StingrayG6
VWC lid
OK, snap het nu!
Bedankt Gizmo.
Bedankt Gizmo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb die code ingegeven en krijg dan op alles een korting van 220 euro, dat bij mij neerkomt op een korting van 15%.
Ik zal morgen wel ff mail sturen. Moet zeggen dat het alleen cakeboxen zijn en verder geen andere 'kleine" cakes!
Ik denk dat die cakeboxen het verklaren, alle boxen tellen mee in de hoogte van de staffel, maar niet van elke box gaat de korting ook af.
pyro-freak
Dat is dan jammer.. Ik koop alleen cakeboxen vanwege een bepaald show element. Als ik voor zo'n fiks bedrag een stuk moet rijden, wil dan ook een aardige korting ervoor hebben. Inmiddels leuke aanbiedingen via PM gekregen, nu even kijken wat we ervan kunnen maken![]()
Worden de Zena producten bij jullie straks trouwens voor dezelfde mooie stuntprijzen aangeboden (bijvoorbeeld de Shock Syndrome) als op de Zena website?
Beste Kevin,
Bedankt voor jouw mail.
Zoals vermeld op onze (eigen) website bij ZENA, in onze Nieuwsbrief/flits en op de fora, gaan we na de presentatie de nieuwe ZENA-artikelen z.s.m. toevoegen aan onze eigen website. Dat heeft echter wel even tijd nodig. Op dit moment zitten we nog te wachten op input van ZENA, we hebben nog niet eens productafbeeldingen...
Wij zijn officieel ZENA-dealer en verkooppunt en dus kun je op de ZENA-site ons selecteren als afhaalpunt. ZENA biedt inderdaad via haar eigen website diverse aanbiedingen. Sommige zullen wij volgen, maar sommige ook niet. De ZENA-site is van ZENA, net zoals de aanbiedingen die daar voorbij komen. De Flower Power hadden wij bijv. nog nooit van gehoord totdat we vanochtend dat artikel op de ZENA-site zagen. Ook de Freak-actie is niet van toepassing op de ZENA-site of de daar aangeschafte artikelen.
We verwachten dat in de komende dagen meer duidelijkheid komt en de nieuwe artikelen aan onze eigen website worden toegevoegd. Dus nog even geduld a.u.b.!!
Met vriendelijke groet,
Huisman Vuurwerk Team
Mail [email protected]
Web http://www.huismanvuurwerk.nl
FB http://www.facebook.com/HuismanVuurwerk
De producten die nu uitverkocht zijn blijven wel op de website staan. wil dit dan zeggen dat ze terugkomen of laten jullie ze gewoon staan omdat het kan?![]()