Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Bedankt allemaal, denk dat het toch 2x Transbomber word als ik het zo bekijk, denk dat nog met 1 fruitbak ertussen, nu nog even bekijken welke daarvoor in de buurt komt.

Toch nog een vraag:

Als jullie mochten kiezen voor nog een chaos finale met budget van ongeveer 350 iets meer of minder maakt niet uit wat zou je dan doen?

Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal, denk dat het toch 2x Transbomber word als ik het zo bekijk, denk dat nog met 1 fruitbak ertussen, nu nog even bekijken welke daarvoor in de buurt komt.

Toch nog een vraag:

Als jullie mochten kiezen voor nog een chaos finale met budget van ongeveer 350 iets meer of minder maakt niet uit wat zou je dan doen?
2x Crackle King
2x Rebel 2.0

Pak je de Beauty en heb je geld over om er nog een Outburst bij te pakken.. ben je denk ik evenveel kwijt als alleen de Artificial.

Bedankt! Ik ben uiteindelijk voor de Elegance gegaan. Aangezien ik de Corolla blue van Funke hoogstwaarschijnlijk dit jaar niet kan krijgen en als ik de filmpjes van de Beauty en Elegance naast elkaar bekijk de keuze voor mij makkelijk gemaakt was.

Sylvester Mainframe/Beyond Redemption nog nergens gezien dit jaar. Staat hoog op het verlanglijstje hier

Deze is bij Melis in Westkapelle te krijgen, had ie vorig jaar ook. Zal nog wel wat in zijn bunker hebben liggen. We hebben er dit jaar twee aangeschaft. Deze hadden we in 2023/24 in de vorm van de toen niet afgekeurde Beyond Redemption en wat een bak was dat. We kregen deze in Huizen ipv de afgekeurde Plainum Sensation, moesten wat bijbetalen maar echt nul spijt van.
In Belgie levert Tristar deze (in Baarle) onder een andere naam voor....275 euro. Nou...koop dan maar wat anders. Wij betaalden 160 euro per stuk.

Ik ben een blauw project aan het overwegen.
Wat vinden jullie van het idee?
Hebben jullie toevoegingen of aanvullingen?

2x Höllenfeuer Blue - FunkeNL
3x Blauw bengaals - Funke + 2x Melkbus - GBV
1x Skies of Blue - Hello Fireworks
1x Golden Willow Mine with Blue Pearl - Broekhoff
2x Eclypse - Riakeo (V-shape)
1x Turbo Fan - Hello Fireworks
1x Elegance - Riakeo

Blue Night Fire als je die nog kunt krijgen, hele fraaie box! Ik zie ook altijd graag de King of Blue (Katan) / Topaz Blue (Hello), mooi om in W te schieten.

Ik ben een blauw project aan het overwegen.
Wat vinden jullie van het idee?
Hebben jullie toevoegingen of aanvullingen?

2x Höllenfeuer Blue - FunkeNL
3x Blauw bengaals - Funke + 2x Melkbus - GBV
1x Skies of Blue - Hello Fireworks
1x Golden Willow Mine with Blue Pearl - Broekhoff
2x Eclypse - Riakeo (V-shape)
1x Turbo Fan - Hello Fireworks
1x Elegance - Riakeo
Je zegt laatst nog tegen me dat je geen project meer wilt maken omdat je er dan minder van geniet.. midlife crisis. Al een cabrio gekocht maat?

Funke - Corolla Blue :biertje:

Back
Bovenaan