Huis gezocht (vuurwerk beloning)

Tigers

VWC lid
Al enige tijd zijn wij, net al 1 miljoen anderen opzoek naar een nieuwe woning.
Ik dacht laat ik het eens via deze weg proberen.
Wij zoeken een woning in de buurt van breda/steenbergen/dordrecht.
Minimaal 300m2 grond en rond de 100m2 woonoppervlak.
Zelf ben ik erg handig dus verbouwen is niet erg.
Budget rond de 400.000
Mochten jullie dus, een vriend/familie/vage kennis kennen die willen gaan verhuizen, laat het me even weten!
Mocht ik daadwerkelijk een huis vinden via deze weg ben ik bereid om 25% van mijn vuurwerk bij jou af te leveren.
Ik hoop tot snel!

Haha ik vind dit toch een geweldig bericht!
Ondanks dat het toch triest is dat de woningmarkt zo shit is als die nu is..
Ik woon niet in de buurt maar hoop dat iemand hier jullie blij kan maken!

Zeer originele manier van zoeken! Helaas kom ik zelden of nooit in die regio maar je weet maar nooit, ik hou ogen en oren open. En toch mooi dat je elk jaar een pakketje van EUR 30,00 koopt en daar nu 25% van ter beschikking stelt... :wink: :D

Zeer originele manier van zoeken! Helaas kom ik zelden of nooit in die regio maar je weet maar nooit, ik hou ogen en oren open. En toch mooi dat je elk jaar een pakketje van EUR 30,00 koopt en daar nu 25% van ter beschikking stelt... :wink: :D

sssssssht:yes:
haha zonder gekheid, er staat vast nog wel ergens een foto van mn collectie ;)

Misschien is iets nieuws bouwen in eigen beheer een optie,
Dan kan je veel zelf doen met behulp van timmerman.
Kan je zelf isoleren, stenen klaar zetten, driekwarten zagen, mee steiger bouwen, profielen stellen enz. Verder kan je zelf op offertes uitgaan of met je favorieten in zee gaan. Iig bespaar je je 10 procent minimaal door een eigen loodgieter, elektricien, stucadoor en tegelzetter te regelen.
Je kan alles naar de nieuwste maatstaven maken en hoefd de eerste 20jaar niet meer te verbouwen..

Laatst bewerkt:
Misschien is iets nieuws bouwen in eigen beheer een optie,
Dan kan je veel zelf doen met behulp van timmerman.
Kan je zelf isoleren, stenen klaar zetten, driekwarten zagen, mee steiger bouwen, profielen stellen enz. Verder kan je zelf op offertes uitgaan of met je favorieten in zee gaan. Iig bespaar je je 10 procent minimaal door een eigen loodgieter, elektricien, stucadoor en tegelzetter te regelen.
Je kan alles naar de nieuwste maatstaven maken en hoefd de eerste 20jaar niet meer te verbouwen..

Leuk idee!
Ook aan zitten denken, alleen dan nog bouwgrond vinden, vakmensen vinden die tijd hebben en het allerbelangrijkste, zelf tijd hebben:shocked:

Heb je al contact opgenomen met makelaars in de buurt? Ik heb mijn woning, andere regio helaas ;), standby staan om de verkoop in te gaan waarbij de makelaar bij een go haar bestand nagaat van mensen die op zoek zijn, wiens wensen kunnen matchen met mijn woning. Dit biedt mensen de kans om te kijken/bieden nog voordat er een signaaltje naar Funda oid gaat.

Heb je al contact opgenomen met makelaars in de buurt? Ik heb mijn woning, andere regio helaas ;), standby staan om de verkoop in te gaan waarbij de makelaar bij een go haar bestand nagaat van mensen die op zoek zijn, wiens wensen kunnen matchen met mijn woning. Dit biedt mensen de kans om te kijken/bieden nog voordat er een signaaltje naar Funda oid gaat.

top idee, sta al bij een aantal ingeschreven, maar ga er zeker meer benaderen

Wellicht een onnodige aanbeveling, maar misschien je voorkeuren uitbreiden naar een huis met winkelpand en bunker. Kun je direct je voorraad kwijt. :handsup:

Zonder gekheid, succes met je zoektocht in deze bizarre huizenmarkt!

Goed nieuws! We hebben een huis gekocht...... We hebben er lang naar moeten zoeken maar de aanhouder wint! Bedankt voor al jullie tips en trucs.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan