Huisman Vuurwerk

Bedankt voor het uitgebreide antwoord, de aanbiedingen waren super. Ik kom zeker bij jullie terug, en mogelijk met een paar cente extra door de rente haha:idea:

Beste Mede-Vuurwerkliefhebbers,

Het is inmiddels alweer april en tijd voor de eerste echte update van 2013!!

Zoals eerder aangegeven hebben we afgelopen verkoopseizoen geëvalueerd en staat 2013 voor Huisman Vuurwerk vooral in het teken van verdere verbetering en optimalisatie. Verschillende aandachtspunten zijn meegenomen in gesprekken met bestaande en (mogelijke) nieuwe leveranciers en de website wordt bijvoorbeeld op dit moment onder handen genomen om nog wat puntjes te verbeteren.

De afgelopen maanden hebben we verschillende beurzen en evenementen bezocht en in onze zoektocht naar mooie, bijzondere, nieuwe en innovatieve vuurwerkproducten hebben we voor NL-begrippen al een heleboel mooie spulletjes gezien. Verder lopen de gesprekken met onze bestaande en mogelijke nieuwe leveranciers voorspoedig. Voor de zomer hakken we de knoop definitief door met welk assortiment we jullie dit jaar gaan verwennen!!

Verder kunnen we alvast verklappen dat er ook dit jaar natuurlijk weer een Freak-actie zal zijn. Daarnaast zijn we de mogelijkheden aan het bekijken om dit jaar voor het eerst een Vuurwerkdemo te verzorgen. Uiteraard mag een spectaculaire finale daarbij niet ontbreken… :D

Via onze Nieuwsbrieven en via de fora zoals hier op VWC zullen we jullie op de hoogte blijven houden van de laatste nieuwtjes. Dus meld je aan voor de Nieuwsbrief via onze site en/of blijf dit topic volgen! Wil je zeker weten dat je niets mist, maak dan een account aan op onze site en meld je aan voor de Nieuwsbrief. Heb je al wel een account maar weet je niet zeker of je je aangemeld hebt voor de Nieuwsbrief? Controleer het in je Account-instellingen. Aanmelden en/of checken doe je via http://www.huismanvuurwerk.nl

In de tussentijd kun je je natuurlijk blijven vermaken met ons CAT.1-assortiment :). Wat we daarin te bieden hebben kun je hier terugvinden http://www.huismanvuurwerk.nl/cat.1-vuurwerk

Mochten jullie wensen, ideeën, suggesties, enz. hebben laat ze dan vooral weten! Plaats ze hier in dit topic of stuur een mail naar [email protected]. Alvast bedankt!!

Wordt weer vervolgd…

Aangezien Huisman vuurwerk een leuke collectie aan cat.1 vuurwerk verkoop ben ik hier eens gaan kijken. De gastvrijheid was weer top en heb leuk gebabbeld over hoe kan het ook anders vuurwerk haha. Na twee tassen vol met cat.1 vuurwerk ingeslagen te hebben, kan ik weer wat kruutdampen inhaleren

Bedankt Huisman vw en tot de volgende keer.

Was inderdaad een goeie winkel, alles netjes geleverd. mooie kortingen, wat wil je nog meer ;D. Kan niet w8en tot hij weer geopend is die 9 hypnotised staan me zo aan t kiekuh.. :X

Haha!! Jaja, het lijkt rustig aan het Huisman-front maar ik kan je vertellen dat er keihard wordt gewerkt aan het rap naderende nieuwe seizoen. Op dit moment is er veelvuldig en soms bijna dagelijks contact met diverse importeurs. Heel binnenkort kun je hier weer een update verwachten met interessante nieuwtjes!!

Huisman Vuurwerk is aanbeland in de laatste fase van de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Zoals aangegeven volgt er binnenkort weer een update maar omdat we website van Huisman Vuurwerk nu alweer tientallen bezoekers per dag trekt, ook al kan er nog niet besteld worden, toch maar even dit berichtje:

Op dit moment wordt er gewerkt aan de website en is deze soms even niet bereikbaar. Geen paniek, het is iets tijdelijks! :)

Ik hou de berichtgeving hier in de gaten, ben benieuwd naar het assortiment en de aanbiedingen. Klopt het dat de Hypnotized niet meer vekrijgbaar is weet u hier iets van af?

En dat was vorig jaar ook al zo... helaas. Toch wel één van mijn persoonlijk favorieten. Erg jammer dat deze er vorig jaar bij ZENA uit is gegaan. Het voordeel was wel dat we er bij Huisman in samenwerking met ZENA een mooie actie mee konden doen. Maar... wij hebben natuurlijk zo links en rechts al wat leuke nieuwe dingen voorbij zien komen van verschillende importeurs en daar zitten dikke fluiters bij... :wink:

Oh ja nog even dit: we zijn de site, incl. producten, prijzen, voorraad-aantallen, enz. nog aan het updaten. Dat betekent dat de info die er nu staat nog aangepast gaat/kan worden. Straks bij de opening van het nieuwe seizoen zullen we er uiteraard voor zorgen dat alles klopt!

Heh, hoop nog 9 van deze te scoren voor een leuk prijsje, heb er nog 1 staan, samen met 10x spanish storm, 10x eagle flight, en waarschijnlijk 10x vodka whistle als fluitproject. geen ander vuurwerk dit jaar, maar 1 project :P. ik hoop dat t allemaal gaat lukken, en mooi op film komt.
Ik zal de voorraadlijsten er morgen even voor je op nalopen...

Ik had vorig jaar een karton waarvan 8st in een project verwerkt das was een super geweld. Ik had voor dit jaar weer een karton op me wens lijstje gezet.

We gaan ons best voor jullie doen mannen, meer kan ik niet beloven. Ze zijn namelijk officieel uit het assortiment van ZENA NL maar je weet maar nooit. Op de voorraadlijsten komen ze op dit moment niet meer voor...

Wie weet valt er van zena nog een restvoorraad over te kopen. Of van een ander winkel die ze niet kwijt krijgt en ze voor een kleine prijs weg wilt doen :)

Vanaf ongeveer wanneer kan je voor dit jaar bestelen. Het lijkt me handig om al een paar maand van tevoren wat te kunnen bestelen zo kan je elke maand een paar tientjes bestelen zodat je niet hoeft te sparen tot het einde van het jaar haha. Want dat gaat altijd moeilijker dan een paar keer wat bestellen :)

Huisman heeft vorig jaar al de volledige restvoorraad van ZENA NL ingeslagen Fernando, daarom kon er zo'n strakke actie mee gedaan worden. Maar je weet het nooit, we zijn druk bezig om voor de liefhebbers van deze cake nog iets voor elkaar te krijgen. En net als voorgaande jaren zullen we zeker niet wachten tot het eind van het jaar om de webshop open te gooien en met mooie acties te komen, hou de fora in de gaten of meld je aan voor onze nieuwsbrief via onze website dan weet je het als eerste!

Update Huisman Vuurwerk

Update Huisman Vuurwerk

Zoals beloofd hier weer een update van Huisman Vuurwerk!!

Nieuwe producten
We hebben de afgelopen maanden verschillende keren met onze vaste leveranciers ZENA, Rubro en Lesli aan tafel gezeten. Met hen hebben we terug- maar vooral ook vooruit gekeken. Soms was dat best kritisch, maar altijd bedoeld om de samenwerking en/of producten te verbeteren. Want daar hebben we allemaal wat aan! We zullen in ieder geval doorgaan met de collecties van deze importeurs en hun prachtige nieuwe producten toevoegen aan ons assortiment. Zodra zij hun nieuwe producten officieel lanceren voegen wij ze toe aan onze website.

Uitbreiding aanbod
Daarnaast hebben we ook met andere importeurs gesproken zodat we ons aanbod nog meer af kunnen stemmen op jullie wensen. Wat we daar op dit moment over kunnen en willen zeggen is dat er in ieder geval één importeur bij gaat komen. Wie dat is horen jullie binnenkort...

Nog meer nieuws
Ander nieuws is dat we betrokken zijn bij een nieuw initiatief waar we helaas nog niets over kunnen zeggen. We weten het, het is een dooddoener zonder verdere details. Maar jullie kennen ons inmiddels: als we het doen, doen we het goed! We willen daarom niet het risico lopen dat we jullie al helemaal gek maken en dat het vervolgens dit jaar nog niet gaat lukken. We kunnen in ieder geval beloven dat het heel vet wordt en zodra we er echt iets over kunnen zeggen melden we dat meteen hier!!

Freak-actie 2013-2014
Natuurlijk mag ook dit jaar de Huisman Vuurwerk Freak-actie met mooie kortingen niet ontbreken. En de populaire Weekaanbiedingen komen ook weer terug. Zodra we echt weer gaan starten met de verkoop zullen we jullie hier meer over vertellen.

Website
Maar daar blijft het niet bij, ook de website zelf hebben we kritisch bekeken. Meerdere bestellingen met allemaal verschillende afhaaldagen en -tijden? Een pak bonnen meenemen bij het afhalen en er bijv. één vergeten of kwijt geraakt? Je rot zoeken naar de naam van die gave cake van vorig jaar zodat je die dit jaar weer kunt bestellen? Allemaal verleden tijd dadelijk...

Let's go!!
Nou horen we jullie denken: mooie verhalen maar actie is wat we willen! We vragen nog heel even geduld, de komende tijd worden de laatste puntjes op de “i” gezet. Maar daarna gaan we echt los!!

Back
Bovenaan