Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Ik zit nog te twijfelen of ik de Gold Dakota of de Special One wil nemen. Dakota heeft zichzelf net bewezen als kwaliteitsproduct, en als ik naar de andere Mania producten kijk is de kans dat de Special One goed presteert ook niet klein. Ideeën?

@pyro0320

Als ik 150 euro had en nu nog moest kopen bij deze winkel.

dan had ik de Thermal Jewels gekozen. dan heb je toch een bak die maximaal gevulde 30mm tubes heeft.
en dan dragonsglow erbij? heb je toch flink wat variatie aan effecten.

succes met kiezen.

Ok mensen ik heb dringend hulp nodig! We wonen een jaar in Spanje maar we hebben net besloten toch de feestdagen in nederland te vieren, mede omdat de jaarwisseling hier totaal anders wordt gevierd.
Ik had gisteren wat mooie spullen in het winkelwagentje zitten bij Breda vuurwerk maar nu is de helft uitverkocht 🙈
Blitzbomber, 1,2 firestarter, crackling revo 2.0, golden tower en ik zoek nog een aantal producten om toch een mooie collectie samen te stellen, +-€700 te besteden.
Wie weet een winkel met redelijke prijzen en voorraad? Regio zuid of noord holland, noord brabant of Utrecht.
Alvast bedankt 🙏🏼

Geen punt ;)

Maar wat je zegt, die brutal buffalo is gewoon dikke prima. Zowiezo heel die predator lijn ze zijn daar alleen nu stikduur.

Wat ik zou doen als ik jou was is ff doorrijden naar vechtweelde. Die zit in diezelfde straat maar daar heb je wel veel meer keus nog. Prijzen natuurlijk niet laag meer maar dan heb je oa:

Blitzbomber 129
Saga continues 119
FU 109 etcetc...

Ik zou daar ff gaan snuffelen :thumbsup:
Vooral de outlet boxjes zjn nog echt het overwegen waard.

Ok mensen ik heb dringend hulp nodig! We wonen een jaar in Spanje maar we hebben net besloten toch de feestdagen in nederland te vieren, mede omdat de jaarwisseling hier totaal anders wordt gevierd.
Ik had gisteren wat mooie spullen in het winkelwagentje zitten bij Breda vuurwerk maar nu is de helft uitverkocht 🙈
Blitzbomber, 1,2 firestarter, crackling revo 2.0, golden tower en ik zoek nog een aantal producten om toch een mooie collectie samen te stellen, +-€700 te besteden.
Wie weet een winkel met redelijke prijzen en voorraad? Regio zuid of noord holland, noord brabant of Utrecht.
Alvast bedankt 🙏🏼

Zou dan rondje utrecht doen:

Vechtweelde & Gebro in Maarssen (voor o.a. Unleash the beast, verkorte versie Blitzbomber)
Donadoni in Utrecht (o.a Golden Tower)

Bovenste 3 op slechts 15 min van elkaar vandaan.

Vathorst & Riezenbos in Amersfoort kan je ook nog meepakken.

Geen punt ;)

Maar wat je zegt, die brutal buffalo is gewoon dikke prima. Zowiezo heel die predator lijn ze zijn daar alleen nu stikduur.

Wat ik zou doen als ik jou was is ff doorrijden naar vechtweelde. Die zit in diezelfde straat maar daar heb je wel veel meer keus nog. Prijzen natuurlijk niet laag meer maar dan heb je oa:

Blitzbomber 129
Saga continues 119
FU 109 etcetc...

Ik zou daar ff gaan snuffelen :thumbsup:
ah toppp thanks!!!!

Oke 3 verschillende compounds. Heb nog geen keuze kunnen maken. Peking Opera of Himalaya Heights momenteel alle 2 €160 per stuk of toch de Shatterstorm €180?

Oke 3 verschillende compounds. Heb nog geen keuze kunnen maken. Peking Opera of Himalaya Heights momenteel alle 2 €160 per stuk of toch de Shatterstorm €180?

Dat is een flinke gok.

Of RiaKeo = bewezen, of WTF = afwachten wat je krijgt.

Ikzelf zou het van de rest van mijn collectie & budget laten afhangen.
Heb je bijvoorbeeld al RiaKeo? Dan zou ik voor de Shatterstorm gaan.

Klein(er) budget en/of nog geen RiaKeo? Dan is het een kwestie van smaak tussen de twee boxen die je noemt, maar allebei zijn ze goed!

Ik zou dan voor de Peking Opera 100 gaan en duimen voor goed weer.

Maar als het budget het toe laat lekker beide doen. :thumbsup:

Back
Bovenaan