Hulp nodig bij het maken van je bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom er echt niet meer uit! Wat een keuzes zijn er toch tegenwoordig, toen ik als kleine jongen de krantjes kreeg was het gewoon een keuze maken en hopen dat het goed uitpakte. Tegenwoordig zijn er van elk product allerlei voorbeelden te vinden op YouTube die het toch moeilijker maken. Elke Compound/Cake heeft zo ze voor en na delen. Het niveau is echt gestegen qua siervuurwerk in Nederland en dat is prachtig om te zien. Even een vraag, Wat zouden jullie doen, de Triple X van Magnum Dubbel schieten of een enkele Triple X en een Armagedon nemen? Daarnaast twijfel ik nog om de Heisenberg er naast te nemen, maar zou ook voor de Supernaut 1/2 kunnen gaan. Dit is de lijst tot nu toe:

Compounds

1x Funke Corolla Blue - 30mm - 2500g - 100 Schots
2x Funke Elegant Night - 30mm - 2500g - 100 Schots
2x Funke Fireball - 30mm - 4840g - 200 Schots
2x Funke Nishiki Kamuro - 30mm - 999,6g - 44 Schots
1x Funke Paranoid - 20/30mm - 2900g - 116 Schots
1x Funke Scala 100A- 30mm - 2500g - 100 schots
1x Funke Snowblind - 30mm - 2500g - 100 Schots
1x Funke Yggdrasil - 30mm - 2500g - 100 Schots
1x Magnum Sylvester Mainframe - 30mm - 138 Schots
2x Magnum Triple-X - 25/30mm - 3631g - 281 Schots
1x Magnum W Triple Layer - 25mm - 1494g - 108 Schots
1x Pyrocentury El Patron - 30mm - 4000g - 200 Schots

Cakes

2x Argento Demonio - 30mm - 325g - 13 Schots
2x Argento Scorpio - 30 mm 325g - 13 Schots
2x Argento Ultramarin - 30mm - 325g - 13 Schots
2x Argento Veronica - 30mm - 325g - 13 Schots
1x Funke Austrum Z-1 - 20mm - 499g - 70 Schots
1x Funke Blinkweiden Blau - 30mm - 500g - 25 Schots
1x Funke Blinkweiden Dahlien - 30mm - 400g - 16 Schots
1x Funke Bloody Strobe - 30mm - 500g - 25 Schots
1x Funke Brokat Mix - 25mm - 496,8g - 36 Schots
2x Funke Blue Blood - 30mm - 500g - 20 Schots
1x Funke Corolla Blue Z-1 - 20mm -500g - 56 Schots
2x Funke Corolla Variations - 30mm - 500g - 20 Schots
1x Funke Doppelschlag - 30mm - 500g - 20 schots
1x Fumke Funkeweide Variations - 30mm - 500g - 20 schots
1x Funke Gold-Blue Varations - 30mm - 500g - 20 schots
2x Funke Kamuro Weissblinker - 30mm - 500g - 25 Schots
1x Funke Nightfall - 25mm - 497g - 35 Schots
1x Scala25c - 30mm - 500g - 25 schots
1x Scala25b - 30mm - 500g - 25 schots
1x Funke Snowblind Z-1 - 20mm - 500g - 52 Schots
2x Funke The Wall - 30mm - 500g - 25 Schots
1x Funke Tropenpalmen - 30mm - 400g - 16 schots
2x Pyrocentury Mad Dog - 30mm - 500g - 25 Schots
1x Pyrocentury Triple X assortiment Vortex-Matrix-Neoflux - 30mm - 500g - 25 Schots
3x Pyrocentury Wild Tiger - 25mm - 500g - 42 Schots

Pijlen

2x Salon Roger Alpha Rockets - 50mm - 47/52g - 20 Stuks

Ligt er ook aan wat je wilt.....wil je echt een wow effect? Dan zou ik niet voor twee verschillende boxen gaan, maar de triple X per twee gaan schieten. De triple x is trouwens soortgelijk aan de armageddon en crown Majestic meer met net wat andere effecten. De opbouw is wel hetzelfde.

Bedankt voor je reactie Bas, maar ben toch gegaan voor beide een enkele keer. Fireball en Elegant night ga ik sowieso dubbel schieten en dat gaat wel voor een WOOOOOOOOOW gevoel zorgen denk ik haha. Daarnaast ben ik waarschijnlijk van plan om een stuk minder kleinere cakes te gaan aankopen toch voor een overgroot deel compounds te gaan halen. Supernaut 1 en 2, Tears, Cloud connected, Ecstasy of gold 1 en 2 en nog een extra Volt The Legend om hem dubbel te gaan knallen.

Ik zoek nog wat leuke Nederlandse grote blokken (Minimaal 6 cakes)!
Op de wishlist heb ik staan:
- transbomber champions edition
- Tournament box
- Triple x
- Bad Ass box
- shots of anarchy

Hebben jullie hier nog een mooie toevoeging bij?

En hebben jullie nog suggesties kwa compound met een max van 4 cakes (Nederlandse, of belgies compounds)

- Tournament box
- Triple x
- Bad Ass box
- shots of anarchy

En hebben jullie nog suggesties kwa compound met een max van 4 cakes (Nederlandse, of belgies compounds)

Ik denk dat je je definitie van 'leuke blokken' wat concreter moet maken. Waar ben je precies naar op zoek? Anders blijft het heel breed en volledig subjectief.

- Tournament box
- Triple x
- Bad Ass box
- shots of anarchy

Qua grote blokken in Nederland zou je nog voor pyro papel, the joker, evo force one ofzo kunenn gaan. Maar dat is ook wel de top qua blokken in nederland. Anders heb je nog volt heisenberg of dutch protocol ofzo

Daar heb je volkomen gelijk in! ik hou wel van blokkies die in een rap tempo weg schieten. Qua effecten maakt het me niet heel erg uit, als er maar afwisseling in zit. Qua schietrichtingen mag er van mij wel een fan-shape inzitten of een w-shape.

- Tournament box
- Triple x
- Bad Ass box
- shots of anarchy

Als je de Bad Ass box mooi vindt, is de Cruel Traction ook een topper (van Wolff)

Natuurlijk de Katan Grande Special #400, zijn 16 cakes in een box voldoende voor je? :P Deze is voor 220-250 wel te krijgen :)

Je zou ook kunnen kijken om 2 boxjes tegelijk te schieten. Een box als Transbomber (Rubro), Bushwackers (Eurostar, zie video van Pyro is Art in het topic), Evobomber (Evolution), Katan Special 1 tm 5, Code Red (Vuurwerktotaal) of Espada Palms (Mania) lenen zich hier perfect voor. Heb je toch je flinke aantal schoten, en een extra dimensie door ze iets van elkaar te schieten :)

Zomaar wat suggesties voor kleinere compounds: Rambam 3.0 (Evolution), Willow Mayhem (Magnum), Obsessed (Poema), Mega Willows (Evolution), Smashbox 1-3 / Garden Pary 1-3 (Pangu), Spinners 2 Colorz (VWTotaal)

De Undercover van Vuurwerktotaal - Barely Legal is ook echt een van de beste boxen! :handsup:

De Undercover van Vuurwerktotaal - Barely Legal is ook echt een van de beste boxen! :handsup:

Die heb ik eigenlijk al heel lang hoog op het lijstje staan maar heb hem er nu vanaf gehaald. Ik ben bang dat ie toch tegenvalt. Er is nog geen straatvideo van toch?

Escape from Hell blijft ook een topper wat mij betreft. Die zie ik hier en daar voor 159 staan...

Vraag van mijn kant.

Ik wil de Tokyokido van Lesli hebben. Weet iemand deze goedkoop in de freakt te staan? Reacties mogen via PB :)

Alleen geen straatvideo, dat is ook waarom ik twijfel. Met de mine weet je wat je krijgt. Maar thnx voor je inbreng! Staat een extra streepje achter undercover :)

Ik zou ook gaan voor de Undercover. Afgelopen jaarwisseling de Shell Mayhem geschoten (zie film in het topic) en vond het niet echt eruit springen t.o.v. de meeste andere boxen. Geen slechte bak, maar zeker geen wow. Dat verwacht ik wel bij de Undercover!

Ik zoek naar wat suggesties, ik ben opzoek naar wat mooie goudblokken van ongeveer tussen de 60 en 100 euro. wie kom me hier bij helpen.

daarnaast ben ik opzoek naar nog een mooi blokkie voor om 00:00 nu was ik aan het het kijken en vergelijken tussen de tournament box, triple x of de shots of anarchy! wat bevelen jullie mij aan? Anderen suggestie zijn ook welkom!

ben je er nog naar opzoek naar een goude bak?

Ik zou dan ook zeer zeker voor de undercover gaan. Afgelopen jaarwisseling de shell Mayhem gezien, mooie en goede bak, maar zou hem niet nog eens in de straat hoeven te hebben. Snap je twijfel doordat er nog geen straatfilm van de undercover is, maar ik verwacht van die bak echt meer dan de Mayhem.

Wederom wendt ik mij tot mij mede pyro's. Ik zoek nog een tweetal compounds die echt barsten van de felle kleuren. Poema twilight, fire festival, volt final colorz, magnum kingstown, en prof box van driesprong heb ik al besteld. Joker en undercover staan al op de wishlist. Weten jullie nog 2 kleurrijke compounds die een mooie toevoeging kunnen zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan