Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Ik heb dit als mijn siervuurwerk, alles bij Vuurwerk totaal:

Fancy vision -> Vuurwerktotaal colectie -> €8,50
Shoot out -> Vuurwerktotaal collectie -> €15,00
Big Messier -> Thor collectie -> €39,95
Light Year pijlenpakket -> Thor collectie -> €29,95
Fusion -> Thor collectie -> €27,50
The Fan -> Barely Legal collectie -> €39,95

Totaal: €160,85 (€10 over mijn "budget")

Gratis bij aankoop van bovenstaande:

Golden Tempel -> Zena Nederland -> t.w.v. 57,50

------------------

Zo ziet mijn lijstje er tot nu toe uit. Alleen maar siervuurwerk zoals je ziet. Vuurwerktotaal only. Heb ik het goede vuurwerk er een beetje uitgehaald, of is er nog beter / mooier vuurwerk in dezelfde prijsklasse? wie kan mij helpen?

Big Messier is de eerste pot die ik zou schrappen. Voor die 40 euro echt helemaal niets vergeleken met de Ultimate Showdown. Dat is dus de eerste vervanging. Verder is ook de X-Plosion een echt goede pot. Die eerste twee potten heb ik bekeken en zijn echt niet spectaculair. Redelijk duur vind ik ze zelfs. Dus die eerste twee zou je kunnen vervangen voor de X-Plosion. Heb je wel minder potten, maar wel goede potten.

Hallo,

Ik heb een budget van rond de 80 euro, en zoek wat leuke sierpotten. Heb weinig eisen, woon in Schiedam, wat vlakbij Rotterdam ligt, dus ik kan kiezen uit vele winkels.

Het mogen losse potten zijn of een assortiment of wat dan ook, ik kom er niet meer uit, heb zo veel keuze dat ik het niet meer weet :p

- heavy 3 (21,50)
- Killing arrow (43,95,)
- battle (14,95)

Gratis ; Shockwave

Zo heb je 5 mooie cakes, en 12 Prachtige vuurpijlen!

Welke twee uit onderstaande potten:
1x serial killer zena 25,00
1x fusion zena 28,00
1x next mystery mines lesli 10,00
1x wave willow crown 15,00
1x carat weco 15,00

max +-40 euro.

Haallo, misschien kunnen jullie mij helpen, ik heb een singleshot probleem. Ik kan aan veel soorte. Komen maar weet niet welke ik moet kiezen. De binkies komen er sowieso: 5 pakjes
Welke raden jullie aan: Thunderking 40 = 15,95
aftershock 6 = 1,95*
Binkies 6 = 3,75
dragon thunder 30 = 15,00
Asian thunder 50 = 25,00
choeet shock 16 = 10,00
detonator 60 = 19,95
Knock out 25 = 9,99
Shock 36 = 19,95
Thundershock 40 = 14,95
Achter de soort staat de hoeveelheid en de prijs

Welke twee uit onderstaande potten:
1x serial killer zena 25,00
1x fusion zena 28,00
1x next mystery mines lesli 10,00
1x wave willow crown 15,00
1x carat weco 15,00

max +-40 euro.

Ik vind zelf de Fusion een enorm goede pot voor die 28 euro. Alleen betekent dat dat je minder geld over hebt voor de andere pot. Als tweede pot moet je dan kiezen uit de laatste drie waar ik geen fan ben van die importeurs zou ik kiezen voor de Wave Willow op basis van het prachtige willow effect.

kunnen jullie mij ook een beetje helpen???

ik heb een heel klein budget, ±30 euris.bij mij in de buurt is een wolff, lesli, marijn, mercurius en crown/high performance dealer. ik zoek vooral cake(s) en misschien wat pijlen.
liefst wel met knal en zo, dus geen kometen.
kunnen jullie mij helpen?

@pyromaantje1:
Voor 30 euro aan cakes kopen is niet veel. Wat je ook kiest, je kan dan nooit veel cakes kopen. Maar in dat onderste prijssegment heeft Marijn en Lesli weinig keuze in cakes met luchteffecten. Wolff heeft er wel een paar, maar niet veel. Crown word ik écht niet warm van in die prijscategorie :no: Ik raad je aan om mercurius te nemen, en eventueel aan te vullen met iets van Wolff (maar dan moet je je toch al kleine budget spreiden over twee winkels; niet handig).
Kijk welke cakejes onder de 10 euro je Mercurius dealer aanbiedt. Zoek dan de film op de website van Mercurius en in de topics hier op VWC. Ik moet zeggen dat de cakes van Mercurius onder de 20 euro echt niet verkeerd zijn.

Paar dagen later en nog steeds geen antwoord. Welke producten zal ik nou eens nemen?

Zie vorige pagina's. Of heb ik weer te veel gemist.

Heb je niet de mogelijkheid tot een wolff dealer in de buurt, dan kun je voor een klein budget een leuk aantal potten op tafel toveren.

zo had ik (met wat korting d.m.v. dit forum) voor rond 60 euro het ''hot shots'' assortiment en het ''heavy 5'' assortiment

Dan heb je voor 60 euro, 9 mooie cakes, waaronder 4 met echt grote effecten''

Die Wolff dealer gaat niet lukken, is toch wat te ver rijden dus het wordt de breeschoten dealer of de marijn dealer, en ik wil toch wel wat leuke potten.

Dan zijn er verschillende dingen die ik wil hebben en als ik de prijs van deze dingen van mijn budget aftrek blijft er bij breeschoten voor potten over:
€62
Bij Marijn
€66,31

Bij de marijn dealer krijg ik ook 15% korting op bijna alles:)

Gr. PyroPirat

Damn, ik zit hier zwaar te twijfelen. Of ik koop het Buurt assortiment van Rubro. Of ik koop First Class Lacrosse + nog 2 potten ofso.
Of ik koop First Class Supreme + nog iets van een tientje.

Kan iemand even helpen beslissen?

Dan zou ik zoizo ''zware jongens'' nemen van marijn, dan heb je 4 mooie cakes en ben je (60x0.85) 51 euro kwijt, voor die 15 kun je mooi een vette marja en een pakje snelle jelle halen o.i.d.

Haallo, misschien kunnen jullie mij helpen, ik heb een singleshot probleem. Ik kan aan veel soorte. Komen maar weet niet welke ik moet kiezen. De binkies komen er sowieso: 5 pakjes
Welke raden jullie aan: Thunderking 40 = 15,95
aftershock 6 = 1,95*
Binkies 6 = 3,75
dragon thunder 30 = 15,00
Asian thunder 50 = 25,00
choeet shock 16 = 10,00
detonator 60 = 19,95
Knock out 25 = 9,99
Shock 36 = 19,95
Thundershock 40 = 14,95
Achter de soort staat de hoeveelheid en de prijs

Gewoon voor de asian thnunders gaan, niet duur, en qua knal en boeket zeker de beste

Ja ik weet dat de binkie's een net iets hardere knal hebben, maar die hebben geen boeket...

Dan zou ik zoizo ''zware jongens'' nemen van marijn, dan heb je 4 mooie cakes en ben je (60x0.85) 51 euro kwijt, voor die 15 kun je mooi een vette marja en een pakje snelle jelle halen o.i.d.

*Zucht* Laat het nu net weer zo zijn dat die marijn dealer uitgerekend dat pakket NIET verkoopt:angry::frusty:

ALS Ik bij de breeschoten dealer ga halen zou ik zeggen: Pescara 16sh, Greeny assortiment en express dragon, zit net iets over dat bedrag heen maar dat is geen groot probleem.

Bij marijn zou ik het eigenlijk niet weten

Gewoon voor de asian thnunders gaan, niet duur, en qua knal en boeket zeker de beste

Ja ik weet dat de binkie's een net iets hardere knal hebben, maar die hebben geen boeket...

Asian thunders zijn zeker erg goed, maar persoonlijk vind ik de mega schok box van choet beter. Heb ze echter allebei dit jaar, maar de shocks gaan mijn inziens toch nét iets harder. Ik zou ze gewoon allebei nemen :P (heb geen ervaring met de binkies, rest heb ik vrijwel allemaal gehad en deze twee zijn naar mijn mening de beste)

Asian thunders zijn zeker erg goed, maar persoonlijk vind ik de mega schok box van choet beter. Heb ze echter allebei dit jaar, maar de shocks gaan mijn inziens toch nét iets harder. Ik zou ze gewoon allebei nemen :P (heb geen ervaring met de binkies, rest heb ik vrijwel allemaal gehad en deze twee zijn naar mijn mening de beste)

denk dat ik dan ook maar een bullpack asian thunder er bij haal, chooet heb ik vorig jaar ook gehad, nadeel van deze is dat het te ver rijden is om alleen de choeet box te halen

*Zucht* Laat het nu net weer zo zijn dat die marijn dealer uitgerekend dat pakket NIET verkoopt:angry::frusty:

ALS Ik bij de breeschoten dealer ga halen zou ik zeggen: Pescara 16sh, Greeny assortiment en express dragon, zit net iets over dat bedrag heen maar dat is geen groot probleem.

Bij marijn zou ik het eigenlijk niet weten

Een Wolff dealer gaat misschien toch nog lukken want ik heb er toch nog een op 25 km rijden gevonden:D

Back
Bovenaan