Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou persoonlijk eerder voor de Magnum optie gaan. Of je moet kijken of je de Wolff Decibel (uit bestaande voorraad, geen nieuwe levering dit jaar) of Volt! Scuba iets vindt.Ik zoek nog 2 á 3 spinner cakes. Twee opties.
Extra winkel toevoegen op de rit: Magnumactie, 3x Silver spinner to silver blink + extraatje
Óf geen extra gedoe met planning; Go4gold assortiment met twee 30mm spinner cakes.
Kwam toevallig net de Hurricane Crystal tegen van CR.. spinners maar wel een budgetcake.Ik zoek nog 2 á 3 spinner cakes. Twee opties.
Extra winkel toevoegen op de rit: Magnumactie, 3x Silver spinner to silver blink + extraatje
Óf geen extra gedoe met planning; Go4gold assortiment met twee 30mm spinner cakes.
Ik zoek nog 2 á 3 spinner cakes. Twee opties.
Ik zoek nog echt goede 500 grams cakes. Daar heb ik de laatste jaren weinig echt uitzonderlijk goeds van kunnen vinden buiten de Cairo crackling om. Krachtige burst en goede spreiding is wat ik zoek. Bedankt alvast voor de tips
Lees mijn comment en had niet gecheckt hoeveel kruit hier in zat, mijn excuses. Hier dit dus kennelijk geen 500 gram in.Nu met 25% korting te koop en daardoor een hele dikke bak voor een goed bedrag.Artikelnummer: VC308
Artikelnaam: Philadelphia Spitters
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 368 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Goud en meest grote dahlia ster! Absolute topper.
Afmeting: 18 x 18 x 17,5 cm.
Tube diameter: 25 mm.
Kartoninhoud: 4/1
Kooi: ......
- Scav
- Reacties: 222
- Forum: Magnum Series
Even een paar voorbeelden van goede 500 grammers:Ik zoek nog echt goede 500 grams cakes. Daar heb ik de laatste jaren weinig echt uitzonderlijk goeds van kunnen vinden buiten de Cairo crackling om. Krachtige burst en goede spreiding is wat ik zoek. Bedankt alvast voor de tips
Deze kende ik niet. Geen 500 gram maar ziet er erg goed uit. Bedankt voor de tipLees mijn comment en had niet gecheckt hoeveel kruit hier in zat, mijn excuses. Hier dit dus kennelijk geen 500 gram in.
Wel een mooie om te hebben denk ik zo.
Ja, dank je. Daar kan ik wat mee. Die bonfireworks cakes had ik nog niet ondekt maar die zien er goed uit.Even een paar voorbeelden van goede 500 grammers:
Pangu Yellow River
Bonfireworks Great Strobe
Volt! Scuba
Bonfireworks Dragon Fire
Bonfireworks Bloody Chameleon
Magnum Cairo Crackling
Graag gedaan. Die Bonfireworks cakes zijn minder bekend en geliefd maar iedereen die ze kent kan beamen dat het prima cakes zijn die doorgaans ook nog eens voor een prima prijs verkocht worden.Ja, dank je. Daar kan ik wat mee. Die bonfireworks cakes had ik nog niet ondekt maar die zien er goed uit.
Ooit Funke gehad? Zo nee, het is wel echt een ander niveau. Maar, houd rekening met de wind die we de laatste paar keer hebben gehad. Dat draait die bak gegarandeerd de nek om.Ik zit in twijfel.....
1 x de Funke Goldbomer of 1 x 30 mm box +/- 125,- en 1 x Santiango Masters ( Magnum ) en 1 x Turbo display box ( Magnum )
1 x een Funke compound of 3 x Magnum compound.....
Ik hoor het graag...
Ik zou voor optie 5 gaan:Ga toch maar eens hier een hulplijn inschakelen. Teveel goede aanbiedingen en ben benieuwd waar jullie voorkeur heen gaat. Volgende opties overweeg ik.
Optie 1:
- color cream
- flower ti wave of coconut bounty
Optie 2:
- 400 tds
- 300 shots
Optie 3:
- coconut bounty
- 300 shots
Optie 4:
- blue lion king
- moon walker
- 300 shots
Optie 4, mogelijk moonwalker wisselen voor wat anders. Andere 2 heel dikGa toch maar eens hier een hulplijn inschakelen. Teveel goede aanbiedingen en ben benieuwd waar jullie voorkeur heen gaat. Volgende opties overweeg ik.
Optie 1:
- color cream
Optie 2:
- 400 tds
- 300 shots
Optie 3:
- coconut bounty
- 300 shots
Optie 4:
- blue lion king
- moon walker
- 300 shots
Optie 1Ga toch maar eens hier een hulplijn inschakelen. Teveel goede aanbiedingen en ben benieuwd waar jullie voorkeur heen gaat. Volgende opties overweeg ik.
Optie 1:
- color cream
Optie 2:
- 400 tds
- 300 shots
Optie 3:
- coconut bounty
- 300 shots
Optie 4:
- blue lion king
- moon walker