Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Ik hou absoluut niet van fonteinen, doe mij maar een cake met grote effecten en harde knallen!

En bedankt dat je gereageerd hebt!

Mooi die enthousiasme :wink:
Omdat je zo van grote effecten en harde knallen houd, heb ik al meteen wat voor je gevonden.
De Apocalypto 36's
Het is een 36 schots multi-shot flowerbed XXL-500 grams; rode en zilveren sterren met glitterstaarten, groene glitterbogen met paarse sterren en groene glitterstaarten, zilveren glitterbogen met blauwe sterren en zilveren glitterstaarten. Met finale! Voor maar €39,95 - En ja, harde knallen met grote effecten ;)

En om je bedrag van €75 helemaal te vullen, kun je de "Watch this" ook nemen. Bijna alle effecten die er bestaan vind je terug in dit 30 schots flowerbed. Brocade crown, gekleurde dahlia's en palmbomen, tiger tails, blauwe sterrenbouquetten en gekleurde peony's. De finale van gouden wave met blauwe parels is een lust voor het oog! Een mooie flowerbed die maar €34,95 kost!

€39,95 + €34,95 = €74,90 - Een mooi bedrag en ook nog eens mooi vuurwerk :)
Het zijn ook allebei nog eens 500 gram cakes/flowerbeds

Mooi die enthousiasme :wink:
Omdat je zo van grote effecten en harde knallen houd, heb ik al meteen wat voor je gevonden.
De Apocalypto 36's
Het is een 36 schots multi-shot flowerbed XXL-500 grams; rode en zilveren sterren met glitterstaarten, groene glitterbogen met paarse sterren en groene glitterstaarten, zilveren glitterbogen met blauwe sterren en zilveren glitterstaarten. Met finale! Voor maar €39,95 - En ja, harde knallen met grote effecten ;)

En om je bedrag van €75 helemaal te vullen, kun je de "Watch this" ook nemen. Bijna alle effecten die er bestaan vind je terug in dit 30 schots flowerbed. Brocade crown, gekleurde dahlia's en palmbomen, tiger tails, blauwe sterrenbouquetten en gekleurde peony's. De finale van gouden wave met blauwe parels is een lust voor het oog! Een mooie flowerbed die maar €34,95 kost!

€39,95 + €34,95 = €74,90 - Een mooi bedrag en ook nog eens mooi vuurwerk :)
Het zijn ook allebei nog eens 500 gram cakes/flowerbeds

Bedankt, ik zal eens kijken of er wat van mijn lijstje te maken valt... :D

Hallo,
ik zit te twijfelen tussen de volgende 3 keuzes:
keuze 1:verbakelvuurwerk.nl
vwl assortiment 1 29.95
shooter kit 8 17.50

keuze 2:verbakelvuurwerk.nl
silver star assortiment 3(soort pro-line meter pakket) 44.95

keuze 3: dedriesprong.vuurwerkexpert.nl
powerbox 1 25.00
diamond pakket prince 22.95

wat zouden jullie nemen?

1x Outrageous € 39,95
1x City Lights € 24,95
1x Wodka Blue € 24,95
1x Treasure Island € 24,95
1x Gorgeous € 36,95

Welke van de volgende cakes moet ik af laten vallen :|
Zit boven mijn budget! Haha. Kan zelf niet kiezen uit de bovenstaande cakes. Maar misschien iemand met ervaring?

Treasure Island of Gorgeous; want je hebt nu 3x goud, 1x zilver/blauw en 1x kleur. Kun je beste 1x goud laten gaan m.i.

Laatst bewerkt:
Hallo,
ik zit te twijfelen tussen de volgende 3 keuzes:
keuze 1:verbakelvuurwerk.nl
vwl assortiment 1 29.95
shooter kit 8 17.50

keuze 2:verbakelvuurwerk.nl
silver star assortiment 3(soort pro-line meter pakket) 44.95

keuze 3: dedriesprong.vuurwerkexpert.nl
powerbox 1 25.00
diamond pakket prince 22.95

wat zouden jullie nemen?

Ik zou uit deze 3 gaan voor keuze 1. :)

Hallo!
Hier is mijn voorlopige lijst:
1 Kickstarter 34,95
1 Highness 24,95
1 Mystery Pot 9,99
1 Hobbits 2,29
1 Thunder King 1,99
1 Magic Candle 0,99
1 Fort Knox 0,00
1 Geluksballon 0,00

Alvast bedankt!

EDIT: HEB DEZE LIJST BESTELD!!

Laatst bewerkt:
mensen ik kom er niet uit ik haal bij harrys vuurwerkhal zwolle
Ik wil graag een paar of een mooi pot(ten)
voor rond de 35 euro
mag 1 super cake zijn of meerdere net wat jullie aan raden
collectie mogelijk:
Harry's hr lijn ( 10% korting)
brilliant collectio (20% korting)
titanium collection ( 10% korting)
fascinating collection (10% korting)
en de black smith collection (20% korting)
graag hulp
Dank avlast

ik heb een lijstje gemaakt iemand nog tips?
bij robinhoodvuurwerk.nl:
kanonslag thunder xl 5x 2.50
babyfluit pijl klein 5x 2.50
wondertol 5x 2.50
crazy jumping jack 5x 2.50
thunder king megapack 5x 37.50
3-pack 39.95
multi box 39.95
gratis:
cruzer

bij mantel-vuurwerk.nl:
dynasty heavy 3 15.00
meter pakket 19.95
shi sing cracker 5x 3.75
mat 120 schoten 5x 5.00
Dynasty Red Sky Action 8.00
Dynasty Green Sky Action 8.00
Lily Magnolia 8.00
Dynasty Jet Attack 6.00
Crackling balls 5x 5.00
Happiness 1.00
Happy Screamers 8.00
Dynasty Overload 19.50
Dynasty Cape Town 13.50
Babypijl Knal 5x 5.00
Romeinse kaars -10- ster 5x 6.25
Laser Flash 1.25
Aansteeklont 10 stuks 2.00
GRATIS Patriot t.w.v. € 37.95
totaal: 262.60 euro
iemand nog tips?

Wie wil mij aankomende vrijdag bij Harten4 helpen om een goede keus te maken? Ik ben er Maandagavond al geweest, maar ik kon niet kiezen. Iemand een idee wat ik moet nemen? Dan heb ik het vooral over Pyrovoordeel.

Hallo ,
Ik heb een krap budget dit jaar van 130 euro het mag er iets boven zitten
Ik wil mijn vuurwerk halen bij Mantel vuurwerk in Arnhem http://www.mantel-vuurwerk.nl/. Ze hebben Wolff vuurwerk, ik heb al een lijstje gemaakt maar weet niet of het goed is of ik het nog moet gaan wijzigen.

mijn lijst:
Heavy 3 - 15.00
Super 4-16 - 47.50
Hot shots - 32.50
Dynasty red sky action - 8.00
Dynasty Cape Town 13.50
Black moon - 9.00
Lily magnolia - 8.00
Bijmekaar zal dat 133.50 euro gaan kosten.
Mijn voorkeuren zijn pakketjes waar losse cakes inzitten en budgetcakes zoals die hierboven die je collectie toch een beetje opvullen, ik hou niet van knalcakes dus hou die erbuiten.

Groeten Bryan613

hallo,
ik ben zubeyir uit nederland ik heb een vraag ik wou vuurwerk kopen bij de winkel DE LOOTS maar mijn vrienden van nederland zeggen tegen mij dat je een belgische id en je een toestemming moet vragen aan de politie is dat waar als dat niet waar is wil ik het halen

hallo,
ik ben zubeyir uit nederland ik heb een vraag ik wou vuurwerk kopen bij de winkel DE LOOTS maar mijn vrienden van nederland zeggen tegen mij dat je een belgische id en je een toestemming moet vragen aan de politie is dat waar als dat niet waar is wil ik het halen

Als je een beetje goed zoekt op het forum vind je deze informatie snel genoeg.

Hier is een topic waar je dit kan vinden:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=3146

Dus het antwoord op jouw vraag is:
Je kan als Nederlander gewoon vuurwerk halen in België mits je het mee neemt naar eigen land.
Als inwoners van België zelf knalvuurwerk willen kopen moeten hun hier een vergunning voor aanvragen bij hun gemeente. Belgen mogen gewoon siervuurwerk kopen, maar moeten hier ook weer een vergunning voor aanvragen om dit af te steken.

Ik hoop dat je wel weet dat je strafbaar bent als je vuurwerk mee neemt van België naar Nederland.

Ik heb al tig collectie's in me hoofd en weet het ook al bijna zeker, maar het is altijd leuk om van andere oogpunten lijsten te bekijken wat ze met het zelfde bedrag zullen doen. :rolleyes:

Daarom toch wat hulp gevraagt van mij kant, omdat ik het dit jaar erg lastig vind. Dit jaar zit ik wat krap door veel kosten ongelukken en shit dus is het budget 450/500 euro. Dit graag uitgekozen bij www.vuurwerklandfreaks.nl exclusief de korting. Voor overdag sowiso wat single shots en pijlen als extreme bang, maar geen klein rotzooi. Verder genoeg voor de vooravond en 0:00. :D (Dus een mooie 50/50 van goedkopere 16 shots zoals de heavy potjes enz en grotere cakes die 0:00 waardig zijn)

Ben benieuwd of iemand zin heeft om een mooie lijst te samenstellen. :wink:

Alvast bedankt!
HK

(Panter & Sniper hoeven er niet op):devil:

Iemand nog zin om wat inbreng te hebben op mijn collectie? Ga uiterst eind deze week bestellen dus ben erg benieuwd.

Wil dit jaar een Royal Fireworks proberen, vorig jaar op een demo gezien, en dat zag er prachtig uit!

Magic Tree 1 39,95
Reign of Fire 1 29,95
Beautifull Leaves 3 104,85
Silver Willow 1 39,95
Panter 1 35,90

Iemand nog tips? :)

Iemand nog zin om wat inbreng te hebben op mijn collectie? Ga uiterst eind deze week bestellen dus ben erg benieuwd.

Ik zou dit doen :

Ninja 3 € 20,00 € 20,00
Binkie € 3,00 € 45,00
Messier Pakket € 110,00 € 110,00
Light Year € 29,95 € 29,95
Zware Jongens € 60,00 € 60,00
Silver Salute € 22,95 € 22,95
Jewel in the Crown € 49,95 € 49,95
Falling Leaves € 44,95 € 44,95
Golden Glitter € 18,00 € 18,00

Totaal: € 400,80

Dan heb je wat mooie pijlen, wat budgetpotjes: messier pakket, en wat mooiere cakes zoals jewel in the crown en falling leaves. De knalcake SS kan niet ontbreken!

Ben alleen de extreme bang rockets vergeten zie ik nu, sorry. Die moet je er zelf ff bij doen.

Marcc

zit enorm te twijfelen tussen deze 3 van rubro:
Red Shadow(Masterline)
Midnight Thunder(Gold Selection)
No Limit(1st class)

Heb nog geld voor 2 van deze potjes

Back
Bovenaan