Huisman Vuurwerk

Onze extra actie is eerder vanavond afgelopen maar niet getreurd:

Onze gebruikelijke Freak-actie loopt nog even door!!

Voor meer info over onze Freak-actie met kortingen die op een aanzienlijk deel van ons assortiment op kan lopen tot 30% extra korting ga je naar de Startpost van dit topic: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?54532-Freakactie-2019-Huisman-Vuurwerk

En natuurlijk gaan we voorlopig ook nog even door met onze Weekaanbiedingen, er staan er nu nog een paar online van afgelopen week en aankomende vrijdag zullen we weer dagverse nieuwe plaatsen!

Je vindt onze website hier: www.huismanvuurwerk.nl

Facebook Huisman Vuurwerk:

Folderwerk 2019 in progress.jpg

WORK IN PROGRESS!! Jaja, de voorbereidingen bij Huisman Vuurwerk lopen volop. Hier zie je een kleine preview van onze nieuwe folders voor dit jaar met o.a. onze Vuurwerktotaal, Rubro Vuurwerk en Zenavuurwerknl artikelen...

#huisman #vuurwerk #huismanvuurwerk #rubro #vuurwerktotaal #volt #dumbum #zena #folder #vuurwerkfolder #feuerwerk #fireworks #voorbereidingen

Blijf ons volgen: https://www.facebook.com/HuismanVuurwerk/

Van onze FB-pagina:

funke-vuurwerk-1567506433_s.jpg

FUNKE NL!! Er is nieuws... het komt eraan! Binnenkort dan toch echt te bestellen: Funke NL!! En natuurlijk bij Huisman Vuurwerk verkrijgbaar. Binnenkort meer...

#funke #funkenl #huisman #vuurwerk #huismanvuurwerk #nederland #feuerwerk #fajerwerki #fireworks #eindelijk

Van onze FB-pagina:

Bekijk bijlage 49198

FUNKE NL!! Er is nieuws... het komt eraan! Binnenkort dan toch echt te bestellen: Funke NL!! En natuurlijk bij Huisman Vuurwerk verkrijgbaar. Binnenkort meer...

#funke #funkenl #huisman #vuurwerk #huismanvuurwerk #nederland #feuerwerk #fajerwerki #fireworks #eindelijk

Erwin kan je ook al vertellen op welke termijn Funke te bestellen is op jullie site? En komt er eventueel nog een leuke openingsactie?

Erwin kan je ook al vertellen op welke termijn Funke te bestellen is op jullie site? En komt er eventueel nog een leuke openingsactie?

Op dit moment hebben alle Dealers alleen videolinks, een lijstje met beperkte artikelinfo en adviesprijzen ontvangen. We weten dat er in ieder geval in winkel in NL is die met die info zijn gaan verkopen maar regelmatig is in NL de Adviesprijs niet de daadwerkelijke verkoopprijs. Daarnaast missen er ook nog artikelafbeeldingen.

We zijn wel voorbereidingen aan het treffen zodat we e.e.a. op onze site hebben staan. Maar je kent ons, we willen eerst 100% zekerheid voordat we de verkoop starten en als we het doen willen we het goed doen. Straks laten we jullie teveel betalen!!

En een Openingsactie? We zijn al een maand of 2 open... :wink: Waarschijnlijk bedoel je speciaal voor Funke maar ook dat is even afwachten of en wat de importeur daar nog mee doet.

Zojuist nog maar even een derde bestelling gedaan voordat de freakactie afloopt. Elk jaar erg tevreden, goede prijzen en service, en zeker ook omdat de kooien al van de cakeboxen af zijn.

p.s. Bij een leuke Funke actie ben ik nog wel over te halen voor een 4e bestelling, Gizmo ;)

Ik heb nog nooit bij jullie wat gehaald maar wil eigenlijk een bestelling plaatsen. Hoe en waar kun je bij jullie afhalen ivm parkeren enzo? :D

Ik heb nog nooit bij jullie wat gehaald maar wil eigenlijk een bestelling plaatsen. Hoe en waar kun je bij jullie afhalen ivm parkeren enzo? :D

Je bent van harte welkom!! Dit topic staat vol met enthousiaste verhalen van bestellers, dus lees eventueel nog even terug op bijv. de vorige pagina over afgelopen jaar. Parkeren kan niet direct bij ons voor de deur maar wel héél vlakbij zijn honderden parkeerplaatsen. We hebben ladingen winkelwagens en er loopt altijd iemand met je mee. Niets om je zorgen over te maken. En hee... in Huissen is het nog altijd GRATIS parkeren!!

Ik heb hier zojuist een tweede bestelling gedaan en ik moet zeggen dat ik dit echt een topwinkel vind. Na elke bestelling krijg je een persoonlijk geschreven mailtje, wat toch net wat klantvriendelijker overkomt dan een automatisch bericht. Ook het aanbod is erg ruim en de prijzen zeer scherp. Ik kijk al uit naar de afhaaldagen! :thumbsup:

Komt de Strong Celebration van Vuurwerkmania toevallig ook nog (beperkt) bij jullie in de webshop? Gezien jullie als pickup point niet op de site van Vuurwerkmania te selecteren zijn voor deze actie.

Back
Bovenaan