Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

goededag allemaal.
ik zou graag jullie hulp willen bij het maken van een lijstje, heb er zelf al 1 maar wil graag weten van jullie wat jullie zouden bestellen.

bedrag ongeveer 100 euro.
collecties: Crown ( Broekhof) en Dynasty ( Wolff)

overigens alleen maar sier;) ben benieuwd wat jullie ervan maken;)

Ik wil ook graag hulp bij een lijstje. Zoveel winkels om me heen. Maar, vanwege tegenvallende inkomen, maar een zeer klein bedrag om te besteden. Zit rond de 150 euro. Wat ik wil is mooi, groot en veel. Al weet ik dat dat niet altijd even haalbaar is. Ik moet alles halen per fiets, dus 5 KG cakes zijn geen optie. K heb al genoeg single shots.

De volgende collecties zijn er voor mij in omgeving Gouda: Breeschoten, Bonfire, Broekhoff (Crown), Lesli, Schuurmans, Weco, Zena (al bezoek ik die winkel niet graag), misschien ook Marijn. En vast wel nog wat, maar kan ff niet herinneren. Daarbij moet ik voor sommigen wel erg ver fietsen.

goededag allemaal.
ik zou graag jullie hulp willen bij het maken van een lijstje, heb er zelf al 1 maar wil graag weten van jullie wat jullie zouden bestellen.

bedrag ongeveer 100 euro.
collecties: Crown ( Broekhof) en Dynasty ( Wolff)

overigens alleen maar sier;) ben benieuwd wat jullie ervan maken;)

Ik zou gaan voor Dynasty van Wolff.

1X Wanted 6,95
1X Concerto Rosso 17,95
1X Heavy 5 36,50
1X The Cube 29,95
1X Imperial Rockets 10,50

Totaal : 101,85

Heb je nog best veel. En van alles wat. Een wat groter blok, een kleiner potje, pijlenpakket erbij...

hey

als ik moest kiezen tussen 2 pakketjes van pro-line welke zal ik dan doen?
* New one meter
of
* New mines & candless

Ik zou gaan voor Dynasty van Wolff.

1X Wanted 6,95
1X Concerto Rosso 17,95
1X Heavy 5 36,50
1X The Cube 29,95
1X Imperial Rockets 10,50

Totaal : 101,85

Heb je nog best veel. En van alles wat. Een wat groter blok, een kleiner potje, pijlenpakket erbij...

zat eigenlijk te denken aan beide een beetje. aangezien ik zoiezo de crown solar wil.
tevens is de heacy 5 niet te koop bij mijn wolff dealer hij heeft de knettergoedcollectie.

Pakket

Pakket

Beste,
Ik wilde dit jaar rond de 50 euro bestellen. Wat raad je aan om daarvan te kopen? ik ben een fan van siervuurwerk. Ik hou ook vooral van multishots.
Alvast bedankt!

Gavin

is een goeie ja bedankt

even meer info

winkels = vuurwerkland - Ed raket bergen op zoom

bij een van die winkels wil ik wat halen

is een goeie ja bedankt

even meer info

winkels = vuurwerkland - Ed raket bergen op zoom

bij een van die winkels wil ik wat halen

Zit even te kijken bij Ed Raket en die heeft een erg mooie collectie! Volgens mij krijg je geen korting, ik zou het zo doen:

1x Heavy Legend 16 shots 7
1x Heavy Legend 25 shots 14
Zit je op 21 euro.

Dan heb je de keuze om voor een dikke pot te gaan. Hiertoe reken ik Treasure Island (Bonfireworks), Explosion (Explosion) en Wodka Blue (Bonfireworks). Dit zijn echt heel goede cakes maar de prijs ligt rond de 25 euro. Je zou ervoor kunnen kiezen om een van deze erbij te nemen (waarbij ik zou kiezen voor Treasure Island) en dan eventueel nog Flash Banger van de Gold Selection voor 8 euro.

Je kan ook geen van de drie dikkere cakes en Flash Banger 8 euro en Miracle van Bonfireworks nemen om onder de 50 euro te blijven.

Zit even te kijken bij Ed Raket en die heeft een erg mooie collectie! Volgens mij krijg je geen korting, ik zou het zo doen:

1x Heavy Legend 16 shots 7
1x Heavy Legend 25 shots 14
Zit je op 21 euro.

Dan heb je de keuze om voor een dikke pot te gaan. Hiertoe reken ik Treasure Island (Bonfireworks), Explosion (Explosion) en Wodka Blue (Bonfireworks). Dit zijn echt heel goede cakes maar de prijs ligt rond de 25 euro. Je zou ervoor kunnen kiezen om een van deze erbij te nemen (waarbij ik zou kiezen voor Treasure Island) en dan eventueel nog Flash Banger van de Gold Selection voor 8 euro.

Je kan ook geen van de drie dikkere cakes en Flash Banger 8 euro en Miracle van Bonfireworks nemen om onder de 50 euro te blijven.

bedankt voor de tip

ik ga voor zoon 45 euro sier , 5 euro gorndbloemen enzo.

hevay legand 1x
golden eye 1 keer en dan nog een mooie cake

Nog maar een keer.

Budget: 150 euro
Merken: VDN/Beko/Lesli/Marijn/Schuurmans/Wolff/Broekhoff/Breeschoten/Weco/ProLine.
Eisen: Groot/Veel/geen knal/geen single shots

Dus? Iemand?

Ik zit te twijfelen om de New Years Pyro Box van Crown te halen... is dit een aanrader, of ik kan ik beter losse cakes halen voor dat geld? Puur Crown dealer in de buurt;)

Beste vuurwerkfans,

ik heb dringend jullie hulp nodig. Ik ga al binnenkort bestellen, en ik kan maar niet kiezen. Mijn budget is rond de 50 & 100 euro. Liefst zou laag mogenlijk. Ik hou vooral van goeie knallers en mooie goeie budget sier lijkt me ook wel prachtig in de nacht! Ik ga het bestellen bij:

http://www.vuurwerkhal.nl/index.php/nl/

Ik vind dat een goede winkel en ook het beste om te bestellen. Dus help me, want deze keer heb ik jullie echt nodig!

wie helpt mij met een ultra zeer zuinig budget

beetje sier wat geknal

en vooral thunder kings is voor me buur jongetje 20euro hij is 10jaar dus
weet iemand wat hij wil bestellen bij blaxx vuurwerk klik op leiden stevenshof en je zal het zien ik kom minstens uit op 40 a 50euro

Ik zit tussen wat Cafferatacakes te twijfelen:

Brocade Finale
Kamuro Finale
Brocade Waterfall
Colorfull Peony
Colorfull Crossette
Flower Crown to Blue (nog geen filmpjes van)
Color Mines (nog geen filmpjes van)

Mijn budget staat nog 2 showtime-cakes toe en heb al 6x de Fast Silver Whistling, 3x de Brocade to Color en 2x de Double Brocade King. Welke 2 cakes raden jullie mij aan?

Back
Bovenaan