Hot Shots

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 9576
Artikelnaam: Hot Shots
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: Blue mines up to golden glitter willow, silver mines to king brocade crown with blue stars, blue mines up to golden crackling willow, blue stars up to king golden willow
Tijdsduur: 37sec
Stijghoogte: 25-30 mtr
Richtprijs: 39.95
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl
1133-Hot-Shots-logo.jpg

Laatst bewerkt:
Mooie cake, maar dergelijke goud effecten zie ik ook bij goedkopere cakes van VuurwerkVisie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is deze voorzien van +20 gram per schot. Hij staat bij bepaalde dealers onder de 25 Grams per shot cakes.

Twijfel tussen deze of de unforgettable countdown van vuurwerktotaal, deze is een stukje duurder maar wel meer afwisseling + brutere effecten (naar mijn mening), mensen die me kunnen overtuigen? (Is die al op een demo geschoten?)

Voor die 40 euro,is er wel wat mooiers te vinden,binnen Vuurwerktotaal! Opzich leuke effecten,alleen komen ze zwak over. Boeket groote is ook niet om te juichen. Wat vond jij er zelf van Johan?

Grappifg dat je op de achtergrond een toepasselijk liedje hoort:p.

Ik hoor alleen die irritante hond :p.. Snap niet waarom mensen überhaupt een hond meenemen naar zo iets. Maar weer on topic : de cake op dit filmpje komt niet helemaal lekker over door de harde wind, toch vind ik het een prachtige cake en zal ik er dit jaar van genieten want ik heb hem nog staan. Wel moet ik als ik op de filmpjes af ga bekennen dat ik zijn broertje de Wake up Call een stuk mooier vind.

Zijn er mensen die deze in de straat hebben gehad? Ben benieuwd naar de 'live' ervaring van dit product !

Deze viel mij wel een beetje tegen. De effecten waren niet heel groot en de burst dus ook niet heel hard. Verder was de blauwe mine wel goed uitgewerkt en die zag er dan ook mooi uit.

Back
Bovenaan