Hulp nodig bij het maken van je bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey mede pyro's ik ben nog op zoek naar 1 dubbele compound. Nou heb ik ze bijna allemaal al gezien en heb er zelf al 5 besteld, maar ik kan geen keuze maken.. als jullie 1 dubbele compound zouden kunnen kopen voor een bedrag tussen de 150- 220 euro welke zouden jullie dan kiezen? Onderstaande heb ik al

-triple x
-Insane monster box
-magnum p.i.
-tournament box
-dutch protocol

Hey mede pyro's ik ben nog op zoek naar 1 dubbele compound. Nou heb ik ze bijna allemaal al gezien en heb er zelf al 5 besteld, maar ik kan geen keuze maken.. als jullie 1 dubbele compound zouden kunnen kopen voor een bedrag tussen de 150- 220 euro welke zouden jullie dan kiezen?

Ik vind de shots of anarchy persoonlijk dik! En in de bovengenoemde prijscategorie te vinden.

Hey mede pyro's ik ben nog op zoek naar 1 dubbele compound. Nou heb ik ze bijna allemaal al gezien en heb er zelf al 5 besteld, maar ik kan geen keuze maken.. als jullie 1 dubbele compound zouden kunnen kopen voor een bedrag tussen de 150- 220 euro welke zouden jullie dan kiezen? Onderstaande heb ik al

Transbomber Champions Edition

-triple x
-Insane monster box
-magnum p.i.
-tournament box
-dutch protocol

de partyraiser 2.0 is ook wel een leuke box. Zit rond de 150 euro.

Skyline on Fire
Vivaldi (al is die wel wat duurder)

-triple x
-Insane monster box
-magnum p.i.
-tournament box
-dutch protocol

100% de Transbomber Champions Editie. Ongekend dikke beuker!

Thnx voor de adviezen. Ik gooi ze helaas allemaal de deur uit haha :p. Ik ga toch een gokje wagen en ga voor katan grande special.

Oke, nu met de Magnum actie toch een flink dubio. De Magnum P.I. of... de Shots of Anarchy van VWT?

Oke, nu met de Magnum actie toch een flink dubio. De Magnum P.I. of... de Shots of Anarchy van VWT?

Ik vond de Magnum P.I. Goed, maar niet een must have.

Zou dan voor de SOA gaan, maarrrrrr waarom lont je het City Trip assortiment niet door? Die was beduidend beter dan de PI!

Gister de demo van magnum, met een leuke actie. Nu Zit ik te twijfelen om de willow mayhem mee te nemen samen met de ultimate city trip of toch de P.I met de ultimate city trip. Wat zouden jullie doen?

Ik vond de Magnum P.I. Goed, maar niet een must have.

Zou dan voor de SOA gaan, maarrrrrr waarom lont je het City Trip assortiment niet door? Die was beduidend beter dan de PI!

Hier sluit ik me helemaal bij aan. De ultimate city trip kwam zeer goed over gister op de demo. Micks als dat geen optie voor je is, zou ik persoonlijk eerder voor de shots of anarchy gaan dan de P.I.

Dat is zeker een optie, eentje die ik nog niet zo bedacht had. Op de demo was de City Trip inderdaad superieur. Doorlonten van boxen geen ervaring mee, maar eens moet de eerste keer zijn. Ook genoeg info over te vinden. Bedankt heren!

Gister de demo van magnum, met een leuke actie. Nu Zit ik te twijfelen om de willow mayhem mee te nemen samen met de ultimate city trip of toch de P.I met de ultimate city trip. Wat zouden jullie doen?

Sowieso de Willow Mayhem + Citytrip!

Beide top producten, waar ik de willow mayhem echt heel erg goed vond. Beter dan de Immortal gold?! Zou goed kunnen :wink:

Pak er dan ook die Cairo Crackling bij!

Sowieso de Willow Mayhem + Citytrip!

Beide top producten, waar ik de willow mayhem echt heel erg goed vond. Beter dan de Immortal gold?! Zou goed kunnen :wink:

Pak er dan ook die Cairo Crackling bij!

Ik dacht van te voren over de cairo, daar heb je weer zon crackling bakkie maar hij kwam zeer goed uit de verf. De burst was ook niet slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan