Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Hallo freaks,

Ik heb al verschillende dingen bestelt maar ik zou graag nog iets wat niet al te duur is nog uitzoeken ik heb al een pijlenpakket (sky burners) gezien en een klein siervuurwerkpakketje (big deal). Ze zijn beide even duur en van Boerenbond. Ik houd persoonlijk niet zo van siervuurwerk pakketten, heb liever een leuke cake ofzo maar ik vroeg me af wat jullie me zouden aanraden of zijn er nog andere leuke dingetjes voor die prijs. Alles in Breda en omstreken is goed...

Gisteren op de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal heb ik de Titanium Thunder en de Happy Thunder Q van Evolution gezien, allebei toppers. De Happy Thunder Q heb ik vorig jaar ook gehad en beviel goed. Nu twijfel ik over het nemen van de Titanium Thunder. Ik heb helaas maar ruimte voor een van de twee.

Wat zouden jullie doen:
- 1x Titanium Thunder; of
- 1x Happy Thunder Q + 1x Stars Over Paris

Gisteren op de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal heb ik de Titanium Thunder en de Happy Thunder Q van Evolution gezien, allebei toppers. De Happy Thunder Q heb ik vorig jaar ook gehad en beviel goed. Nu twijfel ik over het nemen van de Titanium Thunder. Ik heb helaas maar ruimte voor een van de twee.

Wat zouden jullie doen:
- 1x Titanium Thunder; of
- 1x Happy Thunder Q + 1x Stars Over Paris

Tweede, stars over paris is echt een mooie cake, die moet er gewoon bij zitten. En je zegt zelf ook al dat je die andere twee beiden leuk vind, dan toch liever 2 dan 1 lijkt me

Hallo,

ik heb 150 euro te besteden bij een Zena winkel.
Ik had zelf dit lijstje gemaakt:

Light-Year
Super 500
Zena Mayhem
Original Pro Rockets 2
Sick6 Rockets

Is dit een leuk lijstje of moet ik nog dingen veranderen? Ik wil wel graag een aantal vuurpijlen.

je weet dat de sick6 rockets knalpijlen zijn he? Zoja dan is het wel een leuk lijstje :)

Heb eigenlijk nog nooit een keuze moeten maken waar ik niet uit kwam maar deze vind ik heel lastig; De cruel traction van wolf voor 115€ of de 4 seasons van rubro voor €95?

Cruel traction is 115 bij valk en de 4 seasons is 119 bij orthen maar heb een cadeaubon van 25€ die ik daarbij kan gebruiken.

Heb eigenlijk nog nooit een keuze moeten maken waar ik niet uit kwam maar deze vind ik heel lastig; De cruel traction van wolf voor 115€ of de 4 seasons van rubro voor €95?

Cruel traction is 115 bij valk en de 4 seasons is 119 bij orthen maar heb een cadeaubon van 25€ die ik daarbij kan gebruiken.

4 seasons dus, duurder is beter!
Loljk, anyways het hangt er vanaf wat je er mee wilt doen, de cruel traction heeft een laag tempo en de 4 seasons juist super hoog. Als je het als finale wilt doen zou ik dus voor de 4 seasons gaan, doe je het gewoon voor tijdens een show oid dan zou ik voor de cruel traction gaan, veel mooiere en gevarieerde effecten

Ik zou de Cruel Traction kiezen, grote effecten en super veel frisse vernieuwende kleuren!(had vorig jaar de 4Seasons en verkies dit jaar de Cruel Traction boven de 4Seasons :) )

Hier ook hulp gezocht. Weet voor het eerst in jaren niet echt wat ik wil. Woon in geldermalsen. En wil niet verder dan 25-30 Km rijden. Proline weco BKV sowieso niet bij me collectie op paar asianthunder pijlen na. Budget is 150-175 euro. Voor alleen sier. Mix van wat kleinere potjes tot aantal grotere voor 0.00

Ja ik weet dat de Sick6 Rockets knalpijlen zijn. Maar is er anders ook een leuk potje voor hetzelfde geld??

Oke ik dacht misschien denk je dat er effecten uit komen :P ik zal ff kijken hoor.
Ik zou voor een euro meer voor de heroic strike gaan, maar je zij eerder dat je van pijlen houdt, en met de sick6 rockets heb je natuurlijk wel 6 lonten ipv 1. Maar dat is maar wat jij leuker vind.

Dit is de definitieve lijst:
NtsYkQY.jpg

Iemand tips, bijv. een aantal producten voor of na 00:00?
Ik heb evt. ook nog ongeveer 5,50 euro te besteden, alles is besteld op Wolff en enkele losse producten na.

Ik zou graag nog een paar mooie dikke potten willen voor na 12 uur mn budget is rond de 70 euro en kan iets meer zijn (dus 80/90 euro is ook oke) welke potten zouden jullie mij aanraden?

Heb beschikking tot

Wolff
Rubro
Lesli
Geisha
Zena

En nog wel een paar anderen, maar dat zijn de meest bekende.
Gr

Twee maal de Secret Wave van Rubro voor 30 euro of 1 (+1)maal de Delicious Thunder van Rubro als knalbak? Welke moet ik nemen?

Ik zou graag nog een paar mooie dikke potten willen voor na 12 uur mn budget is rond de 70 euro en kan iets meer zijn (dus 80/90 euro is ook oke) welke potten zouden jullie mij aanraden?

Heb beschikking tot

Wolff
Rubro
Lesli
Geisha
Zena

En nog wel een paar anderen, maar dat zijn de meest bekende.
Gr

Mooie cakes van wolff
stars over paris: 20 euro
cruelty: 23 euro
Heroes:28 euro
joy ride: 38 euro

Rubro:
killer instict 25 euro
Mojo magic: 29 euro
Rave on: 29 euro

Vuurwerkmania:(geisha)
the gambler: 22.50
Thorn: 29 euro
Dropkick: 22 euro
Scar:28 euro

Zena:
Pyro's Delight: 20 euro
Super 500: 20 euro
Massive: 25 euro
Brocade willow Tip: 25 euro
Zena triumpf: 60 euro

Dit zijn allemaal mooie cakes. Het ligt verder aan jouw persoonlijke smaak en hoeveel cakes je wilt.

Mooie cakes van wolff
stars over paris: 20 euro
cruelty: 23 euro
Heroes:28 euro
joy ride: 38 euro

Rubro:
killer instict 25 euro
Mojo magic: 29 euro
Rave on: 29 euro

Vuurwerkmania:(geisha)
the gambler: 22.50
Thorn: 29 euro
Dropkick: 22 euro
Scar:28 euro

Zena:
Pyro's Delight: 20 euro
Super 500: 20 euro
Massive: 25 euro
Brocade willow Tip: 25 euro
Zena triumpf: 60 euro

Dit zijn allemaal mooie cakes. Het ligt verder aan jouw persoonlijke smaak en hoeveel cakes je wilt.

Bedankt ik zal is gaan kijken of ik er wat leuks tussen zie

Oke ik dacht misschien denk je dat er effecten uit komen :P ik zal ff kijken hoor.
Ik zou voor een euro meer voor de heroic strike gaan, maar je zij eerder dat je van pijlen houdt, en met de sick6 rockets heb je natuurlijk wel 6 lonten ipv 1. Maar dat is maar wat jij leuker vind.
Oke bedankt.:) ik zal is even gaan nadenken en dan bestellen:cool:

Wie kan ons helpen?

Opzoek naar een krachtige cake, flink geluid en een echt spektakel in de straat. Uiteraard een doorlontbak. Welke zouden jullie kiezen van onderstaande:

zena triumph en Zena mayhem
Zena Revolution
Rubro immortal gold
Rubro element 4 seasons

Wat is jullie ervaring met de cakeboxen van Zena ten opzichten van Rubro, is de burst vergelijkbaar. Opzoek naar een redelijk langdurige cake.

Hebben jullie tips voor een langdurige cakebox welke niet al te duur is 120-170

Bedankt alvast

Wie kan ons helpen?

Opzoek naar een krachtige cake, flink geluid en een echt spektakel in de straat. Uiteraard een doorlontbak. Welke zouden jullie kiezen van onderstaande:

Zena Revolution
Rubro immortal gold
Rubro element 4 seasons

Wat is jullie ervaring met de cakeboxen van Zena ten opzichten van Rubro, is de burst vergelijkbaar. Opzoek naar een redelijk langdurige cake.

Hebben jullie tips voor een langdurige cakebox welke niet al te duur is 120-170

Bedankt alvast

Je moet snappen dat langdurig en "krachtige cake, flink geluid en een echt spektakel in de straat" niet altijd samen gaan, als het tempo lager ligt is de wow factor ook minder, als hij sneller is is de wow factor hoger. (meestal)

Je moet snappen dat langdurig en "krachtige cake, flink geluid en een echt spektakel in de straat" niet altijd samen gaan, als het tempo lager ligt is de wow factor ook minder, als hij sneller is is de wow factor hoger. (meestal)

Klopt, dat is zeker zo. Eigenlijk willen wij een combinatie welke goed daar tussen valt. Dus geen ram bak welke voornamelijk gericht is op de wow factor, maar wel een bok welke lang durig is maar een redelijke wow factuur heeft.

Zena Revolution
Rubro immortal gold
Rubro element 4 seasons

Ik heb ze allemaal gehad, blijft altijd een kwestie van smaak natuurlijk.
De Zena Triumph vind ik geweldig, mooie prijs en lomp rammen. De Revolution is groot, de variatie is goed, maar met name goud en blinker, wel lekker rammen. Mijn favoriet in de lijst is de 4 Seasons, mooie effecten, groot, hoog tempo en een redelijke prijs voor zo een bak is vaak wel te krijgen.

Eentje die qua geluid, tempo en gevulde lucht in mij opkomt: Screw van de Forbidden Love serie.

Back
Bovenaan