Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Het ligt er ook maar net aan wat je al besteld hebt. Als ik nog graag 200 euro zou willen besteden, zou ik ook eerder kijken naar een 800 shots blokje voor de leuk dan de TDS. Maar ergens is het ook wel weer zonde als je deze aanschaft en je er niks van meer van weet omdat je andere producten zo goed zijn. Dan zou ik eerder voor de TDS400 gaan.
Dat is ook waar.
Wil de 20mm bak gebruiken voor 19:00 voor de kindjes voordat ze naar bed gaan.

Voor 00:00 heb ik de Sodom en tournamentbox en nog wat assortiment cakes.

mannen, ik heb een budget van €500,-. Helaas dit jaar laat met bestellen ivm een kleine die in september geboren is ;) Wat zijn de musthaves dit jaar? normaal koop ik voor 30mm boxen maar ik zoek nu vooral goede cakes en misschien één tot enkele boxen.

mannen, ik heb een budget van €500,-. Helaas dit jaar laat met bestellen ivm een kleine die in september geboren is ;) Wat zijn de musthaves dit jaar? normaal koop ik voor 30mm boxen maar ik zoek nu vooral goede cakes en misschien één tot enkele boxen.
Golden Tower van Wolff spreekt mij erg aan (set van 3 cakes) https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/golden-tower-nieuw-2025.1800711/ nieuw dit jaar, dus nog geen straatervaring. 2 cakes van 25 en 1 van 30 mm.

Voor 30 mm kwaliteit kan je voor Riakeo gaan, enkele cakes, of 1 van de grotere boxen. Elegance deed het bij velen goed vorig jaar, vooral als je van blauw en goud houdt: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/elegance-compound.1795497/
Gracefulness, nieuw product, heeft color change, die lijkt me zelf wel wat: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/gracefulness-nieuw-2025.1800814/
Of anders de Cupido? https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/cupido.1795469/

Maarja, het is erg smaakgevoelig natuurlijk. Helaas bieden batches van dit jaar geen garantie om dezelfde kwaliteit als vorig jaar te halen, maar dit zou mijn advies zijn. En dan blijft er als je slim shopt nog wel wat budget over.

Hallo, Ik weet gewoon niet wat ik moet halen voor dit jaar.... Mijn budget is 600 euro en ik wil een mooie show neerzetten voor familieleden. Maar ik heb al zoveel compounds bekeken dat ik het gewoon niet meer weet. En aangezien hier de echte Pyro's zitten die weten wat mooi is zou ik graag om hulp willen vragen!

Hallo, Ik weet gewoon niet wat ik moet halen voor dit jaar.... Mijn budget is 600 euro en ik wil een mooie show neerzetten voor familieleden. Maar ik heb al zoveel compounds bekeken dat ik het gewoon niet meer weet. En aangezien hier de echte Pyro's zitten die weten wat mooi is zou ik graag om hulp willen vragen!

Zou dan zeker overwegen om de tailbakken van wolff erbij te doen. Midnight Serenade of de Hyper Trilogy. Dat zijn vaak wel de bakken die indruk maken in een showtje. Je zou ook kunnen kijken of je de Tailgate Fan of andere waaierbakken van Pyroshow kan toevoegen.

Mocht je de grens over gaan dan zou je ook nog kunnen kijken naar de 20mm showbakjes van El Gato.

Zou dan zeker overwegen om de tailbakken van wolff erbij te doen. Midnight Serenade of de Hyper Trilogy. Dat zijn vaak wel de bakken die indruk maken in een showtje. Je zou ook kunnen kijken of je de Tailgate Fan of andere waaierbakken van Pyroshow kan toevoegen.

Mocht je de grens over gaan dan zou je ook nog kunnen kijken naar de 20mm showbakjes van El Gato.
Wauw die tailbakken zien er mooi uit! Gaan er zeker een paar van op het lijstje! En die El Gato Terremoto is leuk om iedereen even wakker te houden!

Met je budget zou ik persoonlijk bij de tailbakken wegblijven. Zijn best aan de prijs.

Paar tips;

Blitzbomber van Rubro
Rambak van GBV
Cupido van Riakeo
Tds 400 van Magnum
Golden tower van Wolf
Angels 19s assortimentje erbij

Tailgate fan nu voor 80 euro bij vathorst in de aanbieding, heppie nog 520 euro over voor al jouw tips :p

Toch bang weer te weinig te hebben voor de vooravond, wil nog een kleine compound bij bestellen.

Of
Strong celebrations - 70 euro
Of
Thermal Jewels - 45 euro
Of
Supreme extreme assortiment doorlonten 75 euro
Of
Salvo star / gold schock a 75 euro…

Keuzes, keuzes, keuzes

Gefeliciteerd met de geboorte!

Hieronder wat tips voor cakes om naar uit te kijken:
Sutorobo Taki - Lesi (fontein)
Ex Machina - Lesli (fontein)
Orange Pride - Lesli
Tropicana - Hello Fireworks
Hyperrr - Hello Fireworks
Mysterious - Hello Fireworks
Phenomenal - Hello Fireworks
Palm Springs - Wolff
Climax - Wolff
Return of the Phoenix (ROTP) - Wolff
Evolution - Wolff
Gold Navy - Wolff (compound)
Bloody Chameleon - Rubro
Toxic - Riakeo
Cupido - Riakeo
Fury - Vulcan (assortiment)
Philadelphia Spitters - Magnum

En als finale bak: de Rebel 2.0 - Hello Fireworks.

Ik sla veel over want er is nog heeeeel veel meer moois te koop. Maar dit is een leuke start om op te focussen.

Hi! als jullie zouden kunnen kiezen tussen OF de Oriental Mandarin (rubro) OF Extraordinary (Riakeo) OF Super Flowers (geisha) EN Prima Willow Probox (bonbridge) wat zou je dan kiezen?

Back
Bovenaan