Hulp nodig bij het maken van je bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Streetmuscle van VWT, leuke cake met falling leaves.
The Ultimate van VWT, zeer gave bak.
Z-Shape, blue mine to green falling leaves with silver blink van Broekhoff, ook een zeer gave falling leave cake.
Tailgate Fan van Broekhoff, uniek.

Thnx voor de tips. Heb mijn zinnen gezet op de tailgate fan, amazing rainbow, triple layer en brocade waterfall. Nu alleen nog zien te vinden..tailgate fan probeerde ik vorig jaar ook al te vinden.

Ultimate City Trip (cakebox van maken) of 400s displaybox? De 400s bedoeld voor 12 uur, City Trip misschien..

Als je in de buurt van zoetermeer woont, zou ik persoonlijk voor de insane monsterbox gaan ipv display box. Maar anders zou ik voor de display box gaan om 12:00 uur ipv de city trip.

Als je in de buurt van zoetermeer woont, zou ik persoonlijk voor de insane monsterbox gaan ipv display box. Maar anders zou ik voor de display box gaan om 12:00 uur ipv de city trip.

Helemaal mee eens. Zo'n bak is toch net ff leuker om 12.00 uur. Beide kan ook natuurlijk:wink:

Thnx voor de tips. Heb mijn zinnen gezet op de tailgate fan, amazing rainbow, triple layer en brocade waterfall. Nu alleen nog zien te vinden..tailgate fan probeerde ik vorig jaar ook al te vinden.
Voor de tailgate, die zal nog wel bij vele shops in de sale komen met een broekhof openings actie, mits die zoals vorig jaar terug komt. In Overijssel is/gaat die verkocht worden bij freakshops. Ik zou zeggen, houd het in de gaten ;)

In de categorie 'Tailbak' is de Fire Festival van Wolff Poema nog een mooie speciale.

Leuk topic om te lezen, vooral de wat bijzondere items.

Ik twijfel tussen het volgende:
1.Poema - Obsessed + China Red - Magic in the air of Bulldozer (welke van de 2 is beter?)
Of
2. Escape From Hell

Voordeel aan 1: 2 boxen ipv 1
Voordeel aan 2: 30mm, straatfilms bevestigen dat het een ‘prof’ blok is.
Prijs komt ongeveer op het zelfde neer in beide situaties.

Benieuwd of iemand mij kan helpen bij mijn keuze..:confused:

Slauger, dit is heel erg subjectief.

Ik kan geen keuze voor je maken. Het zijn alle kwalitatief goede en op dit forum geprezen boxen. Het is denk ik puur je persoonlijke voorkeur en wie weet afhankelijk van de rest van je collectie / show.

Heren, hulp gevraagd voor mn rode show.

Ik zoek iets met mooi goud + rood (en blauw), welke na de Beastmode van Katan en vóór de Spider Tail Magic van Broekhoff komt.

Tevens zoek ik nog iets moois voor ná de Spider Tail Magic, bij voorkeur ook iets met rood en subtiel blauw. Mocht iemand nog weten waar de Red Fury in blue voor een leuke prijs staat (of iets soortgelijks), dan hoor ik het ook heel graag!!

Ik zoek iets met mooi goud + rood (en blauw), welke na de Beastmode van Katan en vóór de Spider Tail Magic van Broekhoff komt.

Tevens zoek ik nog iets moois voor ná de Spider Tail Magic, bij voorkeur ook iets met rood en subtiel blauw. Mocht iemand nog weten waar de Red Fury in blue voor een leuke prijs staat (of iets soortgelijks), dan hoor ik het ook heel graag!!
Je hebt een PB,

Ook wel eens gedacht aan deze? https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?47733-Blue-Tail-to-Blue-Stars-with-Red-Blink

Wellicht king of blue van katan voor het goud/blauw
Enkele China red cakes ook wel of evolution

Een setje Sirius & The Blizz/Mayhem Mine & Blackstone? Wel single red/blue per cake. De Yellow River heb je vast al staan. Zal nog ff nadenken...

Heren ik ben opzoek naar een compound/cake waar veel roze in voorkomt het liefst alleen maar, maar dat ben ik nog niet tegen gekomen helaas

Alvast bedankt voor de eventuele suggesties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan