Huisman Vuurwerk

Gizmo, hoe zit het met de Sovjet Shooters collectie? Gaan jullie deze collectie dit jaar weer verkopen?

We zouden wel willen dat we die artikelen net als vorig jaar weer gaan verkopen maar we mogen het helaas niet. Inmiddels staan de fora er al redelijk vol mee: de Soviet Shooters zullen alleen verkocht gaan worden door een winkelketen met spullen voor in de tuin. Wel hebben we nog de Malenkov en Molotov die we nog verkopen en die zeker ook haal gaaf zijn. Maar de rest dus helaas niet...

Tijd voor een update:

Inmiddels staan bijna alle grotere cakes, pijlen en niet te vergeten de boxen van Rubro op de site van Huisman Vuurwerk. Voor een gedeelte hebben deze artikelen een speciale aanbiedingsprijs. Deze kreet kennen velen van jullie vast nog wel van vorig jaar. Het betekent namelijk dat de Freak-actie op deze artikelen helaas niet mogelijk en daardoor niet van toepassing is, maar dat het wel gelukt is om voor deze artikelen een stukje vaste korting te regelen. Je kunt deze artikelen vooral herkennen door de volgende zin in de Productomschrijving op de website: "Op dit product is een speciale aanbiedingsprijs van toepassing. Overige kortingsbonnen, -acties en -codes zijn op dit product helaas niet toepasbaar." Op alle "gewone" aanbiedingen is de Freak-actie uiteraard wel van toepassing.

Ook van Lesli zijn er een aantal nieuwe artikelen toegevoegd zoals de Spyder (de raket) en de Double Dragon. Artikelen zoals de King Cobra, Big Momma, enz. stonden er al eerder op. De komende dagen zullen de wat kleinere Rubro-artikelen ook nog worden toegevoegd. De nieuwe ZENA- en Royal-artikelen voegen we toe zodra deze gelanceerd zijn.

De website van Huisman Vuurwerk vind je hier: http://www.huismanvuurwerk.nl en meer info over de Freak-actie is hier te vinden: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...2013-2014-tot-30-korting-bij-Huisman-Vuurwerk

Van de golden tarantula gaat nog 30%af of niet?

Dit is een mooi voorbeeld van een artikel waarvan je misschien zou verwachten dat deze een speciale en dus vaste aanbiedingsprijs zou hebben. Maar dat is dus inderdaad niet het geval en de Freak-korting gaat hier dus nog gewoon vanaf!! Het percentage is afhankelijk van het totaal van jouw bestelling(en) dat immers de hoogte van jouw persoonlijke staffel bepaalt. Meer hierover lees je in het Freak-actie topic.

Laatst bewerkt:
Moet zeggen dat jullie een hele mooie site hebben.
Overzichtelijk, duidelijk en goede aanbiedingen voor de freaks.
Thanks.

Inderdaad erg mooie website.
Dit jaar alleen geen extra aanbiedingen als (Weekaanbieding) ??

Ik mis wel de scherpe aanbiedingen zoals vorig jaar de Red Shadow in de aanbieding was (van €13.95 voor €6.50) (De wat kleinere potten) Er zitten een hele hoop scherpe aanbiedingen bij, maar voor mensen met een wat kleiner budget vind ik het aanbod wat kleiner ?

Al met al ben ik al wel weer heel erg blij met deze super freak korting(en)!

Bedankt Theo..

Trots meldt Huisman Vuurwerk dat wij als eerste winkelier in NL de producten van ZEN Fireworks zullen gaan opnemen in ons assortiment. Op korte termijn zullen de artikelen aan onze website worden toegevoegd!

Zojuist is de volledige collectie van ZEN Fireworks toegevoegd aan de website van Huisman Vuurwerk. En daar blijft het niet bij: in samenwerking met ZEN bieden wij ter introductie deze prachtige nieuwe artikelen aan met een extra hoge korting!! Het betreft hier speciale aanbiedingsprijzen waar dus geen extra korting met de Freak-actie vanaf gaat, maar met deze prijzen is dat naar ons idee ook niet nodig!

Je vindt onze ZEN Fireworks aanbiedingen hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/zen-fireworks

Daar zijn ze dan: de Weekaanbiedingen!!

Op veler verzoek zijn de Weekaanbiedingen dit jaar ook weer van de partij bij Huisman Vuurwerk!! De naam zegt het al: elke week bieden we een aantal producten tegen veelal belachelijk lage prijzen aan. Daarbij geldt Op = Op en de aanbieding geldt ook echt maar voor één week.

Omdat de prijzen van deze aanbiedingen al zo laag liggen, vallen de Weekaanbiedingen buiten de Huisman Vuurwerk Freak-actie. Maar de waarde van eventueel bestelde Weekaanbiedingen tellen we wel op bij het totaal van jouw bestellingen voor het bepalen van de hoogte van jouw kortingsstaffel zodat deze wel meestijgt!

Je vindt de Weekaanbiedingen hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

gekheid die Hot.Hot,hot VOOR 3.95. Zet er 10 naast elkaar. En de hele straat is een hele vuurwerk wolk haha :) En Ingloruis baster voor 23. Is ook echt te gek :)

@Gizmo, Is het al bekend of er dit jaar bij Huisman de mogelijkheid komt om kartonnen te bestellen van de leveranciers waar zij vuurwerk van verkopen en van andere leveranciers?

Qua prijzen volgen wij onze leveranciers. En een kartonprijslijst hebben we niet maar ben je serieus geinteresseerd in een karton stuur dan even een mail naar [email protected]

@vuurwerk-freak: ik weet niet waarom maar ik kan niet reageren op PM's. Stuur aub even een mail naar [email protected] dan worden jouw vragen zsm beantwoord!

Als ik voor 1400 euro bestel, wat krijg je dan voor korting???

Wat Lambal zegt klopt theoretisch, in de praktijk is het anders. Maar dat hangt af van wat je bestelt. We hebben enorm veel artikelen in de aanbieding. Daarbij is het mogelijk om met EUR 1.400 voor EUR 2.500 adviesverkoop te halen. Daarnaast hebben we natuurlijk onze Freak-actie:http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...2013-2014-tot-30-korting-bij-Huisman-Vuurwerk

Als je wil weten hoeveel er van EUR 1.400 af zou gaan, kunnen we obv alleen een bedrag niet zeggen. Kortingen verschillen per leverancier/lijn/artikel. Bekijk het via onze site en met de code van de Freak-actie of stuur een mail met jouw artikellijst naar [email protected] zodat we jou erbij kunnen helpen!

Ik heb die code ingegeven en krijg dan op alles een korting van 220 euro, dat bij mij neerkomt op een korting van 15%.

Ik zal morgen wel ff mail sturen. Moet zeggen dat het alleen cakeboxen zijn en verder geen andere 'kleine" cakes!

Wat Lambal zegt klopt theoretisch, in de praktijk is het anders. Maar dat hangt af van wat je bestelt. We hebben enorm veel artikelen in de aanbieding. Daarbij is het mogelijk om met EUR 1.400 voor EUR 2.500 adviesverkoop te halen. Daarnaast hebben we natuurlijk onze Freak-actie:http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...2013-2014-tot-30-korting-bij-Huisman-Vuurwerk

Als je wil weten hoeveel er van EUR 1.400 af zou gaan, kunnen we obv alleen een bedrag niet zeggen. Kortingen verschillen per leverancier/lijn/artikel. Bekijk het via onze site en met de code van de Freak-actie of stuur een mail met jouw artikellijst naar [email protected] zodat we jou erbij kunnen helpen!

Back
Bovenaan