Hulp nodig bij het maken van je bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben even benieuwd....wat is voor jullie nou eigenlijk DE box om mee af te sluiten in een show?
Zelf heb ik wel een paar leuke ideeën, maar ben benieuwd hoe jullie hier over denken? Natuurlijk wel gewoon consumenten.

Ik ben even benieuwd....wat is voor jullie nou eigenlijk DE box om mee af te sluiten in een show?
Zelf heb ik wel een paar leuke ideeën, maar ben benieuwd hoe jullie hier over denken? Natuurlijk wel gewoon consumenten.

Ik vind dit een goede vraag! Je kan natuurlijk kiezen voor sier of salute als afsluiter. En je kan boxen schieten, chaos maken, of een aantal /karton cakes in 1 keer doen.

Ik heb zelf de blue night fire eens als afsluiting gebruikt. Het opbouwende tempo doet het goed, de salutes zijn keihard! Ook de noi-z heb ik eens als finale gebruikt. Ook top! Maar volgende keer zou ik daar nog een crackling cake/box onder schieten om dat noiz (naar mijn smaak) te hoog gaat.

Ten slotte heb ik een jaar afgesloten met de Escape from hell (welliswaar met een paar extra cakes), een super dikke bak met een mooie waaier finale. Ook heb ik eens een jaar afgesloten met de Jackhammer van Wolff. Een dikke beuker, prima als afsluiter. Zou ik ook nog wel eens in een show als afsluiter kunnen voorstellen (met 2 of 3 of 4 tegelijk waohhh)

Ten slottse #2 welke boxen ik voor me zie als finale: Berlin van Vulcan natuurlijk. Een combinatie van special 4 en 5 kan ook goed, of special 5 op zichzelfstaand :wink: Full moon party van VWtotaal / Tycoon van wolff zouden ook niet misstaan! Aantal transbombers is klassiek als finale... Ach der kan zo veel, als t maar ramt, beukt en chaos geeft!

Bedankt plintje!
Ik ben er nog niet helemaal uit, ik twijfel nu nog een beetje tussen de red ghost, greater lion display box en de smash box II. Ik houd er wel van als een box iets langer duurt, maar als finale moet het wel overstijgend zijn.

Voor mn verdere collectie wil ik naast wat cakes inderdaad 1 of 2 kleinere boxen rond de €50,- . De nova evo wil ik zeker hebben, die heeft effecten die er op beeld heel gaaf uitzien. Verder is de zena triumph lekker geprijsd, maar de katan #1/2/3/5 ziet er voor weinig meer ook heel goed uit. Iemand ervaringen?

Als laatste wil ik heel graag een cake assortiment halen. De brazilian box heeft de beste recenties en komt goed over, maar de prijs is niet mis. Ik vind het het geld wel waard als ie echt zo goed is als dat ie op beelden staat, ik vind t wel mooi dat het niet rambakjes zijn maar dat je er rustig van kan genieten.

Bedankt plintje!
Ik ben er nog niet helemaal uit, ik twijfel nu nog een beetje tussen de red ghost, greater lion display box en de smash box II. Ik houd er wel van als een box iets langer duurt, maar als finale moet het wel overstijgend zijn.

Voor mn verdere collectie wil ik naast wat cakes inderdaad 1 of 2 kleinere boxen rond de €50,- . De nova evo wil ik zeker hebben, die heeft effecten die er op beeld heel gaaf uitzien. Verder is de zena triumph lekker geprijsd, maar de katan #1/2/3/5 ziet er voor weinig meer ook heel goed uit. Iemand ervaringen?

Als laatste wil ik heel graag een cake assortiment halen. De brazilian box heeft de beste recenties en komt goed over, maar de prijs is niet mis. Ik vind het het geld wel waard als ie echt zo goed is als dat ie op beelden staat, ik vind t wel mooi dat het niet rambakjes zijn maar dat je er rustig van kan genieten.

Katan specials voor € 50 euro ga je zeker geen spijt van krijgen. Afgelopen jaarwisseling de Special 1 als finale geschoten aan beide kanten tegelijk aangestoken. Was echt een mooi spektakel. Van de budget compounds 1 van de betere die ik ooit heb geschoten

Als afsluiter van een show kun je ook prima de Zensation van Broekhoff pakken :D

Wellicht die Fanshape box van Bonfire? Ik vind dat een Snapte Box ook wel wat van een finale karakter heeft. Of de Spain Fan Style van katan?

Ben hier zelf ook al een tijd mee bezig. Heb al vaak gewijzigd maar ben er wel uit nu denk ik: eerst een mega willow samen met 6x sky screamers in dubbele W shape welke overlopen in 6x ROTP in W shape met 6x piromax salute cake en 6x secret salute beide in W shape.

Bedankt plintje!

Geen dank! Ik denk dat de Smash Box II ietsje te traag is om als finale overstijgend te zijn. Als je ook naar de Katan Specials serie zit te kijken zou je die wellicht als finale kunnen gebruiken? Heb er zelf nog geen live ervaring mee (komt wel verandering in aan het einde van dit jaar). Maar aan de straatfilms te zien rammen die aardig door. En zoals MagicSjefke al aan geeft is 50,- voor een 100 schots compound niet duur. Anders zou ik persoonlijk toch voor de Red Ghost gaan. Die is finale waardig.

Dan de Brasillian Box. Die heb ik een paar jaar terug ook geschoten. Ja hij is aan de prijs, maar de boeketten zijn groot en goed uitgewerkt. Zoals je zelf al aangeeft zijn het geen rambakjes maar kun je er rustig van genieten. 110,- vind ik wel echt de max voor 6 19 schots cakes. Ik vind ze dan wel een stuk mooier dan dat setje Climax 19 (Extreme Salute 2.0). Wat je eventueel nog zou kunnen doen is kijken om zelf een set samen te stellen van losse cakes voor die 100-110 euro.

Ik heb dit jaar wat vlindermatten van 25 en 10 en 100 meter gehad van pyrostar.de 100 meter bestaat uit 3 delen die je aan elkaar moet maken. Ik had wel het idee dat ze wat zachter knalde dan de versie die ik een paar jaar geleden bij zena had gehaald.

Ik heb dit ervan gemaakt: BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA

Ik keek toevallig in dit topic, maar man, man, man... wat een geweldig advies en echt tof dan je hem zo wilt helpen bij zijn keuze! Beter kon je het niet omschrijven. Hier heb ik maar 1 ding op te zeggen :thumbsup:

Ik keek toevallig in dit topic, maar man, man, man... wat een geweldig advies en echt tof dan je hem zo wilt helpen bij zijn keuze! Beter kon je het niet omschrijven. Hier heb ik maar 1 ding op te zeggen :thumbsup:

Dat vind ik echt een heel leuk compliment! Dankjewel! :D

Voor mij zijn dit soort topics waarom ik ooit lid ben geworden bij een vuurwerkforum op zoek naar informatie. Door de informatie voorziening op de fora heel veel geleerd over vuurwerk door de jaren heen. De hulp die daarbij aan elkaar geboden wordt door de leden vind ik echt te gek. Dus als er dan iemand is die ik kan helpen doe ik dat met alle plezier. Zeker als het ook nog eens een vraag is over producten/winkels waar ik goed bekend mee ben. Dit is voor mij echt onderdeel van wat de hobby vuurwerk voor mij is!

Wat is nu de beste freak plek om te bestellen.. ik zie een paar voorbij komen die ik niet echt freak vindt.

Wat zeggen jullie in deze situatie, 2 keer de Triple X, Willow Mayhem, Kingstown Hangover, Mythology Display Box, W Triple Layer. Of de Pyro de Papel, Shots Of Anarchy en de Heisenberg?

Wat zeggen jullie in deze situatie, 2 keer de Triple X, Willow Mayhem, Kingstown Hangover, Mythology Display Box, W Triple Layer. Of de Pyro de Papel, Shots Of Anarchy en de Heisenberg?
Triple X, Willow Mayhem, Mythologie display, W triple layer, Heisenberg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan