Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand die zowel ervaring heeft met de Thunder Salute en de Delicious Thunder (beide Rubro)? Zit nogal te twijfelen tussen deze twee...
Delecious thunder, je krijgt er bij veel winkels 2 voor de prijs van 1. Let wel op , hier zijn 2 uitvoeringen van in omloop, de normale, en de final edition, deze laatste versie schiet de cake in 1x leeg.
Iemand die zowel ervaring heeft met de Thunder Salute en de Delicious Thunder (beide Rubro)? Zit nogal te twijfelen tussen deze twee...
Ik heb ze allebei gehad en zou voor de Thunder Salute gaan. Doffere knallen en volgens mij ook harder. Verder zitten er nog een paar leuke fluiters in op het eind. Qua prijs ontlopen ze elkaar niet veel, want die 2 voor 1 actie van de Delicious Thunder is onzin. Je betaalt omgerekend 12,50 per Delicious Thunder en 7 euro per Thunder Salute.
Ik heb een vraag over de light Ywat pijlen. Ik hoor hier hele positieve reacties over. Zou ik ze ook proberen of zeggen jullie voor die 20 euro beter een cake, alvast bedankt��
Ik heb ze allebei gehad en zou voor de Thunder Salute gaan. Doffere knallen en volgens mij ook harder. Verder zitten er nog een paar leuke fluiters in op het eind. Qua prijs ontlopen ze elkaar niet veel, want die 2 voor 1 actie van de Delicious Thunder is onzin. Je betaalt omgerekend 12,50 per Delicious Thunder en 7 euro per Thunder Salute.