Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Wat zouden jullie doen?!

Karton extreme salute 2.0 (12 stuks)
of
Karton big 19 (12 stuks)

De vraag is simpelweg: Welke zijn beter? Ik vind de burst en een vol boeket erg belangrijk. Mine maakt me minder uit.

Ik zou voor de Extreme Salute gaan. Is beter gevuld wat je terug gaat zien in de boeketten. Het scheelt niet veel, maar wel iets. Echter heeft de Extreme Salute serie wat meer standaard effecten maar die zijn bij wijze van spreken beter uit te voeren bij legaal vuurwerk. De Big 19 serie heeft wat meer luxe effecten en gecombineerde effecten. Daardoor zijn ze minder gevuld maar wel specialer.

Als je de mogelijkheid hebt is het misschien ook leuk om beide kartonnen te nemen en dan weer te delen met iemand anders?

Dank voor de reacties.

Big 19 vorig jaar gehad. Zijn me zeer goed bevallen! Die harde burst en brede boeketten zorgen toch voor een "wow-effect". Extreme salute 2.0 nog niet gehad maar als ik de reacties lees dan zijn ze wel goed maar had men er meer van verwacht. Vandaar de vraag!

Ik ben op zoek naar cakes die mij het "Wow-effect" bezorgen. Persoonlijk vindt ik brede boeketten geweldig en het crackling/chrysantium effect doet het bij mij ook erg goed :). Hebben jullie suggesties? Cakes van hetzelfde kaliber als big 19 met ongeveer dezelfde prijs (buurrtassortiment xxl en China by night buiten beschouwing gelaten :P)?

De New Moon van Royal een idee? Die heeft als het goed is ook een bak met crackling. Vorig jaar op de demo in ieder geval nog wel.

Iemand die zowel ervaring heeft met de Thunder Salute en de Delicious Thunder (beide Rubro)? Zit nogal te twijfelen tussen deze twee...

Delecious thunder, je krijgt er bij veel winkels 2 voor de prijs van 1. Let wel op , hier zijn 2 uitvoeringen van in omloop, de normale, en de final edition, deze laatste versie schiet de cake in 1x leeg.

Delecious thunder, je krijgt er bij veel winkels 2 voor de prijs van 1. Let wel op , hier zijn 2 uitvoeringen van in omloop, de normale, en de final edition, deze laatste versie schiet de cake in 1x leeg.

Dat wist ik idd ;)
Nou dan zet ik ze maar 2 maal op de lijst ;)

Iemand die zowel ervaring heeft met de Thunder Salute en de Delicious Thunder (beide Rubro)? Zit nogal te twijfelen tussen deze twee...

Ik heb ze allebei gehad en zou voor de Thunder Salute gaan. Doffere knallen en volgens mij ook harder. Verder zitten er nog een paar leuke fluiters in op het eind. Qua prijs ontlopen ze elkaar niet veel, want die 2 voor 1 actie van de Delicious Thunder is onzin. Je betaalt omgerekend 12,50 per Delicious Thunder en 7 euro per Thunder Salute.

Ik heb ze allebei gehad en zou voor de Thunder Salute gaan. Doffere knallen en volgens mij ook harder. Verder zitten er nog een paar leuke fluiters in op het eind. Qua prijs ontlopen ze elkaar niet veel, want die 2 voor 1 actie van de Delicious Thunder is onzin. Je betaalt omgerekend 12,50 per Delicious Thunder en 7 euro per Thunder Salute.

Ook beide gehad afgelopen jaar, dit jaar alleen de Thunder Salute vond hem echt lekkerder knallen dan de Delicious.

Ik heb een vraag over de light Ywat pijlen. Ik hoor hier hele positieve reacties over. Zou ik ze ook proberen of zeggen jullie voor die 20 euro beter een cake, alvast bedankt��

Ik heb een vraag over de light Ywat pijlen. Ik hoor hier hele positieve reacties over. Zou ik ze ook proberen of zeggen jullie voor die 20 euro beter een cake, alvast bedankt��

Hier kan niemand een antwoord op geven, aangezien het neerkomt op je eigen smaak.
Voor 20 euro krijg je inderdaad een cake wat meer geweld heeft dan welke vuurpijlen dan ook in nederland, maar voor sommige mensen is het opstijgen van een vuurpijl meer waard dan een cake.

Zelf zou ik voor een cake gaan, aangezien ik niet zozeer van de pijlen ben, maar zoals eerder gezegd moet je kijken naar je eigen smaak.

Denk dat het een leuke middenweg is om 1x de Delicious te kopen (2 stuks dus) en 2-4x de Thunder Salute.

ga Mischien bij top vuurwerk Rotterdam kopen. ( is nog erg stil bij top vuurwerk zijn van nieuwe eigenaar veranderd dus even af wachten) maar ik ga er even van uit dat ze weer het zelfde verkopen. Als vorig jaar zouden jullie dan voor de titanium Thunder of voor de blue Thunder van evolution kiezen?

Dat ligt deels aan jezelf. Hou je van snel tempo zou ik voor de titanium thunder gaat. Hou je meer van iets langzamer tempo met en paar (kleine) mines zou ik voor blue thunder gaan. Mijn voorkeur zou dan uitgaan naar de blue thunder. Dit is puur omdat ik niet zo van de snelle cakes ben. Gr

Mischien neem ik ze allebij wel en dan ook de happy Thunder Q om achter de blue Thunder te doen als finale ofzo :)

Back
Bovenaan