Huisman Vuurwerk

Had ik graag voor je gedaan Djaimy, maar wij voeren EVO dit jaar voor het eerst en hebben i.v.m. deze start voor een selectie van het EVO-assortiment gekozen i.p.v. alle artikelen. De Acatenango zit daar helaas niet bij...

Oh verrekt Erwin, ik zie hem inderdaad niet op de site staan, sorry. Nouja, dan maar afwachten wat ik krijg met het ophalen :thumbsup:

Ontzettend bedankt voor de gave foto's, erg sfeerverhogend. Altijd benieuwd hoe groot die nieuwe artikelen weer zijn.

Eerder vandaag hebben de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief-abonnees weer digitale post ontvangen. Een samenvatting:

Aftellen begonnen!!
De laatste week tot aan Oudejaarsdag is aangebroken! En ook al mogen we ook dit jaar pas vanaf 18.00 uur afsteken, we kijken er enorm naar uit! Maar voordat het zover is, staat ons nog een aantal drukke dagen te wachten. De laatste puntjes worden op dit moment op de "i" gezet voor de 3 drukste dagen in het jaar. Maar we zijn er klaar voor!

Verplichte Pijlenstandaard
De Overheid heeft bepaald dat bij iedere bestelling waar een pijlartikel in zit, verplicht een veilige Pijlenstandaard mee verkocht dient te worden. Dat betekent in de basis dat de besteller verplicht is om een Pijlenstandaard aan te schaffen. De winkelier krijgt de verantwoordelijkheid om hierop toe te zien.

Inmiddels is ook bekend gemaakt dat als je bij het afhalen aan kunt tonen dat je er al één hebt, je er niet nog één aan hoeft te schaffen. Vergeet deze dan niet mee te nemen bij het afhalen, een foto of bon is helaas niet voldoende. Bestel je een pijlenpakket, losse vuurpijl of een pakket waar 1 of meerdere pijlen in zit? Zorg er dan in ieder geval voor dat je er een Pijlenstandaard bij bestelt als je die nog niet hebt. Je hebt er al één voor € 1,99!! Je vindt 'm hier: Veiligheidsartikelen

Bijbestellen
Mocht je nog wat toe willen voegen aan jouw bestelling, doe dat dan nog even snel nu! Want dat kan namelijk nog en dat scheelt weer extra wachten bij de Losse Verkoop-balie bij het Afhalen. Log daarvoor eerst in op onze website voordat je artikelen in jouw Winkelwagen stopt. Onze website selecteert dan automatisch jouw eerder gekozen Afhaaldag en -tijd en wij zorgen er dan voor dat alles tegelijkertijd klaar staat bij het afhalen!

Kies dus niet zelf een andere Afhaaldag en/of -tijd want dan gaat het niet goed. Helaas kunnen we dat in deze drukke periode dan ook niet meer corrigeren en zou je twee keer moeten komen voor het afhalen. Gezellig, maar natuurlijk niet helemaal de bedoeling!!

Verzamelbon uitprinten
De Verzamelbon-functie is ook weer geactiveerd. Met deze functie kun je als je meerdere bestellingen hebt, deze eenvoudig met 1 druk op de knop in één bon uitprinten. Handig voor jou bij het afhalen, je weet zeker dat je geen bon vergeten bent. En handig voor ons bij het inpakken van jouw bestelling(en). Ook als je jouw Afhaalbon kwijt bent of als er een aanpassing is doorgevoerd, dan kun je deze functie gebruiken om jouw bon uit te printen.

Het kan zijn dat het totaalbedrag dat op de Verzamelbon staat wat afwijkt van wat het was maar dat doet er eigenlijk niet zoveel toe, als de artikelen en aantallen maar kloppen en dat is het geval! Ook kan er bij een artikel het woord "Uitverkocht" staan maar laat je daar vooral niet door afleiden, jij hebt op tijd besteld dus voor jou zijn die artikelen er gewoon.

Je vindt de Verzamelbon-functie in Mijn Account op onze website.

Tot zover deze Nieuwsbrief, Fijne Kerstdagen en heel graag tot bij het afhalen!

Merry_Christmas.jpg

Gisteren hier geweest. Ik had grote ellende verwacht qua parkeren, maar dat is hier keurig onder controle. Ook het naar de auto brengen is perfect geregeld en er lopen zelfs mensen mee.

Ook de bestelling wordt netjes mee doorgelopen. Goede service hier!

Gisteren hier mijn bestelling opgehaald. Zoals gewoonlijk snel geholpen en bestelling gecontroleerd samen met een personeelslid van Huisman.

Hoeveelheid neemt ieder jaar iets af maar kom er toch graag ieder jaar weer terug voor wat los stookspul.

As always was alles hier ook weer top geregeld. Was vrij snel aan de beurt & de medewerkers nemen echt de tijd om samen even goed te checken of je bestelling wel compleet is. Als klapper op de vuurpijl brengt iemand je bestelling dan ook nog voor je naar de auto.. wat wil je nog meer? Dit jaar bestel ik hier uiteraard gewoon weer, tot dan! :bye:

De service was weer top dit jaar! Alles geleverd behalve de Epulz maar daar hebben we een oplossing voor gevonden. 1 tip: gebruik geen vuurpijlomdozen voor 20 cakes want bij mij begaf hij het al voor de deur van de winkel en lag alles op de straat (ze zijn ook niet te tillen trouwens).
De keus voor Evolution dit jaar erbij kan ik alleen maar toejuichen, volgend jaar kom ik daar zeker meer van halen (als Havana aan de Waal geen totaal vuurwerkverbod gaat uitvaardigen :bonk:).

De service was weer top dit jaar! Alles geleverd behalve de Epulz maar daar hebben we een oplossing voor gevonden. 1 tip: gebruik geen vuurpijlomdozen voor 20 cakes want bij mij begaf hij het al voor de deur van de winkel en lag alles op de straat (ze zijn ook niet te tillen trouwens).
De keus voor Evolution dit jaar erbij kan ik alleen maar toejuichen, volgend jaar kom ik daar zeker meer van halen (als Havana aan de Waal geen totaal vuurwerkverbod gaat uitvaardigen :bonk:).

Oeps, dat is balen van die doos! Bedankt voor de mooie woorden en tot later dit jaar want dat Vuurwerkverbod gaat er voorlopig niet komen hoor!

CAT.1 Vuurwerk!!

CAT1 Huisman Vuurwerk 2019.jpg

Ook in 2019 kun je het hele jaar door bij Huisman Vuurwerk terecht voor jouw CAT.1 Vuurwerk!! Op de foto zie je een greep uit ons assortiment. Maar let op: je kunt het alleen bij ons in de sportwinkel kopen en meenemen. Online bestellen is niet mogelijk omdat het versturen van vuurwerk, ook CAT.1, bij wet verboden is. Ons volledige CAT.1-assortiment kun je hier bekijken: https://www.huismanvuurwerk.nl/cat.1-vuurwerk

Onze openingstijden vind je hier: https://www.sport2000.nl/nl/pages/sport-2000-huisman/

Funke Luypears logo.jpg

Wij hebben zojuist mogen vernemen dat Huisman Vuurwerk officieel geselecteerd is om dit jaar zowel Funke als Luypaers aan te mogen bieden. De komende tijd zullen we meer info ontvangen en uiteraard met jullie delen. Wordt vervolgd!!

Goede aanwinst, Huisman Vuurwerk! Ik ben benieuwd hoe het assortiment eruit gaat zien van deze importeur en welke selectie jullie daarin maken. Ik ben benieuwd!

Webshop open en dubbele Freak-actie gelanceerd!
Gisteren was het dan eindelijk zover: de Huisman Vuurwerk-webshop is weer geopend!! Traditiegetrouw met een aantal mooie Openingsaanbiedingen en de bestaande assortimenten en artikelen.

Met de opening hebben we ook meteen onze Dubbele Freak-actie gelanceerd. Meer info hierover lees je hier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?54532-Freakactie-2019-Huisman-Vuurwerk

Binnenkort gaan we een enorme lading nieuwe artikelen toevoegen. Natuurlijk gaan we dat melden zodra dat gebeurd is.

Blijf als eerste op de hoogte van het laatste Huisman Vuurwerk-nieuws en meld je aan voor onze Nieuwsbrief: https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

Hulp gevraagd!

Kom jij weleens op de Huisman Vuurwerk-website? Dan kunnen we mogelijk jouw hulp gebruiken!

We zien in de backend van onze website dat regelmatig een foutmelding, een zgn. 400-melding, op onze website in beeld komt. Heb jij dat ook al eens meegemaakt? Dan horen we graag van je hoe en waarmee dat dan gebeurde. Dat kan via een PM hier op het forum maar mag ook per mail via [email protected].

Alvast bedankt voor jouw hulp!

Let op: Nieuwsbrief niet ontvangen?
Eerder vandaag hebben we de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief weer verstuurd.

Als jij je wel hebt aangemeld maar niets hebt ontvangen laat ons dat dan a.u.b. z.s.m. weten! Dat kan via een PM hier op het forum of per mail via [email protected]. Dan zullen we het even nakijken in ons Nieuwsbriefsysteem.

Een samenvatting van de Nieuwsbrief vind je hier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...man-Vuurwerk&p=1074587&viewfull=1#post1074587

Aanmelden voor de Nieuwsbrief doe je hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

Back
Bovenaan