Huisdieren

Wat een schatjes!!! Als ik dit zo zie zou ik ook wel een pup willen (ben vanaf m'n 8e opgegroeid met een hond), maar ja, daar wachten we nog maar even mee totdat we wat meer tijd en ruimte hebben voor zo'n beestje! Die eerste heeft trouwens wel een mooie kleur: is hij nou een beetje grijs-zwart/zilver of lijkt dit alleen maar zo?

Wat een schatjes!!! Als ik dit zo zie zou ik ook wel een pup willen (ben vanaf m'n 8e opgegroeid met een hond), maar ja, daar wachten we nog maar even mee totdat we wat meer tijd en ruimte hebben voor zo'n beestje! Die eerste heeft trouwens wel een mooie kleur: is hij nou een beetje grijs-zwart/zilver of lijkt dit alleen maar zo?

ja dat is hij inderdaad, erg appart, de fokker vind hem ook heel leuk, we noemen hem met z'n allen niet voor niet de Toverbal! aangezien het steeds erger word, heel schattig!

:bye:

Helaas maar 1 reactie dit keer.

we hebben ook een nieuw filmpje gekregen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik voeg het filmpje ook toe aan de openings post, en laat gerust een reactie achter..

Groetjes Yorick en nog 6 Lesli's!

Die zwarte op de laatste foto!

Die is lief :)
Allemaal eigelijk... Ook een erg gave naam. Mocht er nog eentje komen, kan je heb Marijn noemen :D
Of Rubro? Royal is minder vind ik... Bonfire al helemaal niet.

Maarja, nu moet hij strax wel iets echts van VWC hebben, anders is het geen vwc hond. Een honden trui?

Hij heeft Lesli als naam en die naam is gekozen tijdens de meeting van VWC bij Lesli vuurwerk :wink:

Ik zou een andere geen marijn noemen maar Binkie :p

Binkie _-_

nah, heb zelf nog nooit marijn gehad, en lesli elk jaar :)
dus pas toch het beste
:bye:

Erg leuke honden labradoodles!
Ik ken ook iemand die er 1 geimporteerd heeft. Dit omdat het een "anti-allergie" hond is.

ik weet nog wel dat wij een pupie kregen en dat was echt gaaf gewoon :P helaas is er 1 al overleden (12 jaar geworden ongeveer)en de ander is nog net zo druk als een pup :) beide goldenretrievers :D

Vandaag weer een nieuw filmpje, en hopenlijk morgen foto's weer!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

vind het een erg leuk filmpje, het volgende filmpje word iets andere leeftijd, namenlijk het bejaardentehuis!

Groetjes, en poot Yorick & Lesli

Groot nieuws vandaag

Volgende week Woensdag gaan we onze pup halen, en zoals ik hoopte word het onze toverbal, dit is natuurlijk super nieuws! :D

rosebandje.jpg

laat gerust een reactie achter en ik houd jullie op de hoogte!!

Groetjes, Yorick en nog maar 1 Lesli

Zo, het laatste filmpje van dit nestje is een feit.
overmorgen gaan we de pup halen. en ik wil jullie dit filmpje eigenlijk niet onthouden!

+ YouTube Video

laat gerust een reactie achter, vind ik leuk om te lezen! :)

Groetjes, Yorick & Lesli.

Oh wat een lief hondje!
Ik vindt hem wat weg hebben van een suikerspin, ik hoop dat die net zo zacht is!
Yorick en Lesli veel plezier samen!
Ga je hem trucjes leren?

LOOPIIIIIIIIIIIIINGGGGG:rolleyes:
nah, doe die maar niet haha:D

krijgen we jou ook nog een keertje te zien yorick?:)

zo, Lesli is er vandaag voor zijn eerste hele dag, en ik heb nog niet heel veel tijd om gehad om foto's te maken maar deze kon ik jullie niet ontnemen!

IMG-20111117-00214bgyuij.jpg

ook hier voor de goede orde, Lesli zit met een dummy lawinepijl in z'n mond niet met een echte!

Groetjes, en tot snel, Yorick & Lesli

Huisdieren

Hallo vwc-ers.
Ik heb hier nog geen topic over gevonden dus ik maak hem zelf maar even aan.

Hebben jullie een huisdier, zo ja waarom/hoelang, etc etc.
Zo nee, waarom niet, of ben je van plan nog een huisdier te nemen?

Ik dacht aan dit topic omdat mijn hond nu ziek is voor 2 weken.
Sinds eergister werd het heel erg en hij is nu naar de dierenarts voor de 2e keer. Met je huisdier heb je toch wel een sterke band!
Als je thuis komt van school of werk, kniel je even aai je het of zeg je gedag, je laat hem/haar even uit etc!
Een huisdier is ook goed tijdens de opvoeding van een kind!

Ik trap nog even af:
Ik heb zoals gezegd een hond, hij heet Sammy en is 12 jaar oud.
het is een dwerg pincher, hij ziet er dus ongeveer zo uit, alleen wat jonger:
dyn001_original_580_444_pjpeg_2569726_0ff78662fdcaf3f10f5e3631651ebac7.jpg

Ik was ong 3 jaar toen we hem hebben gehaald, mijn broer en zus wilde dit, en mijn vader en moeder vonden het goed voor onze opvoeding.
Hij doet overal mee mee, hij wandelt graag en omdat hij zo klein is kan je hem meenemen op vakantie.

Balen Baassie.. Maarja, honden zijn ook levende wezens, en die kunnen ook ziek worden. Veel sterkte gewenst, ik weet hoe vervelend het is. Aan de andere kant, 12 jaar is natuurlijk al een hele leeftijd.
Hopelijk wordt hij gewoon weer beter!

We hebben zelf thuis een Engelse Bulldog en een Bullmastif. En drie katten, maar die lopen altijd buiten / komen niet binnen.

Heel veel sterkte met het verlies van je hond:cry: (las ik in de chat). 12 Jaar is een mooie leeftijd, maar dat maakt het niet minder moeilijk...

Ik heb 3 hamsters 2 cavia's en een hond van m'n stiefpa :)
Mijn hamsters eerst maar:D
Ik heb 3 campbelli's, deze kunnen in een klein groepje leven (dus niet een rus die je uit de dierenwinkel haald). Ik heb niet zo'n hele goede foto's van hun, maar deze heb ik.
p1020260z.jpg

Naam: Speedy
Soort: Campbelli dwerghamster
Geboren: 5 juni 2011
Hier komen wonen: 3-9-2011
Kleur: Wildkleur
Gencode: A_D_PpSasa
Geslacht: Man
Gewicht: 56 gram
Herkomst: Hamstery de Snoezeltjes

Speedy zat samen met Pluis (geboren 27 juli 2011, kleur argente) die helaas veel te vroeg is gestorven (november 2011). Nu zit Speedy alleen.

Naam: Tom
Geboren: 9 november 2011
Hier komen wonen: 11-12-2011
Kleur: Wildkleur umbrous platinum
Gewicht: 36 gram (niet meer up to date, zal vast rond de 45 liggen)

Tom zit samen met Jerry, en is onmogelijk om goed op de foto te krijgen door z'n zwarte vacht:bonk: (deze foto is nog van de fokster)

Naam: Jerry
Geboren: 9 november 2011
Hier komen wonen: 11-12-2011
Kleur: Opal platinum
Gewicht: 37 gram

Nou, zoals ik al zei zit Jerry samen met Tom:p

Nu de hond:D

foto0052o.jpg

Naam: Flambo
Soort: Labrador
Geboren: ??? (weet m'n stiefpa wel, maar die is er niet:p)
Leeftijd ongeveer: 8 jaar
Hier komen wonen: ??? (ik ken hem pas een jaar)
Kleur: Lijkt me chocola of iets:bonk:
Gewicht: 24 kg
Herkomst: Amazing Labradors
Het is echt een hele vrolijke speelse hond die ik nooit hoor blaffen:D Ik heb hem nu 5 keer horen blaffen in het jaar dat ik hem nu ken:cool:

Ik heb eigenlijk helemaal geen foto van hun *schaamschaam*, ik ben nu ook niet bij m'n moeder waar ze staan, dus dat gaat wat lastig...

Naam: Poef
Soort: Cavia
Geboren: ??? (dierenwinkel, oeh, ik ben slecht:bonk:)
Leeftijd ongeveer: 1,5 jaar
Hier komen wonen: 10 november 2010
Kleur: Wit met zwart gevlekt
Gewicht: ???
Herkomst: Dierenwinkel

Poef zit bij Balou in het hok.

Naam: Balou
Soort: Cavia
Geboren: ???
Leeftijd ongeveer: 1,5 jaar
Hier komen wonen: 10 november 2010
Kleur: Bruin met wit gevlekt