Huisdieren

YorickT

VWC lid
De enige echte VWC pup!

Even kort samengevat want ik hoor jullie al denken, Goh wat heeft die gekke nu weer gedaan?!
Nou, zoals je weten was er laatst een Lesli VWC meeting en sinds die meeting zijn wij het er als gezin over eens geworden in huize Davinstyle komt een hond!
Het ras van de hond is een Australia labradoodl.
de pups zijn nu zo'n 5 bijna 6 weken oud, op moment van schrijven.. (29 Oktober 2011)
Maar een pup heeft een naam nodig, en aangezien ik graag iets met vuurwerk wou en de lesli meeting er dicht bij stond hebben wij als naam afgesproken:

LESLI!!

wij kunnen dus spreken van een echte vuurwerkhond en ik ga hem helemaal vwc gek maken!
ik zal jullie op de hoogte houden van de pup, we krijgen heb over 3/4 weken maar ik heb genoeg foto's.
we weten nog niet welke het word uit het nestje van 6, maar 1 ding is zeker, hij heet Lesli.
De mama hond heet Didgeri en ze zorgt heel goed voor de pups en alle 6 maken ze het goed!

317113_165500823535899_144242138995101_374104_1956342838_n.jpg

dit is de aller eerste foto die wij kregen. Mama is trots op haar pups!

PA050355.jpg

ik met de mama hond :)

IMG_2522.jpg

De blije moeder met haar al goed gegroeide pups!

Ook krijgen we heel vaak filmpjes gestuurd die we op youtube kunnen bekijken en natuurlijk gaan we vaak kijken en knuffelen met een van onze 6 lesli's

alle filmpjes op een rij.

van jong naar oud :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Extra
Info over het ras: http://www.labradoodleclub.nl/index_bestanden/ALCN_rasbeschrijving.htm
Fokker: http://www.didgeri-doodle.nl/

Tot de volgende update.

Groetjes, en een kleine poot van de nog onbekende Lesli! :bye:

Laatst bewerkt:
Zou Lesli ook vuurwerk gek worden?
Hoop niet dat die bang wordt voor vuurwerk.
Ga dus al vroeg beginnen met wandelen. En auto's.
Zodat die went aan harde geluiden.
Zet soms een vuurwerk complicatie keihard op.
Veel plezier met je hondje! :)
En ook foto's erop zetten van als jullie hem thuis hebben. We willen natuurlijk weten welke jullie hebben eh :D

Haha, ik moet zeggen dat Lesli eigenlijk wel een hele leuke naam vind voor een hond!
Veel plezier met Lesli Yorick!

Zou Lesli ook vuurwerk gek worden?
Hoop niet dat die bang wordt voor vuurwerk.
Ga dus al vroeg beginnen met wandelen. En auto's.
Zodat die went aan harde geluiden.
Zet soms een vuurwerk complicatie keihard op.
Veel plezier met je hondje! :)
En ook foto's erop zetten van als jullie hem thuis hebben. We willen natuurlijk weten welke jullie hebben eh :D

Tuurlijk ik blijf iedereen op de hoogte houden en foto's plaatsen.
hoop niet dat hij bang word van vuurwerk maar hij moet het ook niet te leuk vinden. zoveel haar is toch licht ontvlambaar lijkt me en dat is geen strak plan! :p.

Dat is één lelijke hond. Veel plezier gewenst tho.
Gelukkig vind ik hem niet lelijk :rolleyes:

Haha, ik moet zeggen dat Lesli eigenlijk wel een hele leuke naam vind voor een hond!
Veel plezier met Lesli Yorick!
Vond Lesli ook een leuke naam! ookal word het een reutje of een teefje het past bij allebei eigenlijk! :cool:

Droge reactie.:p Leuke honden hoor.
Het zijn ook zeker leuke lieve en sociaale honden! :)

:bye:

ehh....
tja...
dan ook maar een reactie van leslifan. betekend dit dat ik nu fan ben van een hond, IPV vuurwerkimporteur?:p

nee, Just Kiddinggg Yorick:)

erg leuke naam!, ik wist al iets langer dat je een hond kreeg, en dat ie lesli ging heten:) Ook een ERG leuke hond trouwens!:)

GR, Hondfan:)

haha, succes met je pup en hem kennis te laten maken met vuurwerk!
Ik krijg over 2 weken ook toevallig een pup, heb er zin in en ben heel benieuwd hoe hij op alles gaat reageren :p
Die van ons krijg alleen geen naam die wat met vuurwerk te maken heeft. :wink:

tip neem je hond mee met o&n voor een half uurtje (aan de lijn natuurlijk)
die van mij was meteen al niet meer bang terwel hij 's ochtens onder de keuken tafel zat te rillen

verder erg leuke hond :)
gr hein ook een honden fan

Zo, vandaag hebben we foto's gekregen van alle puppy's appart, hier zit dus onze lesli tussen!

rosebandje.jpg

ik hoop dat dit onze Lesli word. :D
rest van de foto's komen gewoon onder elkaar :)

blauwbandje.jpg

geelbandje.jpg

grijsbandje.jpg

oranjebandje.jpg

Deze vind ik samen met de bruine pups ook heel erg leuk!

roodbandje.jpg

Zo dat waren ze, mijn voorkeur gaat naar de eerste uit, maar ze zijn alle 6 gewoon super de luxe schattig!!

Groetjes en tot de volgende keer, Yorick

Laat gerust een reactie achter, vind het leuk om te lezen!

Back
Bovenaan