Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Ik heb jullie mening nodig over een aantal cakes

Ik ga een gedeelte van mijn vuurwerk bestellen bij Coppens in Volkel. Zij hebben namelijk een zeer uitgebreid assortiment met grote merken en daarbij krijg je bij besteding van minimaal 80 euro een 500gr. cake t.w.v 49,95 gratis. Nu wil ik voor die 80 euro ongeveer 4 á 5 poten bestellen. Zelf dacht ik:

Multibox (Crown)
Stars over paris (dynasty)
heavy 16 (Masterline)
Wanted (dynasty)
Pijlenpakket Samurai

graag jullie ervaringen met deze potten en/of meningen/suggesties

Stars over Paris is een moetje imo, gewoon doen zit je altijd goed mee.

Wanted is nieuw toch? Dus wss nog geen ervaringen mee.

Samurai pijlen, tja ben geen pijlen fan!

Als ze trouwens dynasty volledig verkopen kan je voor 80€ volgens mij toch echt wel wat pracht cake's uitzoeken.

Crown cake ken ik niet, maar alles wat ik van crown wel ken is overpriced! En nooit echt top.

Ik ga een gedeelte van mijn vuurwerk bestellen bij Coppens in Volkel. Zij hebben namelijk een zeer uitgebreid assortiment met grote merken en daarbij krijg je bij besteding van minimaal 80 euro een 500gr. cake t.w.v 49,95 gratis. Nu wil ik voor die 80 euro ongeveer 4 á 5 poten bestellen. Zelf dacht ik:

Multibox (Crown)
heavy 16 (Masterline)
Wanted (dynasty)
Pijlenpakket Samurai

Voor 4 a 5 poten moet je bij de dierenarts wezen :p

Nee serieus, ik vind het een goede lijst. Wanted is een toppertje net als heavy legend. Samurai is geen pijlenpakket waar je geweldig grote boeketten enzo van moet verwachten, maar leuk zijn ze wel. Allemaal zo'n 20 gram en ook nog twee met dubbele bombette, gewoon een leuk pakketje !

Multibox (Crown)
heavy 16 (Masterline)
Wanted (dynasty)
Pijlenpakket Samurai

Voor 80 Euro zou ik voor de volgende cakes gaan:

Stars over Paris 22.95 (dynasty)
Hawaii 16.95 (dynasty)
The Cube 27,95 (dynasty)
Wanted 6.95 (dynasty)
Heavy Legend 7,95 (masterline)

De onderste drie producten zijn nieuw maar op basis van demo-filmpjes heb ik ze zelf ook besteld. De Hawaii en Stars over Paris heb ik zelf geschoten en zijn beide toppers.

Mocht je trouwens toch een waaier willen kiezen zou ik de camuro queen van Royal Class eens bekijken!

Succes!

@Slomo, Ilvan en Mr Breaker

Bedankt voor jullie reacties! Het is een uitgebreid assortiment met veel mogelijkheden en dat maakt het best moeilijk om een keuze te maken. ik heb nog een week om er over na te denken maar zal jullie meningen/suggesties meenemen.

Voor de gene die het heel leuk vinden om een lijst te maken! Het moet veel voor weinig zijn! Maximaal budget is 450 euro! Er moet sowieso een karton knock out mortietjes bij zitten en 2 meterpakketten. Maximaal te besteden per pot is 20.00 euro 25.00 euro als de pot echt goed is!

Ik heb hier de mogenlijkheid om te bestellen:

www.vuurwerkplanet.nl En dan boerenbond Veghel ( Brabant )
www.coppenswarenhuis.nl
www.intratuinvuurwerk.nl En dan intratuin Veghel ( Brabant )
www.freaks.vuurwerk-orthen.nl
www.onlinevoorverkoop.nl En dan heeswijk-Dinther ( Brabant )

Ik hoop echt dat jullie een goede lijst kunnen maken! Want ik kom er echt niet uit!

Bedankt!

Lijkt me het beste om bij Orthen te bestellen. Krijg je daar ook geen korting? Ik zou je veel voor weinig nog eens heroverwegen want er zijn zulke geweldige potten daar te koop alleen hangt daar ook een prijskaartje aan. Om de toppers te noemen: Panter, Event cake no. 2 en Exploding Box. De Showtime en andere Event Cakes zijn echt waar voor je geld en laat je je straat versteld mee staan.

Maar de rest:
Heavy 5 35
Fire Emblem 22
Battle 15
Silver Salute 23
Glorius 4
ong. 100 euro

Killing Arrow 43
2x Cruise Rockets 13
Extreme Bang Rockets 8
ong. 65 euro

Cape Town en Air Defence zijn erg leuke toevoegingen. Rest zou ik grote cakes uitkiezen.

Hallo allemaal,
Ik heb zelf een vuurwerk lijst samengesteld en zou willen vragen of jullie nog iets op of aan te merken hebben?
Ik woon zelf in pijnacker en wil het het liefst ook daar ophalen. Mijn winkels zijn:
http://verbakelvuurwerk.nl en
http://www.vuurwerkbestelling.nl/main.php?p=homepage&gebruiker_id=11

Ik hou het meest van klein vuurwerk enzo. Mijn lijstje:
Verbakel vuurwerk:

Extreme Thunder Rockets 1x € 6,95
Fluitpijltje met knal 3x € 0,75
Luchthuilers 2x € 1,25
Grondbloem met knal 1x € 4,50
Crazy Jack 24 matjes 2x € 0,95
China Red Thunder 24 stuks 1x € 8,95
Verbakel Shoxx "kogelhard" Vernieuwd 3x € 2,50
Shock's Detonator 6 stuks 1x € 1,90
Dragon bom kanonslag 1x € 0,75
totaal: 37,20
Hier zoek ik ook nog een klein potje voor voor ongeveer 10 euro.

Intratuin:
10x Kaboom Kanonslag 0,50=4,90
1x Romeinse kaars met 10 lichtkogels 1 euro
3x Lilliput Pijl 1,29= 3,87
2x Fluitpijl 1,79=3,85
1x Crackling Balls 1euro
2x grondbloem 1,50=3,00
totaal: 17,33

alles in totaal: 54,53 euro
eigenlijk vind ik dat te veel maar ik weet niet wat ik weg zou moeten schappen dus het is zo wel goed. Hebben jullie er nog op of aanmerkingen over? Ik wil graag zoveel hebben voor zo weinig mogelijk. En die 10 sloffen zijn ff inslag omdat ze maar 0.50 cent zijn, koop ik ze meteen voor volgend jaar.
Alvast bedankt!
Groetjes Ajaxboy

Ik ben het twijfelen, ik ga een projectje maken met 40 single shots, maar ben het twijfelen tussen een finale van een thundergod of een thunderfan van lesli.

hopenlijk kan iemand helpen! :D

Lijkt me het beste om bij Orthen te bestellen. Krijg je daar ook geen korting? Ik zou je veel voor weinig nog eens heroverwegen want er zijn zulke geweldige potten daar te koop alleen hangt daar ook een prijskaartje aan. Om de toppers te noemen: Panter, Event cake no. 2 en Exploding Box. De Showtime en andere Event Cakes zijn echt waar voor je geld en laat je je straat versteld mee staan.

Maar de rest:
Heavy 5 35
Fire Emblem 22
Battle 15
Silver Salute 23
Glorius 4
ong. 100 euro

Killing Arrow 43
2x Cruise Rockets 13
Extreme Bang Rockets 8
ong. 65 euro

Cape Town en Air Defence zijn erg leuke toevoegingen. Rest zou ik grote cakes uitkiezen.

Thanks man hier heb ik wat aan!

Yoooo

Wie weet er nog een goed pijlenpakket van 0-20 euro ?

Dacht zelf aan Rocketboom (Beko) of de Medusa rockets (Rubro)

Ik ben voor mijn bestelling nog opzoek naar een cake met kleuren, heb nu in mijn bestelling veel cake's met goud erin. Nu vroeg ik me af of jullie mischien nog tips hebben qua cake's met mooie kleuren.

De collecties waar ik uit kan kiezen:
Bonfireworks
Royal fireworks
Marijn
Zena (een gedeelte)
Dynasty

Ik heb city lights al besteld en voor de rest nog niet echt iets met mooie kleuren.
Ik hoop dat jullie wat tips hebben!

is er toevallig iemand die zich heeft verdiept in de nieuwe produkten die hol in nieuwerkerk aan den ijssel dit jaar verkoopt?

voor de liefhebbers is er trouwens 9 december een andere (nieuwe) leverancier uit capelle aan den ijssel die een show geeft bij de zuiderster

wat kan ik beter kopen.
asian thunder cake 25 shots voor 11.95
of de hoogmoed voor 17.50 (bij de hoogmoed krijg ik er wel pijlenpakket Metalic Classic Mortier Rockets bij(link))

als ik moest kiezen tussen 2 pakketjes van pro-line welke zal ik dan doen?
* New one meter
of
* New mines & candless

wat kan ik beter kopen.
of de hoogmoed voor 17.50 (bij de hoogmoed krijg ik er wel pijlenpakket Metalic Classic Mortier Rockets bij(link))

Asian Thunder Cake heeft aardige knallen, tempo weet ik zo uit m'n hoofd niet maar als ik zie wat je bij een Hoogmoed gratis krijgt :D. Dan zou ik de keuze snel laten vallen op de Hoogmoed. Daar ik die ook leuker vind dan de Asian Thunder Cake.

wat kan ik beter kopen.

hoogmoed is de normale adviesprijs dit jaar 13.50 dus helemaal gratis is het pijlenpakket niet...ook valt me op dat bij de sectie 2 halen 1 betalen te hoge adviesprijzen gerekend worden....klopt totaal niet allemaal! let daar dus ook even mee op mocht je daar meer bestellen...

ik zou gaan voor de hoogmoed met dat pakket erbij maar alleen omdat je daar de pijlen bij krijgt voor een schappelijke prijs samen.

hoogmoed is de normale adviesprijs dit jaar 13.50 dus helemaal gratis is het pijlenpakket niet...ook valt me op dat bij de sectie 2 halen 1 betalen te hoge adviesprijzen gerekend worden....klopt totaal niet allemaal! let daar dus ook even mee op mocht je daar meer bestellen...

ik zou gaan voor de hoogmoed met dat pakket erbij maar alleen omdat je daar de pijlen bij krijgt voor een schappelijke prijs samen.

klopt dat had ik al gezien ;)
Bijvoorbeeld cake blauwtje 37.50 voor 2 dus eigenlijk 18.75 per stuk.
en de richtprijs is 23 euro. Uiteindelijk scheelt het dus wel iets.
de cake's die ik wil kopen had ik al nagekeken en het scheelt steeds iets van 1 of 2 euro.zowiezo is dit de enige marijn dealer dus als ik die cakes wil heb ik geen andere keus :P

Back
Bovenaan