Huisman Vuurwerk

Bekijk bijlage 40456

WINNER!! Afgelopen week hebben we met de Facebook-pagina van Huisman Vuurwerk een volgende mijlpaal bereikt: 1.600 volgers!! Wij zijn erg trots op al onze volgers en daarom verloten we regelmatig prijzen: bij elke 50 nieuwe volgers gaat er een Huisman Vuurwerk Pyro Bag uit en bij elke 100 volgers zelfs een Vuurwerkwaardebon t.w.v. EUR 50,00!!

We hebben geloot en de winnaar is....tromgeroffel...

DAVE SCHEFFERS!!

Gefeliciteerd Dave, jij wint een Vuurwerkwaardebon t.w.v. EUR 50,00. Stuur ons z.s.m. een mail via [email protected]

Blijf ons vooral volgen, liken en delen want bij de 1.650 volgers gaat er weer een volgende prijs uit! Je vindt onze Facebook-pagina hier: https://www.facebook.com/HuismanVuurwerk/

Een pb sturen mag ook? Erwin en team Huisman Huisman vuurwerk bedsnkf voor de leuke actie en prijs

Gefeliciteerd Sjefke! De Der Hammer loopt volgens mij aardig hard, iedere keer als ik mijn verlanglijstje bekijk zijn er weer wat verdwenen. :D

Zojuist door Huisman Vuurwerk gebeld over de Blitzies die ik reeds had besteld. Omdat Zena tot dus ver alleen een regeling had getroffen met klanten die via de Zena website hadden besteld heeft Huisman zich echt in moeten zetten om hetzelfde mogelijk te maken voor bestellers in hun eigen webshop.. en dat is zeker gelukt! Het blijft natuurlijk zonde dat de Blitzies dit jaar niet komen, maar al met al heb ik er alleen maar meer vuurwerk voor teruggekregen. Erwin, bedankt voor de moeite & succes met die andere 40 telefoontjes! :thumbsup:

Kun jij ons misschien verblijden met wat foto's van de dummy's van nieuwe producten? Ik zag op Instagram namelijk dat de showroom er al weer piekfijn uitziet, inclusief nieuwe dummy's! :D

Kun jij ons misschien verblijden met wat foto's van de dummy's van nieuwe producten? Ik zag op Instagram namelijk dat de showroom er al weer piekfijn uitziet, inclusief nieuwe dummy's! :D

Natuurlijk kan dat! Nog voorkeuren? We hebben tientallen nieuwe producten en om die nou allemaal te gaan posten... :wink: :cool:

Natuurlijk kan dat! Nog voorkeuren? We hebben tientallen nieuwe producten en om die nou allemaal te gaan posten... :wink: :cool:

Super!! Ben wel benieuwd naar de Zena Shell kit, het effect van de 3e tube leek op het productfilmpje namelijk hetzelfde als de 2e. Ben dus wel nieuwsgierig welk effect er op de tubes zelf staat, daarnaast lijken ze op de overzichtsfoto van jullie winkel ook echt gigantisch. :D
En als we dan toch bezig zijn ben ik stiekem ook wel erg benieuwd hoe groot de Redneck Revolt & de Der Hammer zijn.. En misschien de Eccentric Shots van Evo als deze al binnen zijn. Enorm bedankt dat je voor ons wilt doen! :)

Super!! Ben wel benieuwd naar de Zena Shell kit, het effect van de 3e tube leek op het productfilmpje namelijk hetzelfde als de 2e. Ben dus wel nieuwsgierig welk effect er op de tubes zelf staat, daarnaast lijken ze op de overzichtsfoto van jullie winkel ook echt gigantisch. :D
En als we dan toch bezig zijn ben ik stiekem ook wel erg benieuwd hoe groot de Redneck Revolt & de Der Hammer zijn.. En misschien de Eccentric Shots van Evo als deze al binnen zijn. Enorm bedankt dat je voor ons wilt doen! :)

Eigenlijk geldt voor al die artikelen dat ze nogal groot zijn... :D Ik zal later vandaag wat foto's maken. Helaas nog geen dummy van de Eccentric Shots net zoals de Rambam 3.0, die waren er helaas nog niet...

Leuke foto's! Mooie showroom, nu het december is en het zien van de showroom begint het echt te kriebelen. Nu al zin in het ophalen van het vuurwerk

Ze zijn inderdaad groot, vergelijkbaar met The Junk. The Eccentric Shots zijn overigens net zo groot. De ZENA Shell Kit is genummerd van 1 t/m 3 maar helaas heb ik als dummy niet 1, 2 en 3 maar mis ik de 1 en hebben we 2x de 3. Op deze dummy's staat op de 2 Green Glitter en op de 3 White and Green Glitter. Een foto van de dummy:

20181203_181621.jpg

Bedankt voor de fijne foto's Erwin. Ik ben daarnaast (mits verzoeknummertjes nog mogelijk zijn) benieuwd naar de Acatenango van Evolution als dummy. Indien je in de mogelijkheid bent, graag :D

Ze zijn inderdaad groot, vergelijkbaar met The Junk. The Eccentric Shots zijn overigens net zo groot. De ZENA Shell Kit is genummerd van 1 t/m 3 maar helaas heb ik als dummy niet 1, 2 en 3 maar mis ik de 1 en hebben we 2x de 3. Op deze dummy's staat op de 2 Green Glitter en op de 3 White and Green Glitter.

Aha, nummer 3 is dus gewoon een mix van 1 & 2. Goed om te weten, ik denk dat ik nog maar een doosje bij bestel. De Der Hammer en Redneck Revolt zijn inderdaad hele flinke cakes, mooi man. Wat blijft het toch heerlijk om naar die dummy's te kijken he.. wetende dat ze over een paar weekjes hier in de straat staan. :D
Nogmaals bedankt voor de moeite!

Aha, nummer 3 is dus gewoon een mix van 1 & 2. Goed om te weten, ik denk dat ik nog maar een doosje bij bestel. De Der Hammer en Redneck Revolt zijn inderdaad hele flinke cakes, mooi man. Wat blijft het toch heerlijk om naar die dummy's te kijken he.. wetende dat ze over een paar weekjes hier in de straat staan. :D
Nogmaals bedankt voor de moeite!

Live hier in onze Vuurwerk Store zijn ze nog véééél mooier! Je bent van harte welkom... :wink: :cool:

Bedankt voor de fijne foto's Erwin. Ik ben daarnaast (mits verzoeknummertjes nog mogelijk zijn) benieuwd naar de Acatenango van Evolution als dummy. Indien je in de mogelijkheid bent, graag :D

Had ik graag voor je gedaan Djaimy, maar wij voeren EVO dit jaar voor het eerst en hebben i.v.m. deze start voor een selectie van het EVO-assortiment gekozen i.p.v. alle artikelen. De Acatenango zit daar helaas niet bij...

Back
Bovenaan