Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Persoonlijk zou ik voor de Heroic Strike gaan (9,95)(vond dit één van de toppers afgelopen jaar prijs/kwaliteit verhouding) maar mocht ik echt uit je lijstje moeten kiezen dan de Burning Snake. :)

Hey thanks. Ik ga idd voor de Heroic Strike, toppertje!
Of zou ik beter voor 50 euro The Big Five kunnen halen, ipv de Massive, Super 500 en de Heroic Strike?

Weet iemand wat goeie potjes van 5 - 10 euro met 7 shots of meer die redelijke boeketten hebben? Het liefst geen peony effecten.

eldorado van wolff
blazing devils
divine
wanted
dubai
china red:
lost control
Magic swing
Spirit in the sky
enz. enz...
greetzz

Hey thanks. Ik ga idd voor de Heroic Strike, toppertje!
Of zou ik beter voor 50 euro The Big Five kunnen halen, ipv de Massive, Super 500 en de Heroic Strike?

Ik zou niet voor de big five gaan en ook niet voor de super 500 . Mischien is de heroic strike,massive en de pyro delight wel wat voor je?

The Miracle of Zena Triumph.(beide 60 euro)

Welke zouden jullie kiezen? De effecten van de triumph zijn natuurlijk groter, maar de miracle die ramt ook wel lekker snel.

Maar welke geef de meer WOW-feeling :)

Killer Instinct vind ik zelf wel een standaard effect, maar wel erg groot. Dat maakt de Killer Instinct echt wel de moeite waard. Persoonlijk zou ik, als je al de Stars over Paris hebt, voor de killer instinct gaan.

Ook nog een vraagje van mijn kant. Ik heb nog ongeveer 60 euro te besteden voor mooie cake(box) in mijn showtje net voor het einde (einde bestaat uit wat knalcakes).

Nu dacht ik aan:
- Fire Flower (royal)
- Zena Triumph (Zena)
- Glitter box (Zena)
- 1x Massive + 1x Gold Rush (Burn It, VWT)

Wat zouden jullie kiezen? Of nog andere keuzes?

Als semi-afsluiter heb je met de fire flower het mooiste blok. 1x in de straat mogen hebben en dat ding is gewoon lijp. Overigens zijn de rest van de opties ook prima blokken!

Thanks, ik denk dat ik voor 2x Stars over Paris ga.
Cruelty vind ik te snel voorbij en van Killer Instinct vind ik de effecten een beetje standaard, of valt dat in praktijk mee?
Heb tot nu toe daarnaast Super Blinking Willows, heavy 3, GOH 2 en Bonbini blue dan.

Van dat lijstje zou ik dan gaan voor de Killer instinct en de Stars over Paris. Let erop dat je minimaal productie 2013 pakt van de Stars, vele malen beter!

Heb je ook gekeken naar deze cakes, ik wil de keuze niet lastiger maken maar dit zijn ook toppers:
- Massive
- Midnight Mania
- Pyro's Delight
- Geisha Scar
- Geisha Venom box
- Zena Triumph

Ik zit me af te vragen of ik dit jaar nog pijlen koop, het effect van de pijlen (75 gram)is vaak wat magertjes tegen over een cake en voor de prijs van een setje pijlen heb je een prima cake of meerdere waarvan de spektakelwaarde volgens mij veel hoger ligt. Aan de andere kant is het afsteken van pijlen ook wel fun en de wsssssssjjjjhhhh bij het vertrekken is gewoon cool... Hoe bekijken jullie dit?

Ik zit me af te vragen of ik dit jaar nog pijlen koop, het effect van de pijlen (75 gram)is vaak wat magertjes tegen over een cake en voor de prijs van een setje pijlen heb je een prima cake of meerdere waarvan de spektakelwaarde volgens mij veel hoger ligt. Aan de andere kant is het afsteken van pijlen ook wel fun en de wsssssssjjjjhhhh bij het vertrekken is gewoon cool... Hoe bekijken jullie dit?

Ben het helemaal met je eens, ik ga eerst kijken of ik tevreden ben met mijn cakes en als er daarna nog wat budget overblijft of dat ik nog wat vrij kan maken dan schaf ik nog wat voor vuurpijlen aan voor 17,- voor wat tijdverdrijf in de vooravond zal ze niet voor 'de show' kopen.

anatal budgetcakes:

juggling bouncer--- rubro
fearless demon--- rubro
secret sniper--- rubro
heavy legend 16--- rubro
chrystantiom legend--- cafferata
coolblue--- lesli
Deep impact--- zena
ignition--- zena
blazing devils--- wolff
Divini--- wolff
Dubai--- wolff
jet attack--- wolff
glorius--- wolff
sternen himmel--- cafferata
skycrapers--- lesli
gold members--- lesli

Veel bedrijven hebben vaak ook nog vuurwerk over of iets dergelijks en hebben dan een sale tot soms wel 60% korting waar heel leuk spul tussen kan zitte

Omdat ik nog zo erg twijfel over wat ik ga bestellen, vraag ik het hier ook maar is. door het grote aanbod vind ik het lastig een goede keuze te maken. Mijn budget voor dit jaar ligt rond de 350 euro en ik wil hiervoor 4 a 5 projecten. dit kan zijn 1 doorlontbox maar mag ook meerdere cakes zijn die ik zelf doorlont. Zelf heb ik al wel wat lijstjes gemaakt maar het blijft moeilijk kiezen, eigenlijk gewoon een luxe probleem dus.. Ik twijfel ook veel tussen al bestaande cakes waarvan je weet dat ze goed zijn en de vele nieuwe cakes (vooral doorlontboxen voor leuke prijzen..), het probleem hiervan is alleen dat je niet zeker weet of het geen samples zijn zoals ze tot nu toe op de filmpjes te zien zijn. Mijn vraag is dus of jullie een leuk lijste kunnen maken, om gewoon is te zien wat jullie goede producten vinden. Ik heb keuze uit de volgende winkels:
freaksorthen.nl
vuurwerkriezebos.nl
goedkopervuurwerk.nl

In de projecten wil ik wel graag wat diversiteit hebben, bijvoorbeeld:1x waaier, 1x goud, 1x veel kleur, 1x veel glitter.

Alvast bedankt!

kijk eens bij goedkoper vuurwerk bij de dagaanbiedingen. Van evolution heb je een aantal hele artikelen, daarnaast is er wolf en royal ook genoeg.
Bij riezebos zou ik kijken bij de vuurwerkmania artikelen. Zitten een aantal pareltjes tussen voor een leuke prijs. FReaksorthen zou ik 2 pack meenemen. Evolution kun je door ook halen. Lights of heaven heb je mooi kleur. Je kunt er ook voor kiezen total event box te kiezen van crown. Dan heb je waaiers en andere cakes al binnen als 1 project.
Greetzz

Omdat ik nog zo erg twijfel over wat ik ga bestellen, vraag ik het hier ook maar is. door het grote aanbod vind ik het lastig een goede keuze te maken. Mijn budget voor dit jaar ligt rond de 350 euro en ik wil hiervoor 4 a 5 projecten. dit kan zijn 1 doorlontbox maar mag ook meerdere cakes zijn die ik zelf doorlont. Zelf heb ik al wel wat lijstjes gemaakt maar het blijft moeilijk kiezen, eigenlijk gewoon een luxe probleem dus.. Ik twijfel ook veel tussen al bestaande cakes waarvan je weet dat ze goed zijn en de vele nieuwe cakes (vooral doorlontboxen voor leuke prijzen..), het probleem hiervan is alleen dat je niet zeker weet of het geen samples zijn zoals ze tot nu toe op de filmpjes te zien zijn. Mijn vraag is dus of jullie een leuk lijste kunnen maken, om gewoon is te zien wat jullie goede producten vinden. Ik heb keuze uit de volgende winkels:
freaksorthen.nl
vuurwerkriezebos.nl
goedkopervuurwerk.nl

In de projecten wil ik wel graag wat diversiteit hebben, bijvoorbeeld:1x waaier, 1x goud, 1x veel kleur, 1x veel glitter.

Alvast bedankt!

Voor dat geld kan je aardig wat mooie cakes kopen. Hier een lijstje waar ik uit zou kiezen. Wolff heeft een aantal hele mooie producten zoals: Cruel Traction, Alcatraz en de Cruelty. Rubro: Immortal Gold, 4 Seasons. Royal: Sky Palms, New Moon, Fire Flower. Katan: Fanstyle boxen, Big Four XL, XXL 140, Immortal Wall. Dit heb ik bij Orthen vandaan.
De cakes van Wolff, Rubro en Royal zijn allemaal vrij bekend en stuk voor stuk toppers. De cakes van Katan zien er ook heel goed uit, alleen wacht ik zelf nog op een demo waar deze producten worden geschoten.
De meeste cakes in dit lijstje zijn wel vrij prijzig maar dat heeft wel mijn voorkeur.
Ik hoop dat je er wat aan hebt en kijk maar lekker rond naar alle producten op het forum! :D

Back
Bovenaan