicht weten jullie nog iets leuks, pijlen hoef ik niet.
ik zou de skies of gold, 2 voor 25 euro en de ekim, 2 voor 7.50 en de junior jack als je van knal houd![]()
Ik kom er niet uit wat ik nou wil kopen. Sws ga ik wel bij zena bestellen. Alleen cakes zijn welkom. Ik heb een budget van 60 euro. Iemand die een lijstje voor mij kan maken?
Super 500:20
Massive:25
Pyro clash: 15
=60 totaal
Wake up call 25
Brocade willow tip 25
Heroic strike of burning snake 10
=60 totaal
Pyros delight 20
midnight mania 25
super 500 20
=65 totaal
Oke thanks!
Maar voor welk groepje zou jij kiezen dan?
Dit jaar ga ik mijn vuurwerk kopen bij: mega-vuurwerk Leeuwarden
http://www.mega-vuurwerk.nl/leeuwarden/
Het budget ligt ronde de 100 euro.
Tot nu toe heb ik uitgezocht:
1x we like it
1x thu lucifer
1x (2) big trouble
Prijs van de cakes is allemaal onder de 20 euro dit hoeft natuurlijk niet, wellicht weten jullie nog iets leuks, pijlen hoef ik niet.
Als het goed is heeft Mega-Vuurwerk meestal nog wat meer acties in de winkel zelf, daar zit meestal ook nog wel wat leuk spul tussen voor een klein prijsje. Als je de tijd hebt om een middagje langs te gaan zou ik sowieso even een kijkje wagen.
Wat hierboven al vermeld staat zijn de Skies of Gold, Junior Jack en de Soldiers of Fortune, zijn goede potjes. ook is de Werewolf een mooi goedkoop potje voor 14 euro
Heeft er iemand ervaring met de Zena Revolution?
Alvast bedankt,![]()
ik blijf twijfelen. Ten eerste tussen 2 winkels. pronk en vuurwerkmiddenmeer.
ALs het pronk wordt kom ik er wel uit en wordt dit het lijstje:
Pronk Vuurwerk Extreme Eventbox 4
Extreme Salute 2.0 (2 x d en f)
Down Under
amazon
Treasure 2.0
Indian Summer
Defcon
ongeveer €230,-, veel van pronk zelf dus waar ik wel wat ervaring mee heb maar niet al te veel. Er zijn natuurlijk minder ervaringen met pronk cakes dus het blijft een gokje. De ervaringen die je leest zijn positief en ik vind het een fijne winkel.
Dan vuurwerkmiddenmeer, hebben een mooie korting tot 15 december als die het wordt dan in ieder geval:
Big momma
amazon
down under
cruelty
En dan is er nog zo veel keuze, joy ride, sky sammurai, sky palms, pyros delight, zena golden box zijn een antal cakes die mij wel zinnen.
Ten eerste moet ik een winkel kiezen en als het middenmeer wordt kan ik wel wat hulp gebruiken met cakes. Ik houd van 500 grammers en salvos kan ik zeker waarderen.
Het is veel gevraagd maar iemand goed advies? max 240e