Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek nog 2 á 3 spinner cakes. Twee opties.

Extra winkel toevoegen op de rit: Magnumactie, 3x Silver spinner to silver blink + extraatje

Óf geen extra gedoe met planning; Go4gold assortiment met twee 30mm spinner cakes.

Extra winkel toevoegen op de rit: Magnumactie, 3x Silver spinner to silver blink + extraatje

Óf geen extra gedoe met planning; Go4gold assortiment met twee 30mm spinner cakes.
Ik zou persoonlijk eerder voor de Magnum optie gaan. Of je moet kijken of je de Wolff Decibel (uit bestaande voorraad, geen nieuwe levering dit jaar) of Volt! Scuba iets vindt.

Kwam toevallig net de Hurricane Crystal tegen van CR.. spinners maar wel een budgetcake.

Golden Sky Twister​

dit is ook een spinner, de go4gold zag ik ook, lijkt het zelfde. zelfde winkel en merk

Twijfel tussen de triple x en de BoB, benieuwd naar jullie mening met onderbouwing aub ??
Prijs nagenoeg gelijk....

Triple X heeft met windkracht 5 helaas weinig indruk achter gelaten bij mij. Je koopt de TripleX toch wel voor die laatste coompound. Voor die 250 euro zou ik hem dan ook niet meer nemen. Destijds voor 100 euro goedkoper besteld. Dit jaar de BoB besteld, vind die qua effecten wat diverser. Op straatfilmpjes komt die dik over in de straat.

• Like
Waarderingen: 010
Ik zoek nog echt goede 500 grams cakes. Daar heb ik de laatste jaren weinig echt uitzonderlijk goeds van kunnen vinden buiten de Cairo crackling om. Krachtige burst en goede spreiding is wat ik zoek. Bedankt alvast voor de tips

Ik zoek nog echt goede 500 grams cakes. Daar heb ik de laatste jaren weinig echt uitzonderlijk goeds van kunnen vinden buiten de Cairo crackling om. Krachtige burst en goede spreiding is wat ik zoek. Bedankt alvast voor de tips
Nu met 25% korting te koop en daardoor een hele dikke bak voor een goed bedrag.

Nu met 25% korting te koop en daardoor een hele dikke bak voor een goed bedrag.
Lees mijn comment en had niet gecheckt hoeveel kruit hier in zat, mijn excuses. Hier dit dus kennelijk geen 500 gram in.
Wel een mooie om te hebben denk ik zo.

Even een paar voorbeelden van goede 500 grammers:
Pangu Yellow River
Bonfireworks Great Strobe
Volt! Scuba
Bonfireworks Dragon Fire
Bonfireworks Bloody Chameleon
Magnum Cairo Crackling

Ja, dank je. Daar kan ik wat mee. Die bonfireworks cakes had ik nog niet ondekt maar die zien er goed uit.
Graag gedaan. Die Bonfireworks cakes zijn minder bekend en geliefd maar iedereen die ze kent kan beamen dat het prima cakes zijn die doorgaans ook nog eens voor een prima prijs verkocht worden.

Ik zit in twijfel.....

1 x de Funke Goldbomer of 1 x 30 mm box +/- 125,- en 1 x Santiango Masters ( Magnum ) en 1 x Turbo display box ( Magnum )

1 x een Funke compound of 3 x Magnum compound.....

Ik hoor het graag...
Ooit Funke gehad? Zo nee, het is wel echt een ander niveau. Maar, houd rekening met de wind die we de laatste paar keer hebben gehad. Dat draait die bak gegarandeerd de nek om.

• Like
Waarderingen: Jave
Ga toch maar eens hier een hulplijn inschakelen. Teveel goede aanbiedingen en ben benieuwd waar jullie voorkeur heen gaat. Volgende opties overweeg ik.

Optie 1:
- color cream
- flower ti wave of coconut bounty

Optie 2:
- 400 tds
- 300 shots

Optie 3:
- coconut bounty
- 300 shots

Optie 4:
- blue lion king
- moon walker
- 300 shots

Ga toch maar eens hier een hulplijn inschakelen. Teveel goede aanbiedingen en ben benieuwd waar jullie voorkeur heen gaat. Volgende opties overweeg ik.

Optie 1:
- color cream

Optie 2:
- 400 tds
- 300 shots

Optie 3:
- coconut bounty
- 300 shots

Optie 4:
- blue lion king
- moon walker
- 300 shots
Ik zou voor optie 5 gaan:
TDS400
Insane Crown Bomber (of Coconut Bounty als je de ICB al hebt)

Optie 1:
- color cream

Optie 2:
- 400 tds
- 300 shots

Optie 3:
- coconut bounty
- 300 shots

Optie 4:
- blue lion king
- moon walker
- 300 shots
Optie 4, mogelijk moonwalker wisselen voor wat anders. Andere 2 heel dik

Optie 1:
- color cream

Optie 2:
- 400 tds
- 300 shots

Optie 3:
- coconut bounty
- 300 shots

Optie 4:
- blue lion king
- moon walker