Huisman Vuurwerk

Huisman heeft zijn vertrouwen zeker niet beschaamd! Ik heb vanmorgen mijn bestelling gehaald bij deze top winkel, was er nog nooit geweest maar het is sowieso een erg mooie zaak. Schrok wel toen ik er aan kwam, want moest de auto zo'n 100-200 meter verderop parkeren en dat is aardig ver lopen als je 3grote dozen mee moet nemen... Maar toen ik binnen kwam (groot team stond klaar) werd ik hartelijk ontvangen en na de controle was alles in orde en werd er mijn bestelling met een winkelwagentje door het personeel naar mijn auto gebracht. Echt TOP!! Volgend jaar zeker weer, super service super winkel super actie.. Wordt een super oud&nieuw! Gizmo jij ook bedankt voor alles, jouw vertrouwen in huisman is zeker niet onterecht!

Geen klagen bij Huisman. Mooi opgezette winkel, prima service (ook tijdens de voorverkoop) en niet druk in de winkel. Ik heb maar weinig meegemaakt dat ik direct aan de beurt ben, de bestelling klaarstaat, rustig wordt gecontroleerd en dat ik binnen 5 minuten (langer was het echt niet) weer buiten stond. Daarnaast was alles ook gewoon aanwezig (ook van Rubro).

Deze winkel ga ik volgend jaar zeker weer in de gaten houden!

Ook ik ben hardstikke tevreden met de service van huisman! Had op een laat moment nog per mail aangegeven of het op een andere datum kon. Dat kon maar net, en zou erop neer komen dat ik er bij gepropt werd. Daar aangekomen werd ik meteen geholpen, en omdat het even kon duren, stond er koffie en oliebollen. Binnen 20 minuten was de bestelling alweer klaar! Top service! Thnx huisman!

Ik heb stuk voor stuk genoten van al de mooie producten die afkomstig waren van Huisman! Mooi spul en dat allemaal met de freakactie voor een leuk prijsje. Ga zo door zou ik zeggen!

En jij natuurlijk ook de beste wensen voor 2013 en we zien elkaar vast wel weer dit jaar.

Beste allemaal,

Namens Huisman Vuurwerk wil ik graag iedereen bedanken voor alle mooie woorden, dat motiveert om vooral op de ingeslagen weg door te gaan! En mocht je de eerdere post niet gelezen hebben: iedereen de beste wensen voor 2013 namens het volledige Huisman Vuurwerk Team!!

De kruitdampen zijn inmiddels ook in Huissen neergedaald en bij Huisman zijn de voorbereidingen voor het volgende O&N alweer begonnen. Afgelopen jaar is intern geëvalueerd en de resultaten daarvan zullen in de gesprekken met de verschillende importeurs worden meegenomen. Hetzelfde geldt voor een aantal klantreacties. 2013 zal voor Huisman Vuurwerk vooral in het teken staan van verdere verbetering en optimalisatie.

Huisman was zelf m.n. ontevreden over het niet kunnen uitleveren van bepaalde producten die al maanden eerder waren besteld bij de leverancier(s) en de late beschikbaarheid van verschillende dummy's. Als 100-jarig bestaand familiebedrijf, waar klanttevredenheid en service centraal staan, is het van belang dat gemaakte afspraken ook echt waar worden gemaakt en hier valt nog wat verbetering te behalen door nog betere afspraken met de leveranciers te maken. Daarnaast zal bijv. de website doorontwikkeld worden waarbij vooral het optimaliseren van het gebruikersgemak centraal zal staan. Uiteraard wordt iedereen via dit topic op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Ook dit jaar zal Huisman diverse beurzen en evenementen bezoeken, verschillende importeurs spreken en wederom de uitdaging aangaan om ervoor te zorgen dat er aan het eind van het jaar weer een mooi assortiment aangeboden wordt. En natuurlijk zal een mooie Freak-actie niet ontbreken... :)

Mochten jullie wensen, ideeën, suggesties, enz. hebben laat ze dan vooral weten! Plaats ze hier in dit topic of stuur een mail naar [email protected]. Alvast bedankt!!

Tot slot nog een persoonlijke toevoeging: namens mijzelf dank voor de mooie woorden rondom mijn inzet en betrokkenheid bij Huisman Vuurwerk. Ook bij Huisman is dat niet onopgemerkt gebleven en ik mag dan ook vol trots vertellen dat ik gevraagd ben om bij Huisman in dienst te treden. Een unieke kans om van mijn hobby mijn werk te maken en daar heb ik dan ook volmondig ja tegen gezegd! Er verandert verder niet veel, ik ben wie ik ben en blijf mij inzetten om importeurs, winkeliers en freaks dichter bij elkaar te brengen!!

Huisman is na afgelopen jaar mijn nieuwe favoriete vuurwerk winkel! Goede kortingen, een zeer breed assortiment en prima service. Bedankt!

Eigenlijk best een trieste aanblik, zo'n lege bunker:

20130110_140123 klein.jpg

Maar gelukkig heeft Huisman nu het hele jaar een CAT.1 Vuurwerk wand in de winkel:

20130111_144909 klein.jpg

Lekker hoor!!

Ik weet niet of de mogelijkheid er al is, maar anders zou het mooi zijn als het mogelijk wordt om kartonnen van andere importeurs bij Huisman te bestellen.

Julie freaksite was dit jaar al vroeg geopend. Zal dat dit jaar weer zo zijn en wanneer zal dat ongeveer zijn?

Julie freaksite was dit jaar al vroeg geopend. Zal dat dit jaar weer zo zijn en wanneer zal dat ongeveer zijn?

Haha, je bent er mooi op tijd bij!! Dat durf ik nu nog niet te zeggen, maar uiteraard wordt er tegen die tijd hier weer melding van gemaakt. Wil je zeker weten dat je niets mist, maak dan een account aan op de site en meld je aan voor de Nieuwsbrief. Heb je al wel een account maar weet je niet zeker of je je aangemeld hebt voor de Nieuwsbrief? Controleer het in je Account-instellingen!

Aanmelden en/of checken doe je via http://www.huismanvuurwerk.nl

Ja zaten veel mooie dingen tussen en tegen de tijd dat ik wilde bestellen was een deel al weg waardoor er besloten werd ergens anders te bestellen. Vandaar.. Ok bedankt voor de info!!

@Gizmo. Kun jij iets zeggen over de mogelijkheid om kartonnen van andere importeurs bij jullie te bestellen? En wanneer wordt er bekend van welke importeurs jullie dit jaar vuurwerk gaan verkopen? Alvast bedankt!

@Gizmo. Kun jij iets zeggen over de mogelijkheid om kartonnen van andere importeurs bij jullie te bestellen? En wanneer wordt er bekend van welke importeurs jullie dit jaar vuurwerk gaan verkopen? Alvast bedankt!

De komende maanden gaan we ons weer verdiepen in de nieuwste ontwikkelingen en assortimenten van de verschillende importeurs. Daarbij zullen we natuurlijk ook met verschillende importeurs aan tafel gaan zitten en zullen we jouw vraag over kartonnen van andere merken meenemen. Zoals verder voor alle verkooppunten geldt zullen we niet eerder dan aankomende zomer de knoop doorhakken met welk assortiment we het nieuwe Verkoopseizoen in zullen gaan. Via onze Nieuwsbrieven en via de fora zoals hier op VWC zullen we jullie op de hoogte blijven houden van de laatste nieuwtjes. Dus meld je aan voor de Nieuwsbrief via onze site en/of blijf dit topic volgen!!

De komende maanden gaan we ons weer verdiepen in de nieuwste ontwikkelingen en assortimenten van de verschillende importeurs. Daarbij zullen we natuurlijk ook met verschillende importeurs aan tafel gaan zitten en zullen we jouw vraag over kartonnen van andere merken meenemen. Zoals verder voor alle verkooppunten geldt zullen we niet eerder dan aankomende zomer de knoop doorhakken met welk assortiment we het nieuwe Verkoopseizoen in zullen gaan. Via onze Nieuwsbrieven en via de fora zoals hier op VWC zullen we jullie op de hoogte blijven houden van de laatste nieuwtjes. Dus meld je aan voor de Nieuwsbrief via onze site en/of blijf dit topic volgen!!

Dank voor je reactie! Ik zal Huisman zeker blijven volgen!

Gizmo74

Komt er bij Huisman vuurwerk ook een uitverkoop?

Groeten Tommy

Bij Huisman hebben we afgelopen jaar van september t/m december al uitverkoop gehad onder de categorie Aanbiedingen waar op een gegeven moment meer dan 80 producten stonden. Een deel daarvan is met nog eens een extra scherpe prijs aangeboden als Weekaanbieding.

Oftewel: wij hebben ervoor gekozen om die tijdens het seizoen al aan te bieden als meepakker zodat je er tijdens afgelopen Oud & Nieuw al meteen van kon genieten. Daardoor is er ook niet veel restvoorraad die wij eventueel als uitverkoop aan zouden kunnen bieden.

De gesprekken met bestaande en nieuwe leveranciers/importeurs lopen en zodra we bepaald hebben hoe ons assortiment er komend Verkoopseizoen uit komt te zien, kunnen we besluiten welke producten we eventueel in de aanbieding gaan doen.

Scheelt ook weer, kun je jouw budget nog even apart zetten en rente trekken... :)

Back
Bovenaan