Huisdieren

Woow bijna een dierenwinkel daar :p

Even een update:
Mijn hond had waarschijnlijk maagka-nker, zijn maagwand is normaal een vliesje en was nu 2 centimeter dik!
Om 5 over 1 vanmiddag is hij ingeslapen.
We hebben alles wat aan hem herinnert weg gedaan, wij willen het nu verwerken en we begraven hem ook niet in de tuin ofso, dit allemaal omdat het het alleen maar moeilijker maakt.
Ik zit hier wel nog met tranen in mijn ogen en de rest van het weekend ook denk ik. Hierna moet ik het toch echt achter me laten :(

Geen goed begin voor 2012 dus :/

Gecondoleerd, het blijft altijd moeilijk. Wij hebben momenteel 6 honden, en in de afgelopen ook veel honden gehad die helaas niet meer onder ons zijn. Ook op mijn verjaardag een keer eentje aan de riem (met uitlaten) overleden, blijft moeilijk. Sterkte ermee!

Ikzelf heb naast de honden (ook van mijn ouders) nog veel vissen en garnalen.

Sebastiaan.. Jongen, Sterkte man!
Ik weet hoe het is om een Vriend te verliezen.. Ookal is deze in dit geval een dier!

Ik weet het nog wel:).. mijn poes genaamt Tuimel, had Aïds.....:cry:, op 6 maanden!
Ik was 7 of iets in die richting.
Het was echt mijn maatje, hij kwam altijd bij mij liggen..., Ha. ik weet nogwel dat de eerste nacht dat we die kleine hadden, hij boven op mijn hoofd ging liggen, en geloof me, op dat moment is het een beter gevoel dan dat je een Monster Jam aan steekt!
Hij sliep snachts altijd bij mij, lekker warm onder de dekens, en dan. als het 7 uur was, en je sponge bob wilde gaan kijken kwam hij je wekken met lekkere zachte likjes over je wang!
Man oh man, wat heb ik gehuid bij het inslapen van dat beest.. tjeezes...!
en dan voel je je zo leeg van binnen. als je niet die lekkere warme deken van poezen haar tegen je buikje aanvoelt, de dag daarna... Niet gewekt wordt door zachte likjes...!

Gelukkig loop ik nu met 2 andere poezen in huis, en die bevallen me PRIMA!:)

Bedankt voor de steun mensen.
Het is echt een leegte, en het is echt heel raar :/
Maar ik probeer verder te gaan!
Ik zal zometeen wat foto's plaatsen van mijn hond.
Wij krijgen geen nieuw huisdier :(
Zelfs geen hamstertje of een vis ofso.

Wij hebben zo'n 40 kippen, 10 zijn er echt van mij!
105 koeien op dit moment.
Wij hebben 23 schapen, alleen die verhuren wij voor andere boeren om het gras kort te houden.
Mijn zusje heeft 2 cavias, allebei zwanger haha.
En we hadden een hond, alleen die is ongeveer 6 jaar geleden overreden op 1.5 jarige leeftijd, het was een jack russel.
Dat was het wel zon beetje.

Ik had ook van die hamsters maar dan een rus zo die waren agressief.
Altijd bijten en aanvallen echt lijp.Waren 2 vrouwtjes je weet hoe dat gaat met territorium.:p

GAST! Russen zet je niet bij elkaar! Dan kan alleen met Campbelli's of Roborovski's! Maar zelfs dan kan het goed fout gaan, en dan moet je ze meteen scheiden!

GAST! Russen zet je niet bij elkaar! Dan kan alleen met Campbelli's of Roborovski's! Maar zelfs dan kan het goed fout gaan, en dan moet je ze meteen scheiden!

Ja dat wist ik niet.Die dierenwinkels maken je maar wat wijs,maar is al paar jaar geleden hoor.Echt agressief die beesten.:rolleyes:

Ja dat wist ik niet.Die dierenwinkels maken je maar wat wijs,maar is al paar jaar geleden hoor.Echt agressief die beesten.:rolleyes:

Dierenwinkels willen alleen maar verkopen, als je echte info over een dier wilt ga je daar een goed forum waar je alle info kunt vinden:wink:

Ja weet nu wel beter inderdaad.ooit wil ik nog wel is een rus mooie beestjes zijn dat.

Zoek je dan nu wel genoeg info? Dierenwinkels verkopen ook bijna alleen maar te kleine kooien... Ze hebben een grotere kooi nodig dan dat je denkt:wink: Voor een rus is het minimum 50x30 maar ze hebben liever 70x40:rolleyes:

Ik had ook van die hamsters maar dan een rus zo die waren agressief.
Altijd bijten en aanvallen echt lijp.Waren 2 vrouwtjes je weet hoe dat gaat met territorium.:p

Dit ken ik! Ik had ook 2 russen, De een had de ander dood gebeten. Echt wel agressief ja!:shocked:

@Sandert98

Ja maar het erge was nog dat ik ze op een moment ging scheiden met een plank tussen de kooi te doen. Dat ze niet bij elkaar konden, Ik had er een plank van een zacht soort hout tussen gedaan ( weet de naam zo even niet ) en was gewoon door gebeten door zon klein beestje!

Back
Bovenaan