Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je in de buurt van zoetermeer woont, zou ik persoonlijk voor de insane monsterbox gaan ipv display box. Maar anders zou ik voor de display box gaan om 12:00 uur ipv de city trip.
Voor de tailgate, die zal nog wel bij vele shops in de sale komen met een broekhof openings actie, mits die zoals vorig jaar terug komt. In Overijssel is/gaat die verkocht worden bij freakshops. Ik zou zeggen, houd het in de gatenThnx voor de tips. Heb mijn zinnen gezet op de tailgate fan, amazing rainbow, triple layer en brocade waterfall. Nu alleen nog zien te vinden..tailgate fan probeerde ik vorig jaar ook al te vinden.
In de categorie 'Tailbak' is de Fire Festival van Wolff Poema nog een mooie speciale.
Leuk topic om te lezen, vooral de wat bijzondere items.
De actie is er, ben je er al uit wat er gaat komen ?Thnx voor de tips. Heb mijn zinnen gezet op de tailgate fan, amazing rainbow, triple layer en brocade waterfall. Nu alleen nog zien te vinden..tailgate fan probeerde ik vorig jaar ook al te vinden.
De actie is er, ben je er al uit wat er gaat komen ?
Ik kwam net deze tegen, Machine Gun Box:Daar ben ik weer, ik heb wederom jullie hulp nodig. Mijn bestellijst is al aardig compleet. Ik ben nu nog opzoek naar cakes met bijzondere effecten. Ik ben al een aantal crossette cakes op het spoor, maar weten jullie nog 1 a 2 cakes/compounds waarbij je echt denkt van, zo dat is bijzonder, dat zie je bijna in geen andere cake/compound.
Je hebt een PB,Heren, hulp gevraagd voor mn rode show.
Ik zoek iets met mooi goud + rood (en blauw), welke na de Beastmode van Katan en vóór de Spider Tail Magic van Broekhoff komt.
Tevens zoek ik nog iets moois voor ná de Spider Tail Magic, bij voorkeur ook iets met rood en subtiel blauw. Mocht iemand nog weten waar de Red Fury in blue voor een leuke prijs staat (of iets soortgelijks), dan hoor ik het ook heel graag!!
Heren, hulp gevraagd voor mn rode show.
Ik zoek iets met mooi goud + rood (en blauw), welke na de Beastmode van Katan en vóór de Spider Tail Magic van Broekhoff komt.
Tevens zoek ik nog iets moois voor ná de Spider Tail Magic, bij voorkeur ook iets met rood en subtiel blauw. Mocht iemand nog weten waar de Red Fury in blue voor een leuke prijs staat (of iets soortgelijks), dan hoor ik het ook heel graag!!