Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vooral de outlet boxjes zjn nog echt het overwegen waard.Geen punt
Maar wat je zegt, die brutal buffalo is gewoon dikke prima. Zowiezo heel die predator lijn ze zijn daar alleen nu stikduur.
Wat ik zou doen als ik jou was is ff doorrijden naar vechtweelde. Die zit in diezelfde straat maar daar heb je wel veel meer keus nog. Prijzen natuurlijk niet laag meer maar dan heb je oa:
Blitzbomber 129
Saga continues 119
FU 109 etcetc...
Ik zou daar ff gaan snuffelen![]()
Ok mensen ik heb dringend hulp nodig! We wonen een jaar in Spanje maar we hebben net besloten toch de feestdagen in nederland te vieren, mede omdat de jaarwisseling hier totaal anders wordt gevierd.
Ik had gisteren wat mooie spullen in het winkelwagentje zitten bij Breda vuurwerk maar nu is de helft uitverkocht
Blitzbomber, 1,2 firestarter, crackling revo 2.0, golden tower en ik zoek nog een aantal producten om toch een mooie collectie samen te stellen, +-€700 te besteden.
Wie weet een winkel met redelijke prijzen en voorraad? Regio zuid of noord holland, noord brabant of Utrecht.
Alvast bedankt![]()
ah toppp thanks!!!!Geen punt
Maar wat je zegt, die brutal buffalo is gewoon dikke prima. Zowiezo heel die predator lijn ze zijn daar alleen nu stikduur.
Wat ik zou doen als ik jou was is ff doorrijden naar vechtweelde. Die zit in diezelfde straat maar daar heb je wel veel meer keus nog. Prijzen natuurlijk niet laag meer maar dan heb je oa:
Blitzbomber 129
Saga continues 119
FU 109 etcetc...
Ik zou daar ff gaan snuffelen![]()
Oke 3 verschillende compounds. Heb nog geen keuze kunnen maken. Peking Opera of Himalaya Heights momenteel alle 2 €160 per stuk of toch de Shatterstorm €180?