Huisman Vuurwerk

Komt de Strong Celebration van Vuurwerkmania toevallig ook nog (beperkt) bij jullie in de webshop? Gezien jullie als pickup point niet op de site van Vuurwerkmania te selecteren zijn voor deze actie.

Eerder dit jaar hebben wij van Vuurwerkmania te horen gekregen dat wij deze niet kunnen verkopen omdat we niet mee doen met de Vuurwerkmania-site...

Komt na de kerst dacht ik een verzamelbon in je account..

Klopt idd. Rond de kerstdagen komt er een verzamelbon. Verdere informatie staat ook onderaan de site geloof ik. Bij meerdere bestellingen hoef je dus gelukkig niet alle bonnen mee:D. Anders had ik hier ook een aantal kantjes moeten uitprinten:blink:

Iemand toevallig al een idee wat de "gratis vuurwerk" producten zijn bij Huisman dit jaar?
Té nieuwsgierig..

1st keer huisman, zag er druk uit maar alles verliep wel redelijk snel en geordend. Alles compleet en werd ook gecontroleerd. Logistiek gezien als je een grote bestelling misschien niet de meest handige winkel, maar aanbod en de prijs dan wel weer.
Ik kreeg bij mijn bestelling van rond de €280 de restricted van barley legal.
Bedankt gizmo, was te druk om je ff de hand te schudden.

Vanochtend ook mijn bestellingen opgehaald bij Huisman Vuurwerk voor het 4e jaar op rij.
Alles stond netjes klaar en de bestellingen waren netjes compleet.
Service is hier gewoon top, altijd vriendelijk en vrolijk en met de wat grotere bestellingen wordt er met een winkelwagen mee gelopen.
Bij deze wil ik Huisman graag bedanken voor de top service :handsup:

Hier is alles goed voor elkaar. Het was vanmiddag heel druk in de winkel maar alsnog werden we heel goed geholpen. Vrij snel waren we aan de beurt. Alles werd ondanks de drukte cake voor cake afgecheckt op de lijst en in een winkelwagen gezet. Nadat alles kompleet was liep er een zeer vriendelijke medewerker mee naar onze auto's.

Super bedankt! Aanrader deze winkel.

Hier ook vanmorgen mijn bestelling opgehaald. Was erg druk, maar lang wachten op de bestellingen hoefde niemand. Er kwamen tijdens het controleren van de dozen nog nieuwe lading dus moesten even wachten, maar dat is natuurlijk geen probleem met een lekker oliebolletje en de mooie showroom daar! Konden alles makkelijk in winkelwagentjes kwijt en als het nodig was duwde een medewerker de karretjes naar de auto.

Al met al, altijd prima geregeld daar. Alles wordt goed gecheckt en gratis vuurwerk zat er gelijk bij, ondanks dat ik een deel in de freakactie had besteld en een deel in de voorverkoop.

Ik wens Erwin en het team nog veel succes de komende 2 dagen en tot volgend jaar!

Gisteravond ook mijn bestelling opgehaald en natuurlijk verliep het weer goed. Ondanks dat ik gebruik had gemaakt van de freakactie kreeg ik de Alpha van Vuurwerktotaal alsnog erbij:D

Bedankt en tot volgend jaar!

Gistermorgen mijn bestelling opgehaald, weer super geholpen. Inderdaad netjes alles afchecken van je bestelling en er werd netjes meegelopen naar de auto en geholpen met inladen! Aanrader dus :D

Back
Bovenaan