pyroboyniels
VWC lid
Iemand die nog goede Blinker cakes weet, heb de cafferata wtf extreme al en de weißlinker van funke, iemand nog aanrader
?
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand die nog goede Blinker cakes weet, heb de cafferata wtf extreme al en de weißlinker van funke, iemand nog aanrader
?
Hey mede pyro's ik ben nog op zoek naar 1 dubbele compound. Nou heb ik ze bijna allemaal al gezien en heb er zelf al 5 besteld, maar ik kan geen keuze maken.. als jullie 1 dubbele compound zouden kunnen kopen voor een bedrag tussen de 150- 220 euro welke zouden jullie dan kiezen?
Hey mede pyro's ik ben nog op zoek naar 1 dubbele compound. Nou heb ik ze bijna allemaal al gezien en heb er zelf al 5 besteld, maar ik kan geen keuze maken.. als jullie 1 dubbele compound zouden kunnen kopen voor een bedrag tussen de 150- 220 euro welke zouden jullie dan kiezen? Onderstaande heb ik al
Hey mede pyro's ik ben nog op zoek naar 1 dubbele compound. Nou heb ik ze bijna allemaal al gezien en heb er zelf al 5 besteld, maar ik kan geen keuze maken.. als jullie 1 dubbele compound zouden kunnen kopen voor een bedrag tussen de 150- 220 euro welke zouden jullie dan kiezen? Onderstaande heb ik al
-triple x
-Insane monster box
-magnum p.i.
-tournament box
-dutch protocol
Transbomber Champions Edition
-triple x
-Insane monster box
-magnum p.i.
-tournament box
-dutch protocol
Oke, nu met de Magnum actie toch een flink dubio. De Magnum P.I. of... de Shots of Anarchy van VWT?
Ik vond de Magnum P.I. Goed, maar niet een must have.
Zou dan voor de SOA gaan, maarrrrrr waarom lont je het City Trip assortiment niet door? Die was beduidend beter dan de PI!
Gister de demo van magnum, met een leuke actie. Nu Zit ik te twijfelen om de willow mayhem mee te nemen samen met de ultimate city trip of toch de P.I met de ultimate city trip. Wat zouden jullie doen?
Sowieso de Willow Mayhem + Citytrip!
Beide top producten, waar ik de willow mayhem echt heel erg goed vond. Beter dan de Immortal gold?! Zou goed kunnen![]()
Pak er dan ook die Cairo Crackling bij!