Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Ik zoek nog een must have compound bij bredavuurwerk, de ICB heb ik al. GO!

Ligt natuurlijk aan de rest van je lijst en voorkeur.

Ook zijn er in mijn ogen een paar boxen waar je nu op kan gokken voor een goede prijs want 14 oktober wordt alles duurder.

Zelf heb ik mijn oog op Lord Of The Gallery, maar ja nog geen filmpje niks..
Helaas hebben ze The Saga Continues van de site af, die stond hier bijzonder scherp geprijsd.

Andere interessante boxen, maar weet niet of het voor jou echte must haves zijn:

1. Jungle Viper Assault (ook een gok dus)
2. Rave From Hell (kwam goed over op de demo)
3. Hardcore Helium (wel duur nu vind ik)
4. De 300 & 400 shots display boxen (bewezen toppers)
5. Rocket Rhapsody (kleiner dan de rest, maar zeker een aanrader)

Maar ja ze hebben zo veel leuke boxen op de site dat de lijst net zo goed tot 15 kon gaan...

:thumbsup:

Ik heb eigenlijk, zo merk ik,hulp nodig bij bijna heel mijn bestelling :bonk:

Wat ik heb is een transbomber.
Wat ik zowiezo wil is Cairo cackling,al dan niet een karton.

Wat ik mooi vind,is het volgende:
Four legends ,Crown Collection Broekhoff
DRAGONS GLOW Rubro
Atmosphere Rubro
PLEASURE DOME China Red
Wipe Out China Red
MAGIC IN THE AIR China Red (deze is hier in de buurt niet meer verkrijgbaar zover ik weet,in ambacht zowiezo niet)
Waar ik nog over twijfel is of ik weer een crownbomber wil bestellen,die had ik vorig jaar al.

Bij bovenstaande is wel de vraag aan jullie,zijn er alternatieven voor (al dan niet goedkoper) ,welke zijn dat en waar kan ik die (het liefst in de omgeving drechteden) vinden ??

Een andere vraag,zijn er nog speciale bakken met spinners b.v. die de aandacht verdienen en een beetje "lief"geprijst zijn ?

Ik merk aan mezelf dat ik nu wel is wat apartere dingen wil dan "de geijkte effecten" zoals kleurtjes,palm,glitter,de 13 in een dozijn dingen in de 13 in een dozijn volgordes.

Alternatieven uit Belgie,van b.v. Funke of zo mag je van mij ook aandragen,daar wil ik ook nog heen,maar ik weet niet hoe de forumherders hier tegenover staan :confused:

Alvast dank voor de tips,hulp en info.

Back
Bovenaan